Advertorials: hoe pak je dat aan?

18-08-2015 13:57 18 berichten
Ik heb een website en krijg regelmatig verzoeken om op mijn blog een gastblog te posten met een link naar een andere site erin. Meestal poeier ik die dan af door te zeggen dat het geld kost, maar nu is er dus een bedrijf dat akkoord ging met die prijs Alleen eerlijk gezegd: van mij was het eigenlijk een beetje bluf, want ik dacht: dat doen ze toch nooit.



Maar hoe pak ik dat nou een beetje aan? Iemand enig idee?
Laatst hadden de Groene Meisjes er een artikel over: http://www.degroenemeisjes.nl/geld-verd ... t-je-blog/



Leuk zeg, geld verdienen met je blog!
Alle reacties Link kopieren
Bedoel je: hoe plaats ik een advertorial op mijn site?

Of bedoel je: hoe regel ik dat met de gastblogger?



Heb overigens geen antwoord op beide vragen
Heel duidelijk, thanks



En ik vind het zelf ook wel heel gaaf
@Anoukies: dat bedrijf die contact opnam vroeg bijvoorbeeld om een factuur.... Maar ik heb daar totaal geen verstand van
Alle reacties Link kopieren
Haha bumba, ja dat soort dingen weet ik ook niet hoor



Misschien heb je hier wat aan: linkje
quote:Bumba1985 schreef op 18 augustus 2015 @ 14:05:

@Anoukies: dat bedrijf die contact opnam vroeg bijvoorbeeld om een factuur.... Maar ik heb daar totaal geen verstand van Edit: Toch niet.
quote:Muloza schreef op 18 augustus 2015 @ 14:54:

[...]



Edit: Toch niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou me niet inschrijven bij de KvK.

Gewoon het bedrag wat je afspreekt + 21% btw in 'n documentje zetten en dat mailen.

Als ze gaan sputteren over dat er dan btw bij komt, mogen ze het ook zonder factuur betalen.
Shoot first, ask questions later!
Alle reacties Link kopieren
quote:redbuIIetje schreef op 18 augustus 2015 @ 14:56:

Ik zou me niet inschrijven bij de KvK.

Gewoon het bedrag wat je afspreekt + 21% btw in 'n documentje zetten en dat mailen.

Als ze gaan sputteren over dat er dan btw bij komt, mogen ze het ook zonder factuur betalen.