Audioboek in itunes: CD's staan als aparte boeken

26-02-2015 15:53 6 berichten
Hoe kan ik ervoor zorgen dat itunes niet van 1 boek aparte boeken maakt van de CD1, CD2, CD3 etc? Bij het ene boek doet hij dit vanzelf goed, maar bij een ander boek lukt het me niet. Een prinsscreen ter verduidelijking:





Wat ik al heb gedaan is per track het tracknummer en schijfnummer op 0 gezet, via rechtermuisknop; toon info. Maar dit werkt niet. Hij blijft de verschillende CD's als losse boeken weergeven.
Alle reacties Link kopieren
En als je bij albumgegevens de naam van het album invult, zet hij ze dan niet gewoon onder 1 album/boek?
Ik heb het gevonden! Je kunt gewoon CD1, CD2 etc deleten in de titels (zo krijgen de verschillende cd's dezelfde titel) en dan voegt itunes ze vanzelf samen tot 1 boek.
Alle reacties Link kopieren
Zoiets bedoelde ik inderdaad maar ik was niet zo duidelijk geloof ik;) Fijn dat het toch gelukt is!
Voor een volgende keer: je kunt er ook 1 afspeellijst van maken. Doe ik altijd, werkt top.
quote:blueeyes*3 schreef op 26 februari 2015 @ 18:50:

Voor een volgende keer: je kunt er ook 1 afspeellijst van maken. Doe ik altijd, werkt top.Komt het dan onder muziek te staan ipv audioboeken? Werken de functies dat hij bijv onthoudt waar je bent gebleven en dat je met sprongetjes van 30 sec terug en vooruit kan spoelen dan ook?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven