Zus gezocht Gelderland omg Arnhem

04-01-2017 16:51 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag lieve meiden,



Ik ben 30 en woon in Gelderland vlakbij Arnhem. Ik ben enig kind en ik best wel wat vriendinnen maar ik mis soms gewoon een zus. Ok ik weet dat er dames zijn die zussen hebben en ook geen goed contact maar soms kan ik best jaloers zijn op diegene die dat wel hebben.



Met mijn ouders is mijn band ok maar is nooit erg warm geweest. Zowieso bestaat mijn familie uit een opa en oma welke nog beide leven en super lief zijn maar daar houdt het dan ook mee op.



Mijn beste vriendinnen wonen door verhuizing best ver weg en ik mis een close vriendschapelijke band met een vrouwelijk persoon. Iemand waar ik lief en leed mee kan delen. Kan jij jezelf hierin vinden en houd je van shoppen, reizen, beauty, een wijntje met een goed gerecht, goede gesprekken en woon je in omgeving van Arnhem. Lijkt me leuk je te ontmoeten.



Ik ben overigens niet op zoek naar iemand die een hele rugzak aan problemen heeft dat heb ik ook niet. Uiteraard zal ik altijd voor je klaar staan mocht je in de problemen komen want uiteraard daar horen zussen toch voor te zijn maar ik start graag met een schone lei om samen een mooie zussen band op te bouwen.



Liefs
Alle reacties Link kopieren
Misschien kun je je beter focussen op het opbouwen van een mooie vriendschap? Zussen ben je als je familie bent, dat kun je niet nabootsen in mijn optiek - en dat hoeft ook niet, want wellicht kan een vriendschap ook aan jouw behoefte aan contact voldoen.
Een zussenband zul je denk ik niet vaak kunnen opbouwen als je al boven de 30 bent. Richt je maar op een vriendschap om te beginnen.



Ik krijg ook een beetje de kriebels van je berichtje eigenlijk, het komt wat needy over.
Alle reacties Link kopieren
Therapie lijkt me toepasselijker dan een vreemde te vragen om te solliciteren om je zus te worden.
Ben je je eigen rugzak aan het ontkennen?
quote:S-Groot schreef op 04 januari 2017 @ 17:02:

Therapie lijkt me toepasselijker dan een vreemde te vragen om te solliciteren om je zus te worden.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben overigens niet op zoek naar iemand die een hele rugzak aan problemen heeft



Jammer, anders had ik er eentje in de aanbieding. Mijn zus mag je gratis ophalen maar ik ben ook bereid om geld toe te geven.....



Ik denk dat je de zussen-band niet zo moet romantiseren.... Investeer in goed vriendschap. Vrienden kun je kiezen en familie niet.
Helaas ik heb er al één, maar ik zoek toevallig een ex-zwager in die regio. Liefst een beetje nukkig.
Alle reacties Link kopieren
quote:Murrmurr schreef op 04 januari 2017 @ 17:08:

Helaas ik heb er al één, maar ik zoek toevallig een ex-zwager in die regio. Liefst een beetje nukkig.Emmmmhh nee die heb ik helaas niet voor je. Ik heb wel een ex-zwager die agressief is maar verder is hij echt een snoepje
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de post wel leuk. Maar ben niet je doelgroep..
Oh, ik dacht een beetje a la spoorloos!
Wat een flauwe reacties.

Ik hen zelf een zus en snap best wat to bedoelt: Een ongecompliceerd contact met iemand die 'eigen' is.

Ik ken verschillende mensen die dit soort contacten zo bewust hebben gezocht en ook gevonden.

Zo ken ik een stel dat een opa en oma heeft gevonden voor hun kinderen en ook zelf een heel innig contact hebben met die mensen.

Dus succes to! Ik hoop dat je zo iemand vindt.
Hoe kan je nou een zus missen als je er nooit eentje hebt gehad?
quote:S-Groot schreef op 04 januari 2017 @ 17:02:

Therapie lijkt me toepasselijker dan een vreemde te vragen om te solliciteren om je zus te worden.
quote:Het-groepje schreef op 04 januari 2017 @ 17:19:

Wat een flauwe reacties.

Ik hen zelf een zus en snap best wat to bedoelt: Een ongecompliceerd contact met iemand die 'eigen' is.

Ik ken verschillende mensen die dit soort contacten zo bewust hebben gezocht en ook gevonden.

Zo ken ik een stel dat een opa en oma heeft gevonden voor hun kinderen en ook zelf een heel innig contact hebben met die mensen.

Dus succes to! Ik hoop dat je zo iemand vindt.



Een zus/broer/familielid is natuurlijk niet per definitie ongecompliceerd.



Ik snap de reacties wel, het komt heel erg single white female-achtig over.
quote:Star schreef op 04 januari 2017 @ 17:37:

Hoe kan je nou een zus missen als je er nooit eentje hebt gehad?Nou....ik mis anders een goddelijk lijf
Ik heb mijn zus gevraagd maar ze wil niet, ze heeft haar handen al vol aan haar eigen zusje zegt ze
quote:Nicotientje schreef op 04 januari 2017 @ 17:46:

[...]



Nou....ik mis anders een goddelijk lijf
Alle reacties Link kopieren
quote:summerheat schreef op 04 januari 2017 @ 17:06:



Jammer, anders had ik er eentje in de aanbieding. Mijn zus mag je gratis ophalen maar ik ben ook bereid om geld toe te geven.....

Computer says nooooo
Lieve TO, sorry voor mijn flauwe reacties. En wat je hier allemaal leest, zo zijn zussen onderling dus vaak ook een beetje.. ik denk dat je zoekt naar een beste en hele close vriendin in de buurt met wie je lief en leed kan delen? Die kan je (hier) vast wel vinden meis. En ik hoop voor je dat ie zo iemand vindt. Want onder je zussen-vraag lees ik vooral een ik-wil-niet-alleen-achterblijven-vraag?

Sorry voor het plagen en dikke knuffel
quote:Star schreef op 04 januari 2017 @ 17:37:

Hoe kan je nou een zus missen als je er nooit eentje hebt gehad?Ik heb geen zus maar mis het ook wel een soort van, het leek mij altijd zo leuk om ook een zus te hebben. Heb wel 6 broers maar make up etc boeit ze niet zo haha.
Alle reacties Link kopieren
Jouw vraag is lief en begrijpelijk. De rest hier maakt er wat engs en gecompliceerds van.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Star schreef op 04 januari 2017 @ 17:44:

[...]





Een zus/broer/familielid is natuurlijk niet per definitie ongecompliceerd.



Ik snap de reacties wel, het komt heel erg single white female-achtig over.



Whut?



Vind eigenlijk nogal naïef.



Vrienden kies je dus TO en familie niet. Doe daar je voordeel mee.



Ik zou op zoek gaan naar een fijne vriendin ipv een 'zus'.
Wat lijkt je zo leuk aan het hebben van een zus en wat zoek je in een zus?
quote:Het-groepje schreef op 04 januari 2017 @ 17:19:

Wat een flauwe reacties.

Ik hen zelf een zus en snap best wat to bedoelt: Een ongecompliceerd contact met iemand die 'eigen' is.

Ik ken verschillende mensen die dit soort contacten zo bewust hebben gezocht en ook gevonden.

Zo ken ik een stel dat een opa en oma heeft gevonden voor hun kinderen en ook zelf een heel innig contact hebben met die mensen.

Dus succes to! Ik hoop dat je zo iemand vindt.

Een opa en oma is iets anders dan een zus.

Een ouder echtpaar dat je kinderen ziet opgroeien kan denk ik idd een soort van opa en oma zijn.

Maar die zus die to zoekt is niet een zus. Ze is er nl niet mee opgegroeid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven