Achtergrond mobiele telefoon

03-01-2015 21:36 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben gewoon benieuwd wat jullie als achtergrond hebben op je mobiele telefoon

Ik zie verschillende achtergronden, zoals een foto van hunzelf, of een huisdier, een dierbare, of gewoon iets simpels als bloemen



Wat hebben jullie als achtergrond en waarom juist die achtergrond gekozen? Heeft het een speciale betekenis?
Alle reacties Link kopieren
begin ik maar even af te trappen. Heb op dit moment gewoon een paarse achtergrond die bij mijn type telefoon hoort. Maar ik varieer vaak, soms zoek ik gewoon een leuk iets op met bloemen of van mijn huisdier. Verder geen betekenis of zo
Eerst altijd een foto van mijn kindjes, maar mijn telefoon loopt best regelmatig vast en als dat gebeurt springt de achtergrond afbeelding daarna op zwart, dus momenteel is het zwart.
Ik heb al heel lang een foto van mijn man en mijn dochter als achtergrond. Ik moet eens wat nieuws. Vaak zijn dat luchten, een zonsondergang, laantje in het bos. Natuur dus.
Alle reacties Link kopieren
Foto van man, man heeft weer een foto van mij als achtergrond.

Hiervoor had ik een ander plaatje, gewoon een grijze achtergrond met een tekst erop.
Een kunstzinnige foto gemaakt door dochter. Groene stelen in vaas, met folie, water en allemaal luchtbelletjes.
Alle reacties Link kopieren
Een foto van mijn man en kinderen.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
Een foto van mezelf met mijn zoontje gemaakt tijdens zwangerschapsshoot. We stralen allebei word ik gelijk blij van!
Deze



Alle reacties Link kopieren
Bij mijn iPhone had ik een foto van een golf met een ondergaande zon.



Heb sinds kort een Samsung en heb daar een weerwidget op en nu op dit moment is dat de Golden Gate bridge in wat mist.
Een zelfgemaakt gradiënt (kleurverloop). Lekker druk qua kleur en toch rustig.
Alle reacties Link kopieren
De live wallpaper van paperland, kei-leuk! Met voorbij rijdende autootjes. Past zich aan aan het tijdstip van de dag en het weer van dat moment. Ik had eerst de gratis versie maar vond hem zo leuk dat ik er 79 cent voor heb betaald.
Alle reacties Link kopieren
Een afbeelding van MinieMouse
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Op het moment Japanse bloesem. Wissel vaak af met andere foto's van bloemen of een mooie lucht met wolken.

Ik heb eigenlijk nooit een zelfgemaakte foto als achtergrond.

Ik maak altijd zelf aparte fotos gewoon simpel met mijn telefoon, zoals van rijp, een discodipijsje of een borduurwerk van heel dichtbij:)
Alle reacties Link kopieren
Mijn achtergrond staat op "variatie" dus het is steeds een verrassing. Nooit eigen foto's, gewoon standaard.



Een vriendje ooit had een foto van mijn billen als achtergrond. Moest hij steeds over mijn kont aaien om een programma op te starten. Best leuk
...
Alle reacties Link kopieren
Eddie Izzard. Zie mijn plaatje hier.

Ik ben nu begin 30 en heb een kind, maar wat achtergrond van telefoon en laptop betreft ben ik een bakvis.
quote:Rooss4.0 schreef op 03 januari 2015 @ 22:59:

Mijn achtergrond staat op "variatie" dus het is steeds een verrassing. Nooit eigen foto's, gewoon standaard.



Een vriendje ooit had een foto van mijn billen als achtergrond. Moest hij steeds over mijn kont aaien om een programma op te starten. Best leuk
Alle reacties Link kopieren
Een foto van onze vorige hond (vorig jaar moeten laten inslapen) op mijn 'lockscreen' en een foto van onze nieuwe hond op m'n 'homescreen'. Beide prachtige foto's van prachtige honden.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Een op een tablet nagetekende foto van mij en twee vriendinnen. 1 van die vriendinnen is de kunstenaar. Het is een soort paint-achting iets geworden. Het was voor de gein maar vond 'm zo grappig dat ik 'm als achtergrond heb gedaan
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu een foto van één van mijn katten als achtergrond. Heel af en toe wijzig ik de achtergrond, en vaak is het dan een foto van de twee katten samen haha.
Alle reacties Link kopieren
Heb een foto van een fotoshoot van vriend, mezelf en hond erop staan. Eigenlijk altijd omdat dat een soort van gezinnetje is voor me haha. Heeft dus niet echt een betekenis, maar is voor mij wel belangrijk.
Leef & laat leven!
Alle reacties Link kopieren
Nu een foto van mijn hond, daarvoor een foto van mijn kinderen.

En daar weer voor een live wallpaper van zonnebloemen met bewegende lichtjes; eigenlijk vind ik die het mooiste, maar ik dacht dat het veel batterij-energie kostte. Weet iemand dat? Moet 'm nu net zo goed elke dag opladen (Samsung mini S4).
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
.
Alle reacties Link kopieren
Een foto van mijn hond.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven