Belastingtelefoon

25-05-2016 21:45 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Had een Vraag voor de fiscus , maar na 10 minuten werd de verbinding verbroken , wanneer is de beste dag/tijd op te bellen , of is daar niks op te zeggen?
Alle reacties Link kopieren
Begin van de dag, het liefst nog eventjes voordat hij 'officieel' open gaat. Weet ik van iemand die daar werkte, dan ben je snel aan de beurt.
Alle reacties Link kopieren
dus direct om 8 uur?
Alle reacties Link kopieren
Jap!

Ik denk dat er over de rest van de dag ook wel momenten zijn dat je snel terecht kan, maar deze heeft hij specifiek genoemd.
Alle reacties Link kopieren
ok top bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Rond etenstijd wil vaak wel helpen. Voor openingstijd is de lijn nog niet open dus zul je er ook nog niet door kunnen komen.
Sometimes good things fall apart so better things can fall together
Alle reacties Link kopieren
en wat verstaan we onder etenstijd ?
Alle reacties Link kopieren
Rond 6 uur ongeveer
Sometimes good things fall apart so better things can fall together
Alle reacties Link kopieren
Tussen 12:00 en 12:30 in ieder geval niet, want toen kwam ik er laatst telkens niet door. Heel bijzonder dat je eerst een heel menu doorloopt, fiscaal nr intypt en vervolgens te horen krijgt dat er niemand beschikbaar is en de verbinding wordt verbroken.

Rond 14:00u had ik toen meer geluk en toen ik doorverbonden moest worden was zelfs de medewerker verbaasd dat er geen wachttijd was bij die afdeling.. Zucht..
Alle reacties Link kopieren
quote:mayolijn28 schreef op 25 mei 2016 @ 23:26:

Tussen 12:00 en 12:30 in ieder geval niet, want toen kwam ik er laatst telkens niet door. Heel bijzonder dat je eerst een heel menu doorloopt, fiscaal nr intypt en vervolgens te horen krijgt dat er niemand beschikbaar is en de verbinding wordt verbroken.

Rond 14:00u had ik toen meer geluk en toen ik doorverbonden moest worden was zelfs de medewerker verbaasd dat er geen wachttijd was bij die afdeling.. Zucht..

Heeft te maken met hoeveel mensen die skill hebben. Bepaalde datum's moet je ook niet bellen, dan is het ook altijd druk (rond de 15e en de 20ste van de maand, omdat dit de betaaldagen zijn) En de mensen die dienst hebben hebben ook een lunchpauze, die wordt wel verspreid natuurlijk, maar rond de middag zijn er wel meer die pauze hebben. Alhoewel, volgens mij heb ik ook wel eens rond 3 en mijn lunchpauze gehad toen ik daar werkte. Op openingstijd kun je idd meer geluk hebben. Wij moesten altijd zorgen dat we 10 minuten voor de dienst begon aanwezig waren, dan kon je een plekje zoeken, computer aanzetten enz. Op het moment dat de lijn open gaat ben je dan klaar om te beginnen.



Voor de duidelijkheid, ik heb er gewerkt.
Alle reacties Link kopieren
belde vanmorgen om 8 uur en moet zeggen vlot gegaan ! Bericht was minder hoopvol , zucht
Alle reacties Link kopieren
quote:wilma36 schreef op 26 mei 2016 @ 07:24:

[...]



Heeft te maken met hoeveel mensen die skill hebben. Bepaalde datum's moet je ook niet bellen, dan is het ook altijd druk (rond de 15e en de 20ste van de maand, omdat dit de betaaldagen zijn) En de mensen die dienst hebben hebben ook een lunchpauze, die wordt wel verspreid natuurlijk, maar rond de middag zijn er wel meer die pauze hebben. Alhoewel, volgens mij heb ik ook wel eens rond 3 en mijn lunchpauze gehad toen ik daar werkte. Op openingstijd kun je idd meer geluk hebben. Wij moesten altijd zorgen dat we 10 minuten voor de dienst begon aanwezig waren, dan kon je een plekje zoeken, computer aanzetten enz. Op het moment dat de lijn open gaat ben je dan klaar om te beginnen.



Voor de duidelijkheid, ik heb er gewerkt.Ik snap best dat ze niet zitten te duimendraaien tot ik bel, maar dat je het hele menu doorloopt, je fiscaal nr intypt en vervolgens doodleuk wordt gezegd dat er niemand beschikbaar is en dat de verbinding wordt verbroken, vind ik toch niet klantvriendelijk. Ik denk niet dat er een commercieel bedrijf is dat dat zo zou doen. Geef dan aan hoeveel wachtenden er zijn en laat dan de keuze aan mij om op te hangen of niet of zeg het voordat ik de hele riedel heb doorlopen maar bijv meteen al als ik voor "omzetbelasting" kies.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven