Wat moet ik doen ?

22-02-2017 18:25 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen idee in welke categorie ik dit moest plaatsen dus hij staat hier.



Iedere ochtend neem ik de bus naar school. Vorig jaar is het me opgevallen dat er weleens een leuke jongen in zit. We kijken iedere keer elkaars kant op en kijken weer weg als we er achter komen dat de ander het ziet. Helaas heb ik hem voor een hele tijd niet meer gezien dus ik was hem helemaal vergeten.



Totdat hij vorige week donderdag in de bus stapte.

Ik zou hem heel graag willen leren kennen maar ik wil ook weer niet over komen als een stalker. Ik weet niet eens hoe hij heet.



Ik ben een persoon die niet snel tegen iemand praat als ik de persoon niet ken. Morgen zit ik in de zelfde bis als vorige week, dus grote kans dat ik hem zie.Weet iemand misschien wat ik kan doen ? Ik word al zenuwachtig als hij instapt. ik zie hem ook alleen maar in de bus en nergens anders.
Alle reacties Link kopieren
Laat je tieten zien en geef hem je nummer.
Alle reacties Link kopieren
Hoi en vind je het leuk om dan en dan ergens een kop koffie met me te drinken zou ook een optie kunnen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Als je het moeilijk vind om hem aan te spreken, kun je hem ook gewoon een briefje met je nummer en naam geven
Alle reacties Link kopieren
'hey, je bent er weer! Mag ik naast je zitten?'. Vraag waar hij heen gaat ofzo
Alle reacties Link kopieren
Gewoon zeggen "Tijd geleden dat ik in je in de bus zag, maar leuk je weer te zien!" en een praatje maken. Wat is daar moeilijk aan?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
quote:pejeka schreef op 22 februari 2017 @ 18:35:

Gewoon zeggen "Tijd geleden dat ik in je in de bus zag, maar leuk je weer te zien!" en een praatje maken. Wat is daar moeilijk aan?

Wat is daar moeilijk aan? Serieus? Niet voor iedereen is het zomaar makkelijk om een ander aan te spreken. Zeker niet als je zelf weet dat je de ander wel ziet zitten.



Lastig TO, ik vind dat briefje wel een leuk idee. Hem geven als je uitstapt,of als hij eerder uitstapt op het moment dat hij weggaat?

Dan heeft hij in elk geval jouw nummer en ligt de bal bij hem.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eva- schreef op 22 februari 2017 @ 18:57:

[...]



Wat is daar moeilijk aan? Serieus? Niet voor iedereen is het zomaar makkelijk om een ander aan te spreken. Zeker niet als je zelf weet dat je de ander wel ziet zitten.



Lastig TO, ik vind dat briefje wel een leuk idee. Hem geven als je uitstapt,of als hij eerder uitstapt op het moment dat hij weggaat?

Dan heeft hij in elk geval jouw nummer en ligt de bal bij hem.



Dat vind ik nou idioot. JIJ wilt contact, maar dan leg je de bal bij HEM?



Als ik in een bus een briefje in mijn hand gefrommeld zou krijgen door iemand, die verder niks zei, zou ik zoiets hebben van "Zoek het lekker uit, wat moet ik met dat briefje, doe normaal!"
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Als je hem als je hem, maak oogcontact en zeg gedag. De keer erna weer. De derde keer ga je naast hem staan (bij de bushalte) en maak je een praatje over het weer. Of loop je even met hem op bij het uitstappen. Keer erna ga je naast hem zitten. Voila
Alle reacties Link kopieren
Geef het nog 3x.



De eerste keer duidelijk oogcontact, een glimlach en duidelijke herkenning tonen.



2e keer zeg je goedemorgen, hallo of hi.



3e keer het praatje. Wederom hoi, deze krijg je terug. ,,ook weer naar school vandaag?" En tada.. gesprekstof.



Rol er gewoon in
Alle reacties Link kopieren
wat zou je zelf leuk vinden hoe iemand jou benaderd?

Ik zou zelf het heel leuk vinden als iemand vraagt of ik een keer een koffie zou willen doen.
Alle reacties Link kopieren
bedankt voor alle reactie's

ik heb hem vandaag helaas niet gezien dus heb ook niks kunnen doen.

dus ik wacht nog even af. ik weet nog niet zeker wat ik wil doen maar het briefje vond ik wel een goed idee. alleen het idee dat ik misschien afgewezen word in de bus lijkt me een beetje eng.
Alle reacties Link kopieren
quote:Annazomer schreef op 23 februari 2017 @ 17:56:

wat zou je zelf leuk vinden hoe iemand jou benaderd?

Ik zou zelf het heel leuk vinden als iemand vraagt of ik een keer een koffie zou willen doen.



dat zou mij ook leuk lijken. ik zou me alleen een beetje een stalker voelen omdat ik niet eens weet hoe hij heet.

ik moet eigenlijk gewoon uit mijn comfort zone komen
Alle reacties Link kopieren
quote:Mepi schreef op 22 februari 2017 @ 18:30:

Als je het moeilijk vind om hem aan te spreken, kun je hem ook gewoon een briefje met je nummer en naam geven Is een optie
Alle reacties Link kopieren
quote:karina96 schreef op 23 februari 2017 @ 18:31:

[...]





dat zou mij ook leuk lijken. ik zou me alleen een beetje een stalker voelen omdat ik niet eens weet hoe hij heet.

ik moet eigenlijk gewoon uit mijn comfort zone komenMaar je kunt toch gewoon in de bus of bij de bushalte een keer gewoon een praatje met hem maken? Ik zou er zelf niet van gediend zijn als mensen mij briefjes in mijn hand stopten of andere rare dingen, maar gewoon een praatje over koetjes en kalfjes, en gewoon eens afwachten hoe dat bij hem valt? Misschien heeft hij er geen zin in. Misschien heeft hij al een vriendin (of een vriend). Misschien vind hij jou niet leuk. Kan allemaal. Maar dat merk je dan gauw genoeg, of niet?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 23 februari 2017 @ 19:34:

[...]





Maar je kunt toch gewoon in de bus of bij de bushalte een keer gewoon een praatje met hem maken? Ik zou er zelf niet van gediend zijn als mensen mij briefjes in mijn hand stopten of andere rare dingen, maar gewoon een praatje over koetjes en kalfjes, en gewoon eens afwachten hoe dat bij hem valt? Misschien heeft hij er geen zin in. Misschien heeft hij al een vriendin (of een vriend). Misschien vind hij jou niet leuk. Kan allemaal. Maar dat merk je dan gauw genoeg, of niet?Klopt, we stappen alleen niet bij de zelfde bushalte op. Anders zou het inderdaad wat makkelijker zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:karina96 schreef op 23 februari 2017 @ 19:36:

[...]





Klopt, we stappen alleen niet bij de zelfde bushalte op. Anders zou het inderdaad wat makkelijker zijnWat is er eng aan om gewoon tegen een andere mens te praten?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 23 februari 2017 @ 19:42:

[...]





Wat is er eng aan om gewoon tegen een andere mens te praten?Daar heb ik eigenlijk geen op. Ik ben gewoon super verlegen
Help het toeval een beetje. Rij smorgens naar de bushalte toe waar hij op stapt.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle reactie's

Het heeft even geduurd maar ik heb hem gisteren gezien en vertelt dat ik hem beter wil leren kennen en iets zou willen drinken. Helaas had hij daar geen interesse in. Maar nu kan ik in ieder geval verder
Alle reacties Link kopieren
Ah wat jammer deze afloop!! Ach genoeg jongens op de wereld To! Dat scheelt haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven