Whatsapp vriendinnen gezocht

12-09-2015 00:14 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,



Ik kwam eerder al een topic hiervan tegen, maar helaas ben ik het kwijt.

Zijn er meiden die het leuk vinden om te whatsappen?

Ik ben Anna, ik ben 23 jaar.

Mijn hobby's: shoppen, reizen, wellness, fitness, lekker eten lol en nog veel meer.

Ik woon in Rotterdam en ik studeer.



Ik hoor graag van jullie!



Gr Anna
Hee anna



Het lijkt me leuk om te whatsappen.



Stuur je mij een pb, dan voeg ik je toe.



Groetjes Marja
Alle reacties Link kopieren
Heey anna,



Het lijkt mij ook leuk om te whats appen wil je mij ook een pb sturen?



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Yep, maar ik ben niet zo heel fanatiek met whatsapp, maar 22, Utrecht, student, stuur een pb.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
Uit nieuwsgierigheid: waar whatsappen jullie dan zoal over?
Whatsappen met mensen die je niet kent? Bijzonder.
Alle reacties Link kopieren
Heel apart. Het lijken mij gewoon vieze mannetjes die zich voordoen als jonge studentes.



Of ben ik nou weer te wantrouwend; bestaan er echt jonge meiden in de bloei van hun studentenleven die willen appen met wildvreemden?
Als je twee keer turbo zegt, vlieg ik in brand!
Alle reacties Link kopieren
quote:Tovergieter schreef op 12 september 2015 @ 08:46:

Heel apart. Het lijken mij gewoon vieze mannetjes die zich voordoen als jonge studentes.



Of ben ik nou weer te wantrouwend; bestaan er echt jonge meiden in de bloei van hun studentenleven die willen appen met wildvreemden?11245689653+
Alle reacties Link kopieren
Waar wil je dan over appen met mensen die je niet kent?



Ik heb daar geen tijd voor, veel te druk voor. Maar ik ben dan ook geen meisje van 23. :p
Alle reacties Link kopieren
Ik kan je geen pb sturen. Misschien jij mij wel?quote:PDreamer schreef op 12 september 2015 @ 01:41:

Heey anna,



Het lijkt mij ook leuk om te whats appen wil je mij ook een pb sturen?



Groetjes