Audio drivers

10-02-2016 19:42 8 berichten
Hallo allemaal,



Vijf dagen geleden heb ik een upgrade gedaan naar windows 10 en een dag later kwam ik erachter dat ik nu geen audio drivers heb, dus kan ik bijvoorbeeld geen you tube afspelen.

Nu ben ik al vier dagen bezig om realtek te bereiken voor die drivers, maar de site is overbelast of zo. Nu mijn vraag: Is er een andere site waar audiodrivers te downloaden zijn en zo ja, waar?



Mijn dank is enorm.
Bedankt daarvoor, maar dat heb ik al geprobeerd. Ik heb daarvan de drivers gedownload en als je ze dan wilt installeren dan moet je een pakket kopen, dus dat is niks geworden.
Kan het natuurlijk altijd proberen, maar ik heb een PC.

Bedankt, ik ga ermee aan de slag.
Kylo, je hebt me op een goed idee gebracht. Ik ben naar HP gegaan en daar kon ik alles downloaden dat ik nodig had, dus mijn computer is nu up to date.



Bedankt.
Helaas kan ik nog steeds geen you tube afspelen, dus er is meer aan de hand.



Ik heb spijt van windows 10, alleen maar gedoe.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 10 februari 2016 @ 21:47:

Helaas kan ik nog steeds geen you tube afspelen, dus er is meer aan de hand.



Ik heb spijt van windows 10, alleen maar gedoe.

Een poosje terug zei iemand van een computerzaak tegen mij dat ik het niet moest doen.

Ik vroeg of ik Windows 10 kon installeren en hij raadde het mij af, weet niet meer precies waarom trouwens.

Heb nu nog steeds Windows 7, hoop daar nog een paar jaar mee te kunnen doen.



Maar TO, wat voor gedoe heb je allemaal dan?

Alleen die drivers of speelt er nog meer mee?
Alle reacties Link kopieren
Ik had na Windows 10 ook geen geluid meer. Wat bij mij werkte was (heel simpel) het stekkertje van mijn boxen uit de pc halen en er terug instoppen. Ik kreeg toen een schermpje met de vraag wat voor soort iets ik had aangesloten. Ik koos voor audio (oid) en toen deed het geluid het weer. Ben daarvoor ook ik weet niet hoe lang aan het frutsen geweest met drivers.
Ik heb het probleem eindelijk gevonden. Ik vond het al zo vreemd, wel de drivers geïnstalleerd maar geen geluid bij you tube. Blijkt nu dat windows 10 flashplayer niet had meegenomen, dat moest apart geïnstalleerd en nu doet alles het weer.



Tjonge jonge, ruim vier dagen mee zoet geweest. Maar goed, alles doet het weer.



Bedankt voor jullie reacties, het heeft me op ideeën gebracht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven