app voor mindfulness/meditatie gezocht

17-06-2015 13:07 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Techneuten :-)



Ik ben op zoek naar een app die ik zo kan instellen dat hij elke 10 of 20 of 30 minuten een bescheiden 'ping' of 'ploink' geeft. Ik heb al gegoogled, maar ik kan niet echt een goeie vinden. Ik heb een niet-Iphone. (overduidelijke beginner



alvast bedankt, NowThen
Now then, then now, now then, then, then, then now. - Gen. Sir Anthony Cecil Hogmanay Melchett
word je daar mindful van? Een ploink?
Zoek eens op een metronoom-app. Als je er een hebt die je heeeeeeeeeel langzaam kan zetten, heb je wat je zoekt.
Alle reacties Link kopieren
Medigong. Gratis en intervallen makkelijk in te stellen
Alle reacties Link kopieren
quote:JollyJ schreef op 17 juni 2015 @ 13:09:

Zoek eens op een metronoom-app. Als je er een hebt die je heeeeeeeeeel langzaam kan zetten, heb je wat je zoekt.Denk niet dat een muzikant heel veel heeft aan eens in de 10 minuten een ploink / tik / tak
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
quote:Dropdrop schreef op 17 juni 2015 @ 13:11:

Medigong. Gratis en intervallen makkelijk in te stellenDankjewel, just the thing :-)
Now then, then now, now then, then, then, then now. - Gen. Sir Anthony Cecil Hogmanay Melchett
quote:MevrouwJack schreef op 17 juni 2015 @ 13:14:

[...]



Denk niet dat een muzikant heel veel heeft aan eens in de 10 minuten een ploink / tik / tak Nee, maar TO wel
Ik gebruik Samsara; ook gratis.

Een gongslag aan het begin en 3 gongslagen aan het einde. Ik heb dat echt nodig om een meditatie goed af te kunnen ronden.
Alle reacties Link kopieren
quote:JollyJ schreef op 17 juni 2015 @ 13:08:

word je daar mindful van? Een ploink?Of een ping he...
Alle reacties Link kopieren
quote:noa35 schreef op 17 juni 2015 @ 13:23:

Ik gebruik Samsara; ook gratis.

Een gongslag aan het begin en 3 gongslagen aan het einde. Ik heb dat echt nodig om een meditatie goed af te kunnen ronden.Want anders blijf je erin hangen?
quote:Roelfien schreef op 17 juni 2015 @ 14:05:

[...]



Want anders blijf je erin hangen?Nee hoor! Maar dan voelt het "af" (klinkt nog steeds vaag). 😀
Alle reacties Link kopieren
kijk uit hoor. ik had zo'n tool dat mijn pc elk half uur voor 30 seconden blokkeerde. bij mij om oefeningen te doen ivm dreigende RSI.



Ik werd daar alles van wat je NIET onder mindfullness verstaat om het maar even netjes te zeggen :-)
En doooooor!
ik heb een hele fijne,echt een mega aanrader vdz mindfullnes heet tie, gratis en heel veel meditatie en mindfullnes oefeningen, in het nederlands bwt
Headspace! Heel fijne mindfullness-app. Het is gedeeltelijk een geleide meditatie, maar totaal niet zweverig; juist erg 'down to earth' en ingesproken door een fijne Brit :-)
Alle reacties Link kopieren
VGZ heeft een app met mindfulle oefeningen
Alle reacties Link kopieren
quote:bohogirl schreef op 17 juni 2015 @ 14:28:

ik heb een hele fijne,echt een mega aanrader vdz mindfullnes heet tie, gratis en heel veel meditatie en mindfullnes oefeningen, in het nederlands bwt



Je bedoelt vast de VGZ-app.



Voor zover mindfulness fijn kan zijn (het is he-le-maal niets voor mij, ik heb de officiele 8-weekse training gedaan, jeuk!), is dat een prima app.
O sorry haahahah die bedoel ik inderdaad!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven