advertentie met afscheurstreepjes

18-04-2015 10:22 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Excuus voor de topictitel maar ik weet niet hoe ik het anders moet noemen (wellicht moet het ook op de pijler overig).



Ik wil dus een advertentie maken om ergens op te hangen waar men mijn emailadres van af kan scheuren. Alleen...ik heb geen idee hoe. Ik heb geprobeerd een 'sjabloon' op internet te vinden maar de enige die ik tegen kwam was om een vermist huisdier onder de aandacht te brengen. Kan iemand mij helpen?
Je kunt onderaan een aantal tekstvakken toevoegen. Daarin draai je de tekst. Vervolgens haal de lijnen van het tekstvak weg. Succes!
Onderaan gewoon zo'n rand met ongeknipte strookjes. Dat zie ik zo vaak hangen bij de supermarkt.



Ow wacht, je bedoeld op de computer! tekst draaien in een tekstvak.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon je emailadres aan de zijkant of gedraaid aan de onderkant, dan ieder stukje inknippen met de lengte van het emailadres+ 0,5cn. Dan hoeven ze nog maar een klein stukje af te scheuren.



En anders puntjes zetten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op 18 april 2015 @ 10:25:

Onderaan gewoon zo'n rand met ongeknipte strookjes. Dat zie ik zo vaak hangen bij de supermarkt.



Ow wacht, je bedoeld op de computer! tekst draaien in een tekstvak.Op de computer inderdaad
Alle reacties Link kopieren
quote:Rubber_Ducky schreef op 18 april 2015 @ 10:25:

Je kunt onderaan een aantal tekstvakken toevoegen. Daarin draai je de tekst. Vervolgens haal de lijnen van het tekstvak weg. Succes!Thanx! Ik ga het proberen!
Je zou ook een extra lijst kunnen uitprinten en die overdwars eronder plakken met plakband.

Dan heb je nml. ook minder kans op te ver uitscheuren.
Gewoon een tekstvak kantelen inderdaad. Soms hebben die strookjes geen zin, ik had ooit een advertentie opgehangen bij de supermarkt, meteen dezelfde dag belde iemand en ook meteen verkocht. Ging ik de volgende dag even de advertentie weghalen, was die al weg. En ik zie het wel vaker dat mensen gewoon de hele advertentie meenemen i.p.v. alleen je telefoon nummer.
Ik zou een tabel doen in plaats van tekstvakken. In een tabel kun je ook de schrijfrichting aanpassen. De randen kun je dan arceren en inknippen.
Dat is handig Ikeaverslaafd! Dat scheel tijd en gedoe. Dank je wel voor de tip

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven