Aanhoudende problemen Telfort tv en internet

23-01-2017 21:16 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een aantal jaren hebben we tv en Internet van Telfort. Dit was prima tot 2014. Toen hebben vaak storingen gehad in de tv ontvangst (haperend beeld, hoge pieptonen), maar leek uiteindelijk opgelost.

Sinds halverwege 2016 hebben we echter aanhoudend problemen. Nu hebben we eind 2016 alles vervangen en opnieuw ingesteld. Dit werkte goed, maar we durfden de HD ontvangst van de tv niet aan te zetten omdat we na maanden eindelijk tv hadden. De tv box raakt door alle hd opnames die we niet kunnen zien en deleten, steeds vol. We hebben maar 5% vrije ruimte. Maar dit was te doen.



Sinds vanochtend hebben we geen internet en zien we op tv alleen de gids, af en toe wat geluid maar verder zwart. Internet lijkt het te doen (goede verbinding volgens telefoon) maar ik kan geen paginas laden. Ik kan niet vóór 20:00 bellen ivm mijn kinderen naar bed brengen en ik ben twee weken alleen met de kinderen die van 6 tot 19:45 wakker zijn en te jong om stil te zijn als ik bel. Ik werk ook 4 dagen, dit kan nu helaas ook niet thuis want geen Internet.



Ik raak hier zo moedeloos van. Elke keer weer gezeur en telfort is onbereikbaar op voor mij reële tijden en vindt zelf dat terugbellen binnen twee weken (vervolgens niets op te lossen) service is. Ik wil uiteraard nu opzeggen maar wat kan ik nu doen om het (tijdelijk) op te lossen? De modem geeft aan dat alles goed functioneert. Iemand ervaring?
Alle reacties Link kopieren
Ze toch bellen. Waarom kunnen de kinderen niet stil zijn als je belt?

Hier vorig jaar met periodes een slechte verbinding gehad en moet zeggen dat ze het echt goed voor je proberen op te lossen. Na de tweede keer via DM op Twitter contact gehad en ook dat ging goed.
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
Heb je zelf al het modem gereset?
Telfort is tot 21.00 uur s avonds bereikbaar dus heb je als je kinderen op bed liggen nog tijd om te bellen
Alle reacties Link kopieren
quote:barbaracartland schreef op 23 januari 2017 @ 21:46:

Heb je zelf al het modem gereset?Uiteraard, geen resultaat.
Alle reacties Link kopieren
quote:OliviaMoore schreef op 23 januari 2017 @ 21:23:

Ze toch bellen. Waarom kunnen de kinderen niet stil zijn als je belt?

Hier vorig jaar met periodes een slechte verbinding gehad en moet zeggen dat ze het echt goed voor je proberen op te lossen. Na de tweede keer via DM op Twitter contact gehad en ook dat ging goed.Mijn kinderen zijn nog heel jong. Ik weet niet of je kinderen hebt, maar mijn kinderen zijn niet stil op commando én hebben toezicht nodig. Icm modem resetten en kabels uit dingen halen blijkt dit elke keer geen goede combinatie.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt toch gewoon bellen terwijl je kinderen om je heen scharrelen. Dat zijn ze echt wel gewend dat er kinderen te horen zijn en ouders soms moeten corrigeren. Of je drukt een dvdtje in je laptop en speelt een film af als je belt. En als je al jaren problemen hebt waarom stap je niet over?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
Klagen via hun FB pagina. Werkt vaak sneller en kost je geen BTG
niet kunnen bellen, omdat je kinderen niet op commando stil kunnen zijn en toezicht nodig hebben? volgens mij heeft elke ouder daar mee te maken. zwak excuus!
Alle reacties Link kopieren
Echt, nog geen 5 minuten? Wow, ik heb 2 kinderen met maar een jaar ertussen en ja, toen ze klein waren was dat aanpoten. Maar echt wel dat ik kon bellen. Als ze nog niet stil kunnen zijn voor een telefoontje, zijn ze dus jonger dan 2 jaar neem ik aan? Dan slapen ze nog wel eens een half uurtje op de dag. Kun je dan bellen Als ze ouder zijn en nog niet even stil kunnen zijn (spelen, knutselen, buiten zijn, "even stil want mama moet even bellen", muziekje aan, boekje kijken) heb je iets gemist in de opvoeding.



Gewoon even bellen vandaag. Alternatief: met je mobiel een mail sturen.
Zonder oorzaak geen gevolg
Alle reacties Link kopieren
quote:modus_ schreef op 23 januari 2017 @ 22:54:

[...]



Mijn kinderen zijn nog heel jong. Ik weet niet of je kinderen hebt, maar mijn kinderen zijn niet stil op commando én hebben toezicht nodig. Icm modem resetten en kabels uit dingen halen blijkt dit elke keer geen goede combinatie.



Ik heb een kind ja.. een enorm drukke stuiterbal met energie voor tien en een stem die je een dorp verderop nog hoort, gecombineerd met een zelden stilstaande kwebbel...Maar als ik moet bellen, moet ik bellen, en dan zal ze dus echt even haar gemak moeten houden.



Zoveel hoef je overigens niet zelf te doen qua kabels/resetten, meer dan op het juiste moment resetten is het niet wat je van huis uit kunt. Of de kabels er nog goed inzitten heb je toch al gecheckt mag ik hopen. Als ze hem niet op afstand gereset krijgen, kan het zijn dat ze de melding doorzetten naar een monteur van kpn. Maar ja, die komt dan ook kijken op voor jou niet reeële tijden natuurlijk...
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
Alle reacties Link kopieren
Even beetje off-topic, maar je moet toch wel eens een belangrijk telefoontje plegen?

Belasting, verzekering oid?



Hoe doe je dat dan? Toen die van mij zo klein was, gaf ik hem een soepstengel en baby-tv.

En nu, hij is vier, snapt hij gelukkig als mama aan het bellen is, zijn we ff stil.



On-topic, ik heb ook Telfort en geen problemen.
Alle reacties Link kopieren
Telfort heeft ook een forum, kom je via hun site en daar kan je ook vragen stellen. Op het forum zijn ook medewerkers van Telfort actief die reageren en je verder helpen.



OT, maar goed dat je dan geen alleenstaande ouder bent, had je de komende jaren nooit naar instanties kunnen bellen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven