Actieve sessies facebook

02-02-2017 17:02 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,



Ik heb eigenlijk een vraag, waar ik het antwoord niet zeker op durf te zeggen. Kan er niet helemaal bij met mijn hoofd, dus wellicht dat de slimme digibeter mij wat uitleg kunnen geven.



Anderhalve week geleden keek ik eens heel toevallig naar de instellingen van mijn facebook account. Daar heb je het kopje '' herkende apparaten ''. Ik zag daar enkele sessies met Den Haag en of Rotterdam bij staan. Ook verschillende op mijn woonplaats en IP adres.

Nou kan ik Den Haag en Rotterdam nog begrijpen, dit omdat ik dan met mijn telefoon via een 4g netwerk ben aangemeld en deze op grote plaatsen terecht komt waar deze servers staan. Mijn woonplaats uiteraard ook want dat is via mijn eigen WIFI.



Nou is het ''mooie'' ik zag daar ook de woonplaats van mijn ex vriendin in staan. Ik dacht warempel dit kan toch niet? of toch wel?

Het mooie is dat wij hebben afgesproken dat ze mijn netflix voorlopig nog gewoon kon gebruiken, en op Netflix kan men ook zien vanaf welk IP adres er wordt gekeken. Dit was dus het identieke zelfde IP adres als de actieve sessie die ik had gezien op mijn facebook. Ik dacht bij mijzelf nee dit kan ik toch niet geloven?



Nou komt eigenlijk de volgende vraag. Dat dit het IP adres is van mijn ex dat weet ik nu wel. En ja dit is fout, maar daar reken ik zelf ter zijne tijd wel mee af.



Nou zie ik dus altijd 1 actieve sessie staan vanuit haar IP adres. Wat ik nou het vreemde vind dat deze actieve sessie nooit verdwijnt. Als ik uitlog op mijn facebook dan verdwijnt deze actieve sessie.(volgen jullie mij nog)? De sessie met haar IP adres blijft altijd staan. Alleen het vreemde is dus dat het tijdstip wel willekeurig verspringt. Dus soms wordt hij na een paar uur geupdate en soms na 1 dag. Dit is geheel willekeurig. Wat ik nou zelf eigenlijk denk. Logt ze wel in op mijn facebook?



Ik bedoel het IP adres is 100% van haar. De actieve sessie correspondeert met haar woonplaats. Maar de actieve sessie blijft constant staan en heb ik nooit zien verdwijnen. Alleen hij wordt steeds geupdate naar een nieuwe willekeurig tijdstip?



Kan het niet zo zijn dat er een ander programma wordt gebruikt? En mijn facebook op de achtergrond meedraait? Of kijkt ze echt op mijn facebook maar blijft altijd aangemeld staan? Want ik heb dus zelf ook getest. Als ik mijzelf uitlog, dan verdwijnt deze sessie. Maar die van haar blijft altijd staan?



Danke voor het lezen
Alle reacties Link kopieren
Misschien dat je bij haar op een apparaat in haar huis "wachtwoord bewaren" het aangevinkt?
Alle reacties Link kopieren
En als je je wachtwoord verandert? Dan zou het opgelost moeten zijn toch?
Alle reacties Link kopieren
Ze diekt je Facebook buddy!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat zou eventueel kunnen maar dan nog als ik dus bijvoorbeeld via mijn laptop UITLOG dan verdwijnt de actieve sessie uit de lijst. Maar haar actieve sessie blijft altijd staan en wordt af en toe geupdate met een nieuw tijdstip.



Ja ik verander mijn wachtwoord ter zijne tijd ook zeker wel, maar ik ben hier heel erg benieuwd naar.
Heb je je bij Netflix aangemeld met Facebook? Misschien dat ie dat doorlinkt?
Alle reacties Link kopieren
Nee ook niet. Want facebook haar facebook sessie op mijn account wordt soms wel is 5x per dag bijgewerkt. En dan kijk ik toevallig of ze netflix kijkt of is aangemeld daar is dat dus niet het geval...
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk bekijkt ze jouw fb ja of het wordt elke x automatisch opgestart, gewoon op Activiteit beëindigen drukken en ww veranderen.
Alle reacties Link kopieren
Je kan die apparaten toch ontkoppelen en alle sessies sluiten, ook die.

Dat doen en dan je wachtwoord veranderen.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat snap ik ook wel, maar ik zou eigenlijk graag antwoord willen hebben! Ik weet dat het niet kan en dat dit prive is, maar ik weet het niet 1 00% zeker. Vandaar hoop ik dat iemand mij graag een antwoord kan geven die dit zou weten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vivalavida1990 schreef op 02 februari 2017 @ 17:43:

Ja dat snap ik ook wel, maar ik zou eigenlijk graag antwoord willen hebben! Ik weet dat het niet kan en dat dit prive is, maar ik weet het niet 1 00% zeker. Vandaar hoop ik dat iemand mij graag een antwoord kan geven die dit zou weten.



Je kan het niet 100% zeker weten, dat moet je aan je ex vragen. Of je hebt jouw ww opgeslagen en elke keer als de laptop/tablet/telefoon aangezet wordt en facebook wordt geopend sta je ingelogd. En wordt het tijdstip van de sessie geupdate.



Of jouw ex logt meerdere malen per dag met jouw inloggevens in.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt alle actieve sessies sluiten en daarna je wachtwoord veranderen.
Alle reacties Link kopieren
quote:chocolol schreef op 02 februari 2017 @ 17:58:

Je kunt moet alle actieve sessies sluiten en daarna je wachtwoord veranderen.
quote:mali30 schreef op 02 februari 2017 @ 17:13:

Ze diekt je Facebook buddy!Ze wat??
Hoe kan jij nou zien dat je sessie verdwijnt als je uitlogt? Je bent dan toch uitgelogd?



Ik heb net bij mij gekeken, zie alleen hele globale informatie. Zoals fb for iphone 2014. Dat zal ik dan wel zijn neem ik aan.
Alle reacties Link kopieren
Nou als ik op mijn laptop zit! En dan uitlog op mijn facebook. Zie ik dat die sessie na een(refresh) verdwijnt uit de lijst die ik tevens geopend heb op mijn telefoon! Vandaar dat ik het heel vreemd vind dat haar sessie er altijd blijft staan, sinds dat ik het weet. En deze sessie van haar wordt alleen af en toe geupdate door een nieuwe tijdstip., maar verdwijnt dus niet.
Alle reacties Link kopieren
En waarom sluit je de actieve sessies niet en verander je je wachtwoord niet? Haal je er iets uit als je ex dat doet?
Alle reacties Link kopieren
Ws heeft ze jou Facebookaccount dan voortdurend ingelogd staan op haar pc?

Op onze pc staat het account van zoon standaard open. Ik zal eens op mn telefoon kijken wat die daarover aangeeft.
Alle reacties Link kopieren
Nee chocolol. Dat is een ander verhaal. Het is heftig uitgegaan en ik heb er nog diep triest helaas erg veel last van. Hoe slecht het ook klinkt ik haal hier een beetje kracht en hoop uit. Ja ik weet het, het kan eigenlijk echt niet(mocht ze het doen). maar het houdt me voor nu heel even op de been. Als ik er klaar voor ben kap ik alles af. Heb verder ook geen contact want dat wilde ze voorlopig niet.



Maar mocht het echt zo zijn dat zij zit te kijken op mijn facebook vind ik dit enigszins merkwaardig.



Clueless17, ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Er staan aanmeldingen op wat willekeurige datums,1 a 2 keer per week ,steeds rond 9 uur en 14 uur op apparaat windows 8.onze pc dus.

Ik zie overigens nergens een ip adres en de plaatsen die er staan slaat ook nergens op. Er staat oa Rotterdam, Den Haag, Groenlo ...en het betreft allemaal onze thuis pc,in hartje Gelderland
Alle reacties Link kopieren
Als je erop klikt met de muis zie je een ip adres tevoorschijn komen!
Ze gebruikt jouw facebookinlog om in te loggen op netflix. WS automatisch omdat jij dat ooit zo heb ingesteld. Hoeft verder niks met kijken of je facebook te maken hebben.
Alle reacties Link kopieren
Dat kan dus niet want dit zijn 2 verschillende wachtwoorden
Alle reacties Link kopieren
En het zijn soms rare tijden. Bijv 06.28 uur. En dan heeft ze niks gekeken op netflix.
quote:Vivalavida1990 schreef op 02 februari 2017 @ 19:01:

Dat kan dus niet want dit zijn 2 verschillende wachtwoordenWel als je ooit hebt aangeklikt dat je ook met je Facebookaccount in kan loggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven