All in one Desktop nodig

13-02-2017 20:45 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onze laptop viert binnenkort de tiende verjaardag en is aan vervanging toe.



Ik wil graag een all in one desktop kopen, omdat de computer op een bureau in de woonkamer komt te staan.

Een iMac vind ik super, maar is duur en het lijkt mij verstandiger daarmee te wachten totdat de oudste naar de middelbare school gaat (over 5 jaar). Als ik nu een iMac koop is die over 5 jaar verouderd.



Ik ben op zoek naar een goede All in one Desktop waarmee de kinderen op Squla kunnen en verder om wat te internetten, foto's op te slaan en wat te bewerken. Gamen, mag, maar hoeft niet. De computer moet wel wat snel zijn. En eem draadloos toetsenbord en muis.

Ik heb geen verstand van waar ik naar moet kijken, Intel Core of Intel Pentium. Ssd of hdd. 8 gb, 4 gb. Ik zie allerlei info, maar ik heb geen idee wat het inhoud. Het ontbreekt me helaas aan tijd om het allemaal uit te zoeken. Vroeger (oma spreekt) wist ik het wel, maar ik ben mijn kennis kwijt geraakt.



Graag hoor ik welke desk top jullie voor ons geschikt vinden!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 2 weken geleden deze gekocht was toen in weekend aanbieding en 140 euro goedkoper en ben er ontzettend tevreden mee. Heb de HP en Lenovo ook in echt bekeken en die zien er op foto super uit maar in echt heel goedkope plasticlook.



https://www.bol.com/nl/p/ ... 3/#product_specifications
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens naar het merk Medion. Regelmatig bij de Aldi in de aanbieding. Wij hebben er 2 en zijn er erg tevreden over.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt Livingston. Zijn bij jouw computer het toetsenbord en de muis draadloos?
Alle reacties Link kopieren
Het bijgeleverde niet maar de aio kan wel bluetooth dus dat kan wel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven