Vriendschappen gezocht rondom Alkmaar

23-04-2017 08:23 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!



Ik merk dat ik behoefte heb aan meer gezelligheid (vriendinnen) om mij heen



Het lijkt me super om weer van alles met iemand te delen en het vertrouwen met diegene op te bouwen. Helaas door de jaren heen vriendschappen verloren omdat we ieder onze kanten op gingen. Vooral, ik kreeg een kindje en hun niet..



Dus! Lijkt het jou ook leuk om iemand goed te leren kennen (desnoods met een aantal meiden), dan hoor ik het graag (:
Alle reacties Link kopieren
Misschien iets vertellen over je leeftijd, je interesses enzo? Dan heb je denk ik meer kans op reacties.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ha slim! Ik doe dit normaal nooit, dus wist niet goed wat ik neer moest zetten!



Ik ben 27 jaar, getrouwd en een zoon van 1 jaar. Daarnaast werk ik, voornamelijk in de avond. Overdag dus veel met mijn zoon en wij wandelen veel. Ik ben niet een uitgaan/drink type maar vind het heerlijk om op een terrasje te zitten. Shoppen is natuurlijk altijd leuk
Alle reacties Link kopieren
CJG organiseert koffie-ochtend met moeders en kids in Alkmaar.

En er zijn vaak leuke dingen in de bieb. Muziek op schoot is ook iets om andere moeders te leren kennen.

Misschien is een oproep op lokale facebookgroepen een idee? Om bijv met andere moeders te ontbijten in de hema of naar monkeytown?

Ik woon in de buurt en heb 2 kids van 1 en 3 maar ben 10 jaar ouder dan jij en heb t heel druk met oa werk dus weinig tijd..
Alle reacties Link kopieren
hoi Rose,



ik ben deze maand 29 geworden en momenteel 32 weken in verwachting van ons eerste kindje. ik woon ook in Alkmaar. je snapt dat er hectische tijden gaan aanbreken binnenkort maar je mag me altijd een berichtje sturen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Rose,



Ik woon ook in Alkmaar, ben 33 jaar en heb een zoontje van bijna 2 jaar. Overdag ben ik ook veel met hem aan de wandel en veel alleen met mijn zoontje. Stuur je me een berichtje als je het leuk lijkt elkaar beter te leren kennen?



Groetjes Annie
Hoi!



Het lijkt mij ook erg leuk om andere moeders te leren kennen. Ik werk parttime en heb een kindje van 1 jaar.



Mijn pbbox staat open en wil dan ook zeker wel wat meer over mezelf vertellen



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Stephanie, Annie & misspizza wat een leuke reacties zeg! Super tof!



Staan jullie open voor een groepje met z'n 4-en?



Hoor van jullie
Jazeker, lijkt me erg leuk
Alle reacties Link kopieren
Gezellig! Wachten we de andere twee even af en maken we een plannetje! (:
Alle reacties Link kopieren
ja hoor, leuk!
Alle reacties Link kopieren
Leuk! :-)
Alle reacties Link kopieren
Misspizza ik kan jou geen privé berichtje sturen :(
Alle reacties Link kopieren
Hallo Rose,

Ik sta er ook voor open!
Ik ben net op dit forum en het lukt niet je een pb te sturen!

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi mag ik ook meedoen? Ben 36 2 kids 7 en 10.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven