Automatisch ingelogd bij nu.nl, Viva/Sanoma WTF?

04-02-2016 23:36 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
WTF....



Ik open net nu.nl en er verschijnt een melding in beeld dat ik automatisch ben ingelogd omdat ik een Sanoma-account heb....



Eh.... Waarom? Mag dit?
Alle reacties Link kopieren
Nu.nl is van sanoma



Waarom ( met welke reden/nut) heb je een sanoma-account? Welk voordeel heeft het voor jou? Het voordeel voor Sanoma is helder.
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Dat is toch het hele doel van een sanoma-account... dat je overal bent ingelogd... waarom heb je er anders eentje?
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat Viva van Sanoma is wist ik. Dus ik snap de link ook wel.

Ik vraag me alleen af of dat zomaar mag. Ook aangezien ze wel vaker schimmig zijn met de regels bij Sanoma.

Bijvoorbeeld door de voorwaarden aan te passen en bestaande gebruikers daar niet opnieuw akkoord mee te laten gaan.
Is toch hetzelfde als je met Gmail bent ingelogd en dan naar YouTube gaat? Dus blijkbaar mag het wel.
Alle reacties Link kopieren
Huh? Is het met je VIVA-account? Dat wist ik niet. Als ik naar nu.nl ga ben ik helemaal niet ingelogd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kwejeebo schreef op 04 februari 2016 @ 23:52:

Huh? Is het met je VIVA-account? Dat wist ik niet. Als ik naar nu.nl ga ben ik helemaal niet ingelogd.



Hier ook niet,

TO, heb je het over een viva-account?
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Staat er dan ook Zarah als accountnaam enzo? Ik dacht dat je een specifieke sanoma-account had, dan dacht ik inderdaad een beetje aan zoiets als een google account. Maar als het alleen met je Viva-account is, is het wel een beetje gek.
Alle reacties Link kopieren
Ja. Over een Viva account idd..



Heb inmiddels uitgelogd en mijn cookie-instellingen aangepast.
Alle reacties Link kopieren
Je leest toch niet nu.nl?

Dat is de overtypdienst van sanoma, vol met spelfouten.
Ik heb het ook niet, maar vind het ook echt niet kunnen.



Net als met gmail en youtube, vind ik ook ongewenst.
Alle reacties Link kopieren
Even gekeken, maar ik word niet automatisch ingelogd.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Ik ook niet.
Ik heb ook even voor je gekeken. Zowel bij Viva en nu.nl als bij gmail en YouTube word ik niet automatisch ingelogd. Nu weet ik wel dat ik dergelijke dingen altijd check in voorwaarden en er inderdaad ook nooit mee instem.
Ik heb deze melding sinds kort ook (op m'n telefoon, weet niet of dat per apparaat verschilt)
Waarom zou het niet mogen? Jij hebt er zelf toestemming voor gegeven via je cookies.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven