Berichten uitzetten bij Facebook van anderen

06-04-2017 22:56 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn schoonmoeder heeft sinds een paar maanden ook Facebook. Ze had een tijd niet gekeken, maar laatst weer ingelogd. Daar zag ze in haar startpagina berichten die ik naar andere mensen had gestuurd. Dat vind ik niet zo leuk. Wat ik naar andere mensen stuurt , is voor die mensen bestemd en niet voor anderen. Ik heb al gekeken hoe ik dat uit kan zetten maar ik vind het niet. Wie weet waar ik dat uit kan zetten dat mijn vrienden niet mijn berichten aan anderen kunnen lezen ?
Je plaatst dus berichten op hun pagina?

Niet in een berichtje via Messenger?

Bij dat laatste blijven berichten privé.
Alle reacties Link kopieren
Probeer bij instellingen-accountinstelling en dan privacy.
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
quote:fietjelief schreef op 06 april 2017 @ 22:59:

Je plaatst dus berichten op hun pagina?

Niet in een berichtje via Messenger?

Bij dat laatste blijven berichten privé.Dit inderdaad. Als je op de pagina van mensen reageert, ziet iedereen dat. Messenger is gewoon prive, net als whatsapp oid.
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik plaats ze via Messenger. Daarom vind ik het vreemd dat mijn schoonmoeder deze berichten kan lezen.
Alle reacties Link kopieren
Dat is wel erg vreemd.
Prrrr, mauw miawwwww.
Dat is raar.

Messenger kan niemand anders zien.

Tenminste tot zover mijn kennis en weten.
Alle reacties Link kopieren
Heeft ze Messenger op haar phone of tablet? Heb jij je account eens keer daarop gebruikt?
Prrrr, mauw miawwwww.
Dan heb jij ooit op haar computer ingelegde en niet uitgelogd? En zit ze nu op jouw account te facebooken? Zou dat kunnen?
Alle reacties Link kopieren
Vind het sowieso altijd wat vreemd, die berichtjes/gesprekken van vrienden die ik voorbij zie komen. Snappen ze dan niet dat iedereen dat kan lezen? Of willen ze gewoon graag dat iedereen kan meegenieten van hun privegesprekken? En dan soms ook nog verontwaardigd zijn dat anderen die berichtjes daadwerkelijk lezen...
Alle reacties Link kopieren
quote:*nightsky* schreef op 06 april 2017 @ 23:05:

Dan heb jij ooit op haar computer ingelegde en niet uitgelogd? En zit ze nu op jouw account te facebooken? Zou dat kunnen?Dat lijkt mij ook het meest waarschijnlijke.
Alle reacties Link kopieren
quote:*nightsky* schreef op 06 april 2017 @ 23:05:

Dan heb jij ooit op haar computer ingelegde en niet uitgelogd? En zit ze nu op jouw account te facebooken? Zou dat kunnen?



Dit zou ook nog kunnen. Ik ga morgen naar haar toe. Dan zal ik het even zien. Maar dan nog vreemd, want ze is een nitwit met computers.

Ik weet bijna zeker dat ze niet weet waar de knop van Messenger voor dient. Dan heeft ze deze berichten in de startpagina gezien. Dat is toch ook vreemd want waarom zou je je berichten die je naar mensen stuurt nog een keer bij de startpagina zien staan.
Alle reacties Link kopieren
Waar zag je die berichten dan? In haar timeline, of onder dat Messenger icoontje? En maar 1tje, of al je privégesprekken?
Alle reacties Link kopieren
quote:Boarn schreef op 06 april 2017 @ 23:19:

Waar zag je die berichten dan? In haar timeline, of onder dat Messenger icoontje? En maar 1tje, of al je privégesprekken?



Ik denk dus onder de startpagina. Van Messenger heeft ze geen verstand.

Schiet me te binnen dat ze niet onder mijn account kan facebooken. Ze heeft een paar weken geleden met hulp van de schoonmaakster nog een bericht naar haar kleindochter in Canada gestuurd. Ik ben niet bevriend met de kleindochter,dus dat moet onder haar eigen account gebeurd zijn.

Het waren sowieso bericht naar mijn zus en winkel. Die waren heel zeker via Messenger gestuurd maar mijn schoonmoeder wist dus wat daarin stond
Alle reacties Link kopieren
Berichten die je via messenger stuurt komen echt niet op je pagina of tijdlijn dus er is iets anders aan de hand waardoor ze ze kan zien
Heb je zelf via Messenger per ongeluk een heel aantal mensen aangeklikt (waaronder dus je schoonmoeder) waardoor je een groepchat hebt aangemaakt?
Alle reacties Link kopieren
Huh ik snap er niks van. Heeft je schoonmoeder gezegd dat zij berichten van jou heeft gelezen? Messenger is sowieso privé. Ik zou even terugkijken of je inderdaad berichten via messenger had verstuurd. Zo ja, dan is de enige verklaring dat ze in jouw messenger zat.

In je tijdlijn zie je geen messengerberichten van anderen.
Alle reacties Link kopieren
Jee, soms ben ik zo blij dat ik een digitale antisociale persoonlijkheidsstoornis heb. Geen Facebok dus. Maar veel succes met oplossen. Dit lijkt nog ingewikkeld.
Well behaved women rarely make history.
Dan moet je even contact opnemen met facebook. Daarvoor stel je een vraag in het helpcentrum. En bij het antwoord, klik je op de emoticon met een boos gezichtje. Niet tevreden met het antwoord. En dan kun je invullen waarom het antwoord je niet bevalt. Ik had een keer een probleem en kwam erachter dat je ze zo kunt bereiken. Je krijgt dan antwoord in je 'support-inbox'.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zijdus schreef op 07 april 2017 @ 00:52:

Jee, soms ben ik zo blij dat ik een digitale antisociale persoonlijkheidsstoornis heb. Geen Facebok dus. Maar veel succes met oplossen. Dit lijkt nog ingewikkeld.Ja, want Facebook is natuurlijk altijd Hel ende Verdoemenis en kommer en kwel
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Dat kun je nergens uitzetten want Mesenger is prive.

Er moet een logische andere verklaring zijn.

Zou wat zijn, dat ik alle gesprekken in Messenger van mijn Facebook vrienden kan zien. Wat denk je nou zelf?
Messenger is idd echt privé. Gelukkig maar dus of je hebt toch per ongeluk iets op een pagina geplaatst die ook voor haar zichtbaar is, of je hebt je account daar niet afgemeld, of je schoonmoeder heeft je gehackt
Alle reacties Link kopieren
Mysterie opgelost : ik had inderdaad eind februari ingelogd en ze keek op mijn profiel. Blijkbaar stond op een andere pagina haar eigen Facebook site open want ze had met hulp van de schoonmaakster ook via Facebook naar haar kleindochter een bericht gestuurd.

Eerst maar even mijn Facebookpagina afgemeld op de i pad van schoonmoeder.
Alle reacties Link kopieren
Zie je wel.
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk heeft je schoonmoeder niet alle prive chats gelezen.

Ik zou dat niet leuk vinden. (Ookal staat er niks bijzonder erin)
Prrrr, mauw miawwwww.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven