Whatsapp vriendinnen gezocht

12-09-2015 00:14 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,



Ik kwam eerder al een topic hiervan tegen, maar helaas ben ik het kwijt.

Zijn er meiden die het leuk vinden om te whatsappen?

Ik ben Anna, ik ben 23 jaar.

Mijn hobby's: shoppen, reizen, wellness, fitness, lekker eten lol en nog veel meer.

Ik woon in Rotterdam en ik studeer.



Ik hoor graag van jullie!



Gr Anna
Hee anna



Het lijkt me leuk om te whatsappen.



Stuur je mij een pb, dan voeg ik je toe.



Groetjes Marja
Alle reacties Link kopieren
Heey anna,



Het lijkt mij ook leuk om te whats appen wil je mij ook een pb sturen?



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Yep, maar ik ben niet zo heel fanatiek met whatsapp, maar 22, Utrecht, student, stuur een pb.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
Uit nieuwsgierigheid: waar whatsappen jullie dan zoal over?
Whatsappen met mensen die je niet kent? Bijzonder.
Alle reacties Link kopieren
Heel apart. Het lijken mij gewoon vieze mannetjes die zich voordoen als jonge studentes.



Of ben ik nou weer te wantrouwend; bestaan er echt jonge meiden in de bloei van hun studentenleven die willen appen met wildvreemden?
Als je twee keer turbo zegt, vlieg ik in brand!
Alle reacties Link kopieren
quote:Tovergieter schreef op 12 september 2015 @ 08:46:

Heel apart. Het lijken mij gewoon vieze mannetjes die zich voordoen als jonge studentes.



Of ben ik nou weer te wantrouwend; bestaan er echt jonge meiden in de bloei van hun studentenleven die willen appen met wildvreemden?11245689653+
Alle reacties Link kopieren
Waar wil je dan over appen met mensen die je niet kent?



Ik heb daar geen tijd voor, veel te druk voor. Maar ik ben dan ook geen meisje van 23. :p
Alle reacties Link kopieren
Ik kan je geen pb sturen. Misschien jij mij wel?quote:PDreamer schreef op 12 september 2015 @ 01:41:

Heey anna,



Het lijkt mij ook leuk om te whats appen wil je mij ook een pb sturen?



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Vroeger hadden we de penvriendin.

Brieven sturen naar wildvreemden.

Dit is toch net zoiets?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk het ja. Het lijkt mij zonde van je tijd om met mensen te gaan appen die je niet kent en mss wel nooit zult leren kennen.
Alle reacties Link kopieren
Hey Anna,



Lijkt mij leuk alleen kan ik je geen privébericht sturen?



Met een onbekende kan je het overal over hebben dat is met de meeste bekende juist weer niet. En alle bekenden waren toch eerst ook onbekende, behalve je familie dan.
Alle reacties Link kopieren
Dreamer084, ik denk niet dat je het met onbekenden over alles kunt hebben, meestal moet je toch in ieder geval dezelfde interesses hebben, en een klik met iemand voelen lijkt mij. Vind het ook niets voor mij, maar dit verdient wel een UPje voor diegene die wel interesse hebben
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Kan je alleen geen privé bericht sturen.
Alle reacties Link kopieren
Zo stom. Ik jou ook niet. Misschien kun je me mailen? Mssannamaria@gmail.com lijkt me leuk!quote:dreamer084 schreef op 13 september 2015 @ 10:14:

Hey Anna,



Lijkt mij leuk alleen kan ik je geen privébericht sturen?



Met een onbekende kan je het overal over hebben dat is met de meeste bekende juist weer niet. En alle bekenden waren toch eerst ook onbekende, behalve je familie dan.
Alle reacties Link kopieren
quote:dreamer084 schreef op 13 september 2015 @ 10:14:

Hey Anna,



Lijkt mij leuk alleen kan ik je geen privébericht sturen?



Met een onbekende kan je het overal over hebben dat is met de meeste bekende juist weer niet. En alle bekenden waren toch eerst ook onbekende, behalve je familie dan.Ja maar die heb je op een andere manier leren kennen door school, werk, hobby, etc. Niet door met een random iemand te gaan appen. Dan stuur je een paar keer over en weer wat en dat was het dan?
Ik app niet eens met de mensen die ik ken laat staan de mensen die ik niet ken. Ik zou gewoon echt niet weten wat ik allemaal kan vragen maar ik zou vooral heel terughoudend zijn met informatie delen over mijzelf. En je weet toch ook helemaal niet met wie je appt? Nee, het zou mij een zeer ongemakkelijk gevoel geven.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan vertellen dat ik via dit forum op whatsapp een hele goede vriendin heb leren kennen. Nu klikt het niet met iedereen en merk je al snel dat er iets niet klopt. Maar whatsapp of mailen is niet zo een heel groot verschil toch!
Keep on smiling
Alle reacties Link kopieren
Hoi het lijkt me wel leuk om appen ik ben zelf 22
Alle reacties Link kopieren
quote:dadelduifje schreef op 15 september 2015 @ 23:38:

Ik app niet eens met de mensen die ik ken laat staan de mensen die ik niet ken. Ik zou gewoon echt niet weten wat ik allemaal kan vragen maar ik zou vooral heel terughoudend zijn met informatie delen over mijzelf. En je weet toch ook helemaal niet met wie je appt? Nee, het zou mij een zeer ongemakkelijk gevoel geven.Ja dat heb ik dus ook. Misschien dat het een soort van spanning is....
Alle reacties Link kopieren
quote:Sunflower1234 schreef op 12 september 2015 @ 08:59:

Waar wil je dan over appen met mensen die je niet kent?



Ik heb daar geen tijd voor, veel te druk voor. Maar ik ben dan ook geen meisje van 23. :pAlsof "meisjes" van 23 niks te doen hebben. En jij te druk? Je werkt maar 1 dag in de week.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven