Vriendschappen omg. Friesland

20-05-2015 13:27 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,

Wat leuk dat je de moeite neemt om mijn oproepje te lezen.

Na lang wikken en wegen, toch besloten een oproepje te plaatsen.



Ik ben een meid van 28, samenwonend, heb nog geen kids en werk in de gezondheidszorg.

Ik ben een "kat uit de boom kijker", desondanks ben ik niet verlegen, maar wel terughoudend. Als ik mij eenmaal op mijn gemak voel, ben ik "los" en ben ik mezelf.



Op dit moment zit ik een fase, waarin ik merk dat ik vriendschappen mis. Een aantal vriendschappen zijn in de afgelopen jaren verwaterd omdat iedereen een andere kant op ging in zijn/haar leven. De vriendschappen die er zijn, zijn goed! Toch lijkt het mij leuk om nieuwe mensen te leren kennen om samen leuke dingen te ondernemen en gezellig te kunnen kleppen over wat jou/ons bezighoudt.

Ik ben geen “stapper” in de zin van dat ik discotheken en kroegen plat loop. Maar voor een feestje ben ik altijd voor in! Ik ben meer van het gezamenlijk zitten, lekker uit eten, terrasje, bioscoopje, musea, concert, creatieve workshops enz.



Spreek je dit aan? Laat dan een berichtje achter en wie weet zitten we binnenkort te bbq’en, of op een terrasje met een heerlijke glas wijn erbij, om elkaar beter te leren kennen!



Groetjes.
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Leuk bericht :-) Ik ben 25 en woon in Leeuwarden.

Lijkt me leuk om je te leren kennen, en anderen die hier misschien op reageren?
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik herken me helemaal in je verhaal. Ik ben zelf 26 en woon samen in Gorredijk. Na mijn studie en verhuizing zijn ook wat contacten verwaterd. Het lijkt mij daarom ook leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Wellicht kunnen we wat gegevens via een persoonlijk bericht uitwisselen en des te leuker als er meer zijn



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Jouw verhaal spreekt me aan en ik herken mezelf in jouw verhaal over verwaterde vriendschappen etc. Na vriendinnen die andere kanten op zijn gegaan in het leven of zijn verhuisd vind ik het leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Ik ben zelf 24, bijna 25, en woonachtig in Drachten. Als het je leuk lijkt om eens af te spreken hoor ik het graag
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ook ik zit in hetzelfde schuitje, 25 jaar, samenwonend in Leeuwarden sinds een half jaar.

Misschien kunnen we een Facebook of whatsapp groepje oprichten?
Que Sera Sera
Alle reacties Link kopieren
Heej,



Leuke oproep! Ik herken me ook in je verhaal en zou me graag aansluiten bij een eventueel groepje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven