AVG Antivirus FREE probleem

30-03-2015 21:53 11 berichten
Ik heb op mijn telefoon AVG Antivirus FREE gedownload in the google play app store. Hij heeft vorige week een keer goed gescant maar nu als ik opnieuw wil scannen blijft ie aangeven "Initialiseren". Herkent iemand dit probleem?

Ik was van plan om AVG erover te mailen maar ik dacht laat ik eerst eens rondvragen want misschien is het simpel op te lossen.
Zo, zijn er al virussen voor Android?
Nee zover ik weet niet, tenminste niet als je alleen apps installeert uit google play. Maar de ap heeft ook andere opties die mij wel handig leken.
Ik heb wel al apps gehad waarvan AVG zei dat ik ze beter niet kon installeren, maar dit heb ik nog niet meegemaakt.

Misschien toch een keer AVG mailen?
quote:closednote schreef op 30 maart 2015 @ 22:45:

Nee zover ik weet niet, tenminste niet als je alleen apps installeert uit google play. Maar de ap heeft ook andere opties die mij wel handig leken.Zoals?
Alle reacties Link kopieren
Is dat nodig op je smphone?
F.U.
quote:viva-adam schreef op 31 maart 2015 @ 01:43:

Is dat nodig op je smphone?Nee
Je kunt er ook mee zien hoeveel procent je batterij is, data beheer, anti diefstal etc. Vandaag deed de scanner het weer gewoon, zo vaag. Scheelt weer mailen.



Ik moet toegeven dat ik het er vooral op gezet heb gewoon voor het idee dat mocht er toch een virus komen ik het snel genoeg merk. En tja het is gratis dus waarom niet...
Alle reacties Link kopieren
Ok het is 1 april.

Dus het kan een grap zijn.

http://www.nu.nl/tech/349 ... irus-android-ontdekt.html
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Alle reacties Link kopieren
quote:closednote schreef op 31 maart 2015 @ 22:30:

Je kunt er ook mee zien hoeveel procent je batterij is, data beheer, anti diefstal etc....En je kan er ook vást de datum op zien
Alle reacties Link kopieren
quote:happy-daddy schreef op 01 april 2015 @ 00:58:

Ok het is 1 april.

Dus het kan een grap zijn.

http://www.nu.nl/tech/349 ... irus-android-ontdekt.htmlDit bericht is een (niet zo'n goede) 1 april grap. Data beheer, batterij etc zit namelijk standaard in android ,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven