Entertainment alle pijlers

Joost klein, van droom naar drama

12-05-2024 12:17 1979 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Het vorige topic zit weer vol. Dus hier verder.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
Calamitycat schreef:
12-05-2024 12:14
Mooie samenvatting maar wat ontzettend triest toch.
https://www.nu.nl/songfestival/6312544/ ... anier.html
Ik las dit stuk vandaag. Zo triest inderdaad…hoe heeft dit toch zo kunnen aflopen allemaal :(
Alle reacties Link kopieren Quote
Het is al eerder gepost door een andere forummer, maar ik denk dat de meesten eroverheen gelezen hebben. Dus nog een keer, omdat het zo mooi is. Ode van Arjen Lubach aan Joost: https://youtu.be/JPBFw8s9eg4?si=9mo1Yb42QGCWVFQ0
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp
...
Alle reacties Link kopieren Quote
:heart:
Sabeltandcavia schreef:
12-05-2024 12:31
Het is al eerder gepost door een andere forummer, maar ik denk dat de meesten eroverheen gelezen hebben. Dus nog een keer, omdat het zo mooi is. Ode van Arjen Lubach aan Joost: https://youtu.be/JPBFw8s9eg4?si=9mo1Yb42QGCWVFQ0
:heart: :heart: :heart:
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp
Alle reacties Link kopieren Quote
Ah, Closeau deed gisteren op insta ook een Joost, we love you met Europapa tijdens een optreden zie ik. Zo lief allemaal.
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp
Alle reacties Link kopieren Quote
Sabeltandcavia schreef:
12-05-2024 12:31
Het is al eerder gepost door een andere forummer, maar ik denk dat de meesten eroverheen gelezen hebben. Dus nog een keer, omdat het zo mooi is. Ode van Arjen Lubach aan Joost: https://youtu.be/JPBFw8s9eg4?si=9mo1Yb42QGCWVFQ0
(verkapte tvp)
Ik had 'm eerder inderdaad gemist. Mooi! Hartverwarmend. Ik ben nog steeds naar van het geheel. Best gek, want 't Songfestival interesseerde me eerdere jaren geen biet.
Alle reacties Link kopieren Quote
granny71 schreef:
12-05-2024 12:55
.

Of jij het nu onzin vindt of niet: er waren gewoon afspraken over gemaakt. Dan heb je je gewoon aan de gemaakte afspraken te houden.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-05-2024 09:12
Reden: quoten uit een ander topic is niet toegestaan
27.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat ik gisteren nog een beetje een troostende gedachte vond was dat z’n entourage bestaat uit z’n goede vrienden. Die vast ook heel verdrietig en/of boos waren, want zij wilden natuurlijk net zo goed dat alles door zou gaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben ook nog steeds boos. En verdrietig ook. Reageerde net ook helemaal aangebrand tegen m'n bejaarde moedertje toen ze zei dat ie dan ook maar niet zo raar moet doen met een vlag over z'n hoofd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jessica Villirius zegt het mooi:

Ik heb precies niets met het songfestival maar des te meer met menselijk gedrag. We weten van mensen die sensitief zijn en onder immense druk staan -optreden voor miljoenen mensen mag je daar wel onder scharen- emotioneel kunnen reageren. Joost Klein weet dit van zichzelf begreep ik, en gaf aan dat hij seconden nádat hij een emotioneel eerbetoon aan zijn overleden ouders had gedaan voor die miljoenen mensen, niet recht in zijn gezicht gefilmd wilde worden backstage. Hij had dan even een paar seconden nodig. Een verzoek dat deze week meermaals zou zijn herhaald. De productie of de cameravrouw in kwestie besluit dat gewoon te negeren en de artiest besluit zijn grenzen dan maar wat duidelijker aan te geven. Wie is dan onveilig voor wie? In ieder ander geval loop je daarna naar elkaar toe, bied je (beiden) je excuses aan en ga je weer verder, want je bent een professional. In plaats daarvan besluit de organisatie iemand zijn droom aan diggelen te slaan, omdat ‘er geen ruimte is voor onveiligheid’. Zullen ze zelf ook horen hoe ironisch hun verklaring klinkt?
Alle reacties Link kopieren Quote
Humo heeft een goed artikel geschreven..

https://www.humo.be/nieuws/de-winnaar-v ... ~ba77d9af/
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.ad.nl/songfestival/nederlan ... a447fa202/
Alle reacties Link kopieren Quote
Aneso schreef:
12-05-2024 13:04
Of jij het nu onzin vindt of niet: er waren gewoon afspraken over gemaakt. Dan heb je je gewoon aan de gemaakte afspraken te houden.
Daarnaast heeft hij dit nummer helemaal niet al 100en keren gedaan. Handjevol keer en aantal keer zonder dat einde.
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp. Waarom moeten die topics na 3000 posts eigenlijk dicht? Is toch super onhandig?
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp
Alle reacties Link kopieren Quote
Frizz schreef:
12-05-2024 13:07
Jessica Villirius zegt het mooi:

Ik heb precies niets met het songfestival maar des te meer met menselijk gedrag. We weten van mensen die sensitief zijn en onder immense druk staan -optreden voor miljoenen mensen mag je daar wel onder scharen- emotioneel kunnen reageren. Joost Klein weet dit van zichzelf begreep ik, en gaf aan dat hij seconden nádat hij een emotioneel eerbetoon aan zijn overleden ouders had gedaan voor die miljoenen mensen, niet recht in zijn gezicht gefilmd wilde worden backstage. Hij had dan even een paar seconden nodig. Een verzoek dat deze week meermaals zou zijn herhaald. De productie of de cameravrouw in kwestie besluit dat gewoon te negeren en de artiest besluit zijn grenzen dan maar wat duidelijker aan te geven. Wie is dan onveilig voor wie? In ieder ander geval loop je daarna naar elkaar toe, bied je (beiden) je excuses aan en ga je weer verder, want je bent een professional. In plaats daarvan besluit de organisatie iemand zijn droom aan diggelen te slaan, omdat ‘er geen ruimte is voor onveiligheid’. Zullen ze zelf ook horen hoe ironisch hun verklaring klinkt?
Dit dus precies. Hij had ook een aanklacht tegen haar kunnen indienen natuurlijk, vanwege ongewenst gedrag of zoiets.
Alle reacties Link kopieren Quote
Irregular_Choice schreef:
12-05-2024 13:14
Dit dus precies. Hij had ook een aanklacht tegen haar kunnen indienen natuurlijk, vanwege ongewenst gedrag of zoiets.
Ja precies.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren Quote

Misschien lekker met een andere vlucht of een auto zodat hij niemand onder ogen hoeft te komen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sabeltandcavia schreef:
12-05-2024 12:31
Het is al eerder gepost door een andere forummer, maar ik denk dat de meesten eroverheen gelezen hebben. Dus nog een keer, omdat het zo mooi is. Ode van Arjen Lubach aan Joost: https://youtu.be/JPBFw8s9eg4?si=9mo1Yb42QGCWVFQ0
:heart:
Alle reacties Link kopieren Quote
Tja, ik vind het lastig beoordelen allemaal. Ik ken Joost dus helemaal niet, ik heb hem alleen meegekregen in de media en talkshows de afgelopen weken en hij ging van "leuke jongen" in mijn ogen naar vreemd gedrag de afgelopen week. Met die vlag over zijn hoofd zitten op persconferenties, vragen negeren, ik heb er wel wat van meegekregen en ik vond het maar apart hoe hij zich gedroeg. De media is vervelend maar daarmee om gaan hoort bij je vak, klaar.
Als je niet tegen de hitte kan hoor je niet in de keuken. Als zij hem filmt tegen de afspraken in dan is dat niet oke, daar ben ik het mee eens.

Maar dat is geen excuus voor wat hij daarna deed ( geen idee wat het was want dat weten we dus nog steeds niet concreet ).
Ik vond dat hij zich in de media niet erg professioneel gedroeg de afgelopen dagen.

Ik vind het erg bijzonder dat het hele land maar aan lijkt te nemen dat het om een incident van niks gaat zonder dat we de feiten volledig kennen. Daar verbaas ik me wel over. Mijn vermoeden is dat er echt wel iets meer gebeurd is namelijk.
Daarom zei ik al, breng het naar buiten, nu blijft heel het land furieus en schreeuwen om antwoorden.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik quote Lemoos even uit het vorige topic:

De ‘veilige werkomgeving’ van de cameravrouw is schijnbaar belangrijker dan de vooraf afgesproken (en dus toegezegde) veilige werkomgeving van een artiest

En daarbij lijkt de mate van sponsoring dus bij te dragen aan welke veilige werkomgeving het meeste belang wordt gehecht.
Dag is nooit zo nat of zun schient aaltied wat.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven