Vriendschap omgeving Eindhoven

14-07-2015 00:16 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey jij daar!



Ben jij op zoek naar een contact, om iets te gaan ondernemen? In Eindhoven wordt veel georganiseerd, (gratis) evenementen en dingen om te ondernemen. Helaas mis ik af en toe een maatje die tijd heeft om mee te gaan. Heb je interesse om iets leuks te gaan doen, stuur dan even een berichtje! Ik ben 28 jaar en werkend in combinatie met post-master opleiding. Voor verdere info staat vragen vrij, dit post ik alleen niet openbaar.



Groetjes Wpg
Alle reacties Link kopieren
Hoi Wpg,



Ik ben 30, parttime werkend en parttime werkzoekend, en woon sinds een paar maanden in Eindhoven. Ik ben ook op zoek naar iemand die het leuk vind om naar evenementen te gaan en andere dingen te ondernemen.



Groetjes van een foodie
Alle reacties Link kopieren
Hey Wpg,



Ik zie net je berichtje en spreekt me erg aan, dus ik dacht toch nog ff reageren...

Herkenbaar wat je zegt. Ik ben zelf 32 en m'n vriendinnen hebben niet altijd meer zin om dingen te gaan ondernemen, maar ik ben zelf nog graag actief. Daarom lijkt het me gezellig om met nieuwe mensen in contact te komen. Als het je ook wat lijkt, stuur me dan even een privé berichtje (volgens mij moet dat lukken door op het tekstballonnetje onder m'n "profielfoto" te klikken).



Ik hoor het wel! Groetjes GI
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!



Ook ik herken me in jullie verhalen en ben op zoek naar een paar leuke meiden om mee te gaan stappen, naar evenementen of festivalletjes te gaan, samen te eten enz.

Ik ben 31 jaar, werk part-time in de zorg en ben na het afronden van mijn opleiding Ontwikkelingspsychologie in Nijmegen terechtgekomen in Eindhoven. Jullie berichtjes dateren van juli en augustus dit jaar en heb geen idee hoe het er bij jullie nu voor staat. Ik ben benieuwd of we een keer kunnen kennismaken!



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Niena,



Ik kan jou geen privé-bericht sturen, jij mij wel. Zou leuk zijn om iets van je te horen!



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik lees net jullie berichtjes en zit in dezelfde situatie.

Ik ben 29 jaar en verhuisd naar eindhoven om te gaan samenwonen. Ik heb in nijmegen geneeskunde gestudeerd. Het lijkt me erg leuk om nieuwe mensen te leren kennen om wat meer in eindhoven te ondernemen! Ik zou het leuk vinden om met jullie in contact te komen.



Groet
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden!



Hebben jullie inmiddels al afgesproken want anders sluit ik me graag bij jullie aan.

Ben 28 en woon vlakbij Eindhoven.



Groetjes!
Hoi Ladies,



Ik wilde net een berichtje gaan plaatsen om wat aansluiting te vinden in Eindhoven en voila :-). Ik zou het ook leuk vinden om me bij jullie aan te sluiten. Ik ben 27 jaar, woonachtig in Eindhoven en ben fulltime aan het werk.



Ik zal Wpg proberen een PB'tje te sturen!
Alle reacties Link kopieren
Hey Harrods,



Het lukt me niet om je een pb'tje te sturen,kun jij er mij misschien een sturen?



Groetjes!
Hai Hopstruif,



Ik heb jou een PB gestuurd. Ben benieuwd of je 'm ontvangen hebt!
Alle reacties Link kopieren
Hi



Ook ik zou graag bij jullie aansluiten lijkt me leuk om wat meer mensen te leren kennen in de omgeving eindhoven! ik ben 28 jaar en woon in Eindhoven.



Hoor graag van jullie!
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Hey Geitje,



Heb net een groepsapp aangemaakt. Als je me even je nummer stuurt dan voeg ik je toe
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Hallo!



Ik heb net een oproepje geplaatst! Ik woon dan weliswaar niet in Eindhoven maar in Mierlo ;)



Ben ook een stukje jonger, 24. Wel werk ik fulltime en woon ik samen met mijn vriend. Ik woon hier nog niet lang, en ben opzoek naar leuke meiden, die het gezellig vinden om eens een drankje te doen, een avondje te stappen of andere leuke dingen te ondernemen!
Nunc scio quid sit amor.
Hai femmel92,



Wij hebben net een groepsapp gestart een een datum geprikt voor een ontmoeting. Zou gezellig zijn als je daar ook bij kunt zijn!

Kun je mij jouw nummer in een PB sturen?



Groetjes!

harrods
Alle reacties Link kopieren
Hoi Harrods,



Het lukt me niet je een berichtje te sturen! Kun je er mij een sturen? Dan kan ik daar op reageren
Nunc scio quid sit amor.
Gedaan Femmel!
Alle reacties Link kopieren
...
Hey meiden,



Erg herkenbaar en leuk om al jullie berichten te lezen. Ik ben 25, werk fulltime en he na heel veel verhuisd te zijn in de afgelopen jaren nu eindelijk uitzicht op een vast stekje in omgeving Eindhoven.

Als jullie nog eens bin elkaar komen om bij deze tropische temperaturen wat te gaan drinken dan sluit ik me graag bij jullie aan! Ik kan ook TO geen bericht sturen, dus zou het leuk vinden om wat te horen!
Alle reacties Link kopieren
.
Hai Ladies, leuk dat jullie nog gereageerd hebben en sorry voor de late reactie! Had dit topic helemaal niet meer in de gaten gehouden.

Wij hebben donderdagavond wat afgesproken. Zouden jullie dan eventueel ook kunnen? Ik zal jullie een PB sturen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik zit in dezelfde situatie! Woon nu een tijdje in Eindhoven, maar mijn vriendinnen zijn natuurlijk niet mee verhuisd!

Door mijn drukke baan is het lastig om nieuwe contacten hier op te doen, maar ook ik mis dat heel erg!

Zeker nu de zomer eraan zit te komen! Lekker shoppen of op een terras zitten! Of naar festivals gaan!

Ik ben 36, werk fulltime in een salesfunctie.



Jullie hebben al een 1e afspraak gehad lees ik, maar mss kan er nog een gezellige meid bij????
Hey Snozzie! Ik kan je helaas geen PB sturen, maar heb mijn functie aangezet dus je kunt mij als het goed is wel een bericht sturen. Ik hoop van je te horen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



hier nog iemand.. 25 jaar en woonachtig in de omgeving van Eindhoven! Is er nog een mogelijkheid om me bij jullie aan te sluiten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven