Barcode E-Ticket for evenement Januari

06-10-2015 17:30 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal.



Ik weet niet of ik mijn vraag in de juiste categorie stel maar ik heb via een PDF bestand mijn kaartjes ontvangen en het evenement is in Januari,maar als ik ze nu uitprint werkt de barcode dan nog wel in januari? Raakt ie dan niet beschadigt ofzo? Stomme vraag dat weet ik
🌻🌻 Finding My Own Way 🌻🌻"Ever tried. Ever failed,No matter,Try again.Fail again,Fail Better.”
Wat een schattige vraag



Nee, je kunt het gewoon printen, hoor. Zo lang je het gewoon netjes bewaart en ergens opbergt. Niet heel klein opvouwen en in je portomonee bewaren of zo, dan kan het beschadigen. Maar als je het gewoon één keer dubbelvouwt en ergens neerlegt dan gaat het helemaal goed komen.



Veel plezier alvast in januari! Waar ga je naartoe?
Alle reacties Link kopieren
En als het wel beschadigd raakt, print je het gewoon opnieuw uit. Er staat geen limiet op hoe vaak je hem mag printen
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
Misschien dan nog een paar handige tips m.b.t. tot barcodes:

Als je het papiertje dus uitprint en kwijtraakt kan iedereen die dat papiertje vind onder jouw naam naar binnen. En als jij later komt, terwijl jouw barcode al gescand is, dan kom jij er niet meer in.

En mocht je, om wat voor reden dan ook, je e-ticket online willen door verkopen; zorg dan dat er geen barcode te zien is op de foto. Anders kunnen mensen die gewoon opslaan en gratis gebruiken.



Alvast heel veel plezier in januari! :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven