Zwangere meiden en/of moeders in De Haag (27-34jr) gezocht

30-09-2014 15:48 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een gezellige, vrolijke en sportieve meid van 29 jaar en woon sinds enkele maanden met mijn man in Den Haag.

En...... ik ben bijna 9 weken zwanger van ons eerste kindje!!

Ons geluk kan niet op!



Van mijn vriendinnen heeft nog niemand kinderen en dat zie ik ook niet op korte termijn gebeuren. Ik zou het daarom heel leuk vinden om leuke andere zwangere vrouwen of moeders uit Den Haag te leren kennen. Natuurlijk om ervaringen te delen, maar ook om een fijne vriendschap me op te bouwen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik woon ook in DH, in Mariahoeve en heb 2 kinderen van 10 en van 2. Waar woon jij precies? Ik ben 3 jaar geleden hier komen wonen en heb hier ook niet veel vriendinnen dus wie weet
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Margreet natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet van deze heerlijke tijd, voordat je het weet is de kleine er namelijk al.



Ik ben 31 en woon sinds 1,5 jaar in Den Haag (Wateringse Veld), ben dit jaar getrouwd en in augustus ben ik bevallen van ons 1e kindje: een meisje!



Mijn vriendinnen wonen in Brabant, dus die zie ik helaas niet zo regelmatig... Ik zou het erg leuk vinden om hier in Den Haag nieuwe contacten op te doen met andere bijna/jonge moeders, waardoor er misschien wel nieuwe vriendschappen ontstaan.



Zou het leuk vinden om wat van jullie te horen!
Alle reacties Link kopieren
Dag Margreet,



Wat leuk je post te lezen. Het lijkt mij namelijk ook leuk om andere zwangere vrouwen of moeders te leren kennen.



Mijn naam is Monique van den Akker en ik ben 32 jaar en 21 weken zwanger van mijn eerste kindje. Wij zijn ook erg happy!!! Ik heb wel vriendinnen die zwanger zijn en die al kids hebben alleen wonen zij wat ver weg. Mijn vriend en ik wonen sinds juli 2014 in Den Haag en kennen dus nog niet zoveel mensen hier.



Het lijkt me leuk om eens wat af te spreken en over zwanger zijn, wonen in Den Haag, etc te kletsen.
Alle reacties Link kopieren
Dag mamamichaela,



ik kom oorspronkelijk ook uit Brabant en ken ook nog niet echt veel mensen hier. Ben 32 jaar en op dit moment 24 weken zwanger. Ik zou het leuk vinden om nieuwe contacten te leggen met andere zwangere/jonge moeders .



Groetjes Monique

moniquevandenakker@live.com

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven