Zomer in Leeuwarden

26-03-2015 21:19 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zomer in Leeuwarden, dat betekend terrassen en prinsentuin! Helaas ben ik in de laatste jaren veel vriendinnen verloren. Het lijkt me erg leuk om nieuwe mensen te leren kennen, om gezellig bakje thee te doen, winkelen, terrasje, wijntje in de stad. Ik hoor het graag! Ik ben 26 jaar en woon en werk in Leeuwarden.
Alle reacties Link kopieren
Heej hallo... ik wilde je een privebericht sturen maar je instellingen zijn daar nog niet naar. Als je die verandert stuur ik je gauw een prive bericht.

Ik woon in de buurt van lwd ben 27 jaar en lijkt me leuk om nieuwe mensen/ vrouwen te leren kennen.
Alle reacties Link kopieren
Gewijzigd!
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me ook leuk! Ben 25 jaar en woon in de buurt van Lwd!
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel heb je even een privebericht gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi!



Ook ik woon in Friesland, ben 27 en zou graag met jullie in contact komen..!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen! Ik ben ook 27 en zou ook graag nieuwe leuke vriendinnen maken in Leeuwarden. Ik woon hier nog niet zo lang. Voel je vrij om mij een bericht te sturen!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb bedacht om een groepsapp van dit topic te maken. Ik heb jullie al even een berichtje gestuurd. Zijn er nog meer gezelligerds, pb me maar!
Alle reacties Link kopieren
Hejj.... ik heb helaas geen berichtje gekregen!:(
Alle reacties Link kopieren
Leuk idee! Ik heb ook geen bericht gekregen. Ik had jullie ook berichtengestuurd, maar volgens mij is dat ook niet goed gegaan. Ik begrijp het pb systeem hier niet echt geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
Weet je wel waar jij je pb'tjes terug kunt vinden? Ik heb namelijk even flink moeten zoeken. Dacht namelijk dat ik wel ergens bericht van zou krijgen. 😂😂😂. Niet dus.



uiteindelijk heb ik het gevonden.
Alle reacties Link kopieren
er is iets waar `priveberichten` staat bij mijn inbox... hier staat niks... helaas!
Alle reacties Link kopieren
... mijn berichten staan in 'mijn inbox' en als ik iemand als eerst een bp berichtje heb gestuurd komt ie (als ik antwoord krijg) in het zelfde berichtje eronder te staan. (Dus dat berichtje aanklikken en naar beneden scrollen).



nieuwe berichtjes van nieuwe mensen die jou als eerst pb sturen zou er gewoon moeten staan.



Ik zit wel via mijn mobiel op het viva-forum misschien maakt dat een verschil?

Hoop je zo een beetje te kunnen helpen.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik nu m'n iPad ipv m'n telefoon en zie nu dat ik wel een bericht heb van hippeparkiet. :-D Ook van Anna heb ik een bericht. Ik ga straks even reageren + ik zal me even aanmelden voor de groepsapp.
Alle reacties Link kopieren
Hooooi leuke leeuwarder en omgevingleeuwarders. Groepsapp staat klaar! Pb mij je nummer en ik voeg je toe! Tijd voor gezelligheid!
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi!

Ik heb mijn nummer in een berichtje gezet...als 't goed is heb je 't nu!:)
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Nog meer enthousiaste mensen? Zou leuk zijn, dan kunnen we binnenkort met z'n allen meeten.
Alle reacties Link kopieren
Hee lijkt mij gezellig te meeten. Ben 25 en woon ook in Leeuwarden.
Alle reacties Link kopieren
Hi,



Mij lijkt het ook! Ik ben 25 en woon ook in Leeuwarden :)!
Alle reacties Link kopieren
Mij lijkt het ook: leuk dus ;) te snel verstuurd..
Alle reacties Link kopieren
Misschien kunnen jullie je ook aansluiten bij de app groep?
Alle reacties Link kopieren
Graag



Alleen privé bericht sturen lukt volgens mij niet helemaal..? Help?
Alle reacties Link kopieren
gelukt!
Alle reacties Link kopieren
Done :)!
Alle reacties Link kopieren
Yeaaah we hebben een app! Kunnen er nog veeeeel meer bij!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven