Apps werken niet na update.

01-10-2016 21:23 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na de laatste update van m'n Iphone 5c doen een aantal apps (ICE, Messenger, Amber Alert) het niet meer, krijg ze op geen enkele manier aan de praat. Het icoon is donker en er staat "wachten" ipv de naam van de app. Iemand de tip?
Verwijderen en opnieuw installeren
ICE is overigens ook niet zo handig. Kan je beter iOS zelf voor gebruiken
Nou dat heb ik dus ook! iPhone 6 en mijn gmail app stuurt geen notificaties meer.
Alle reacties Link kopieren
Ja de laatste update geeft veel problemen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bugs_Bunny schreef op 01 oktober 2016 @ 21:30:

ICE is overigens ook niet zo handig. Kan je beter iOS zelf voor gebruikenHoe werkt dat dan?
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 01 oktober 2016 @ 22:49:

[...]





Hoe werkt dat dan?

Als ICE tenminste staat voor In Case of Energency: de app is niet bereikbaar als je telefoon een toegangscode nodig heeft en jij in coma ligt. De Health app van iOS kan diezelfde gegevens wel leveren, ook als je telefoon op slot staat.



Open de Health-app en je vindt de plek om deze gegevens op te slaan. Vanaf je beginscherm swipe je naar links om de gegevens op te vragen, ook al is je telefoon op slot en ben jij in coma
Alle reacties Link kopieren
quote:Bugs_Bunny schreef op 01 oktober 2016 @ 21:26:

Verwijderen en opnieuw installerenGaat niet. Er gebeurt niets als ik op de app toets.
Alle reacties Link kopieren
De Health-app ga ik even installeren, dank voor de tip.
quote:cochise schreef op 01 oktober 2016 @ 23:13:

De Health-app ga ik even installeren, dank voor de tip.Die heb je al
Alle reacties Link kopieren
quote:Bugs_Bunny schreef op 01 oktober 2016 @ 22:58:

[...]



Als ICE tenminste staat voor In Case of Energency: de app is niet bereikbaar als je telefoon een toegangscode nodig heeft en jij in coma ligt. De Health app van iOS kan diezelfde gegevens wel leveren, ook als je telefoon op slot staat.



Open de Health-app en je vindt de plek om deze gegevens op te slaan. Vanaf je beginscherm swipe je naar links om de gegevens op te vragen, ook al is je telefoon op slot en ben jij in coma



Straks ff kijken



*Edit: gevonden, dank
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
quote:cochise schreef op 01 oktober 2016 @ 23:13:

[...]





Gaat niet. Er gebeurt niets als ik op de app toets.Heb je op de applesite gekeken? Hun helpdesk is ook prima trouwens ( dus online hulp)
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Nee, ga ik doen Suus, goede tip.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven