Vriendschap Gezocht!

16-10-2016 12:49 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heey meiden, ik ben Sanne, 27jaartjes jong, ik woon in Veldhoven samen met mijn vriend, en ik werk in de Thuiszorg in Eindhoven. Mijn interesses/hobby's zijn, muziek, wandelen, lezen, dansen, terrassen, winkelen, uit eten en naar de bios gaan, dagje/weekendje weg, of gewoon lekker thuis op de bank fimpje kijken en kletsen. Ik hoor het wel. Als je meer over mij wilt weten, stuur me dan gerust een berichtje, dat zou ik super leuk vinden. Tot spreeks zou ik zeggen. Liefs Sanne,
Alle reacties Link kopieren
Kan je geen pb sturen dus maar even via hier. Stuur me een berichtje als je dat wilt weet niet zo goed wat verder te zeggen maar ben iig opzoek naar hetzelfde
Carpe that fucking diem
Alle reacties Link kopieren
Hoi Sanne!



Leuke oproep, we hebben zo'n beetje dezelfde interesses! Ik ben zelf 23 jaartjes jong, woon op mezelf in een dorpje in de omgeving van Eindhoven en werk fulltime in de verzekeringen.



Lijkt me leuk met je in contact te komen!



Groetjes,



Sabine
Alle reacties Link kopieren
Heey Kayleigh en Sabine, Als jullie meer over mij willen weten, stuur me dan gerust een berichtje of een mailtje naar sanne_kersjes@hotmail.com, dat zou ik super leuk vinden. Tot spreeks zou ik zeggen. Liefs Sanne,
Alle reacties Link kopieren
Heey Kayleigh en Sabine,

Heel erg bedankt voor je reactie op m'n berichtje. Lijkt me leuk om met jullie in contact te komen. Zullen we met elkaar gaan mailen of appen? Laat het maar eventjes weten. Ik kan jullie geen pb sturen trouwens.

Fijn weekend in ieder geval! Tot spreeks zou ik zeggen.



Groetjes Sanne,
Alle reacties Link kopieren
Heey Kayleigh en Sabine, als jullie meer over mij willen weten, stuur me dan gerust een berichtje of een mailtje naar sanne_kersjes@hotmail.com, dat zou ik super leuk vinden. Tot spreeks zou ik zeggen. Liefs Sanne,
Alle reacties Link kopieren
Ik heb trouwens geen Fb. Maar wel Email of Instagram. Ik zal je m'n email adres geven dat is sanne_kersjes@hotmail.com en m'n Instagram account is skersjes_88. Laat maar weten hoe je in contact wilt komen en dan hoor ik het nog wel. Fijne zondag nog.



Groetjes Sanne,
Alle reacties Link kopieren
Hoi Sanne!



Als je je instellingen aanpast kan ik je een berichtje sturen :-)
Alle reacties Link kopieren
Hi Sanne,



Ik woon in Eindhoven en werk ook in Eindhoven. Ik ben 28 jaar oud. Lekker op een terrasje zitten, shoppen en naar festivals gaan vind ik erg leuk. Ook vind het leuk om lekker series te kijken of naar de bios te gaan. Zou het leuk vinden om met je in contact te komen. Ook zou ik het leuk vinden om in contact te komen met Kayleigh en Sabine.



Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven