Beschrijf je laatste ban

01-12-2016 18:21 476 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van " we willen alles van elkaar weten " beschrijf hier je laatste ( of raarste of eerste ban / waarschuwing . Mag op dit forum zijn, maar ook op andere fora.

Relevant is :



- wat had je gedaan

-wat ging er aan vooraf

-was het terecht

- wat heb je er van geleerd

- gaat het je nog een keer gebeuren





Shoot !!!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik kreeg eens een waarschuwing voor een post die op de man was. Dat was vreemd, want ik had gezegd dat ik, dankzij het filmpje van Hilda ("Dikke BMW, ah! aaaah!" u weet nog wel) voortaan áltijd een hemdje onder mijn trui zou dragen, omdat ik als medespekkie niet wilde dat andere mensen geconfronteerd zouden worden met mijn lelieblank lillend vlees.

Dat was dus op de man. Mij is nog steeds onduidelijk waarom het forum mij tegen mijzelf in bescherming wilde nemen. Of wellicht was Hilda een medeforummer.

Ik kan dit soort zaken maar moeilijk los laten.
quote:barbaracartland schreef op 01 december 2016 @ 22:00:

Ik kreeg eens een waarschuwing voor een post die op de man was. Dat was vreemd, want ik had gezegd dat ik, dankzij het filmpje van Hilda ("Dikke BMW, ah! aaaah!" u weet nog wel) voortaan áltijd een hemdje onder mijn trui zou dragen, omdat ik als medespekkie niet wilde dat andere mensen geconfronteerd zouden worden met mijn lelieblank lillend vlees.

Dat was dus op de man. Mij is nog steeds onduidelijk waarom het forum mij tegen mijzelf in bescherming wilde nemen. Of wellicht was Hilda een medeforummer.

Ik kan dit soort zaken maar moeilijk los laten.hilda moet dan wel een medeforummer zijn, want je mag alles zeggen over niet-medeforummers. kijk maar in het sylvana topic
quote:S-Meds schreef op 01 december 2016 @ 22:14:

[...]



hilda moet dan wel een medeforummer zijn, want je mag alles zeggen over niet-medeforummers. kijk maar in het sylvana topicDat heb ik ook geopperd in desbetreffend topic, maar Hilda heeft zich immer nog niet ge-out. Aangezien je over niet-forummers hier de meest gruwelijke en schandalige dingen mag zeggen, waren er dus maar twee opties: 1. men vond het niet passend dat ik mezelf min of meer denigrerend toesprak 2. Hilda is een forummer en voelde zich beledigd omdat ik haar een kledingtip had gegeven. Ik heb wel ideeen wie Hilda is, overigens.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 december 2016 @ 21:20:

[...]



Nee joh, ik heb maar MAVO hoor. A ls enige op het VF. De rest is WO ( wereldoorlog ??? ) opgeleid of heeft unie ( unilever ? )



Ik heb de duurdere variant voor netflix, maar dan wel voor de sexcatalogus ( in het lage segment dus)



Waarschijnlijk dat ik daarom eerst las "AA is enige op het vivaforum"



Wil je niet zo moeilijk schrijven?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:barbaracartland schreef op 01 december 2016 @ 22:17:

[...]





Dat heb ik ook geopperd in desbetreffend topic, maar Hilda heeft zich immer nog niet ge-out. Aangezien je over niet-forummers hier de meest gruwelijke en schandalige dingen mag zeggen, waren er dus maar twee opties: 1. men vond het niet passend dat ik mezelf min of meer denigrerend toesprak 2. Hilda is een forummer en voelde zich beledigd omdat ik haar een kledingtip had gegeven. Ik heb wel ideeen wie Hilda is, overigens.ik denk toch 1 want je mag ook niet hinten naar jezelf.
Alle reacties Link kopieren
Ik bedenk me ineens een nog gekkere "ban". Ik had iemand die flink flipte en anderen uitschold in een topic gestaft. Kreeg ik de waarschuwing die bestemd was voor degene die ik had gestaft . Na wat mailcontact werd me duidelijk dat het echt niet voor mij bestemd was. Het feit dat er niet stond beste Kia maar beste ..... was wel een redelijke indicatie dat hij niet voor mij bestemd was maar toch maar even gecheckt.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:Lady_Voldemort schreef op 01 december 2016 @ 18:33:

Mijn eerste was wegens zwaaien in het modtopic. Iemand met wie ik altijd hartstikke leuk had zitten forummen ging ineens wegens omstandigheden anonimiseren, en toen wenste ik haar sterkte en ik zette daar dus een bij. Dat was dus mijn eerste ban, en niet meteen van de krimp, want 48 uur.



Mag dat niet?

Wat mag er precies niet aan? Off topic, de te vrolijk, of mag je niet reageren op iemand die op anoniem gaat?

Ik vind het nogal raar.
quote:S-Meds schreef op 01 december 2016 @ 22:14:

[...]



hilda moet dan wel een medeforummer zijn, want je mag alles zeggen over niet-medeforummers. kijk maar in het sylvana topic



Gek dat daar dat staffen dan weer voor geen meter werkt.

Terwijl, zeg één ding over een engerd van hier en je posting wordt gewist wegens op de man.
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 01 december 2016 @ 21:11:

[...]



per ommegaande laat ik je weten dat

acrostichons in een stukje tekst

toevallig laten zien dat

alle beginletters van een zin

tevens een nieuw woord vormen
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een ban gehad maar geen idee meer waarom,het heeft blijkbaar geen indruk gemaakt. Ik vind ervoor zorgen dat ik een ban krijg wel echt veel gedoe. Dat herinner ik me wel.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
1 keer een waarschuwing tijdens Violagate (meen ik)

Ik had in het modtopic iets gepost over jezus krijst op een trekker en 1 van de 2 Korea's.



Dikke foei natuurlijk. Verder zit ik behoorlijk vaak op mijn handen of tik hele epistel's om die daarna weer te deleten voordat ik kan posten
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Jezus krijst op een trekker, da's ook alweer een tijd geleden.
Alle reacties Link kopieren
quote:AeonOfWinter schreef op 02 december 2016 @ 00:53:

1 keer een waarschuwing tijdens Violagate (meen ik)

Ik had in het modtopic iets gepost over jezus krijst op een trekker en 1 van de 2 Korea's.



Dikke foei natuurlijk. Verder zit ik behoorlijk vaak op mijn handen of tik hele epistel's om die daarna weer te deleten voordat ik kan posten Ah! Nu gaat me een lichtje op.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Diverse FB-kattengroepen. Je wordt geacht om "ooohh" en "wat schattig" te zeggen als iemand het zoveelste nestje heeft van een poes die ze vertikken te laten castreren. Ik ben daar wat minder goed in zeg maar en gaf in niet mis te verstane bewoordingen aan waarom de eigenaar een aso is.
quote:Bumba1985 schreef op 01 december 2016 @ 21:28:

- wat had je gedaan: ik had gevraagd of mensen op me wilden stemmen voor een verkiezing

-wat ging er aan vooraf: niet veel, ik wilde gewoon winnen

-was het terecht: ja, alleen ik had de regels niet gelezen dus ik wist het niet

- wat heb je er van geleerd: de regels lezen voor je een forum betreedt

- gaat het je nog een keer gebeuren: nee, denk ik nietHad je wel gewonnen?
nouschi kom er maar in
quote:Izzy_ schreef op 02 december 2016 @ 07:05:

Diverse FB-kattengroepen. Je wordt geacht om "ooohh" en "wat schattig" te zeggen als iemand het zoveelste nestje heeft van een poes die ze vertikken te laten castreren. Ik ben daar wat minder goed in zeg maar en gaf in niet mis te verstane bewoordingen aan waarom de eigenaar een aso is.Ja zeg maar dat gaat natuurlijk ook niet. Ik zit in een groep van een zelfbenoemd voedingsdeskundoloog. Is echt lachen, vooral haar voedselfoto's. Maar soms doet ze ook hele rare dingen, dan gaat ze recepten plaatsen van 'geneeskrachtige dranken', met heel veel knoflook en zo. En dan kan ik het niet laten natuurlijk, en dan wordt het heibel. Maar tot nu toe ben ik nog niet geband.
Nul bans, nul waarschuwingen. Zou je niet zeggen als je ze soms te keer ziet gaan tegen mij.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 02 december 2016 @ 22:16:

[...]





Ja zeg maar dat gaat natuurlijk ook niet. Ik zit in een groep van een zelfbenoemd voedingsdeskundoloog. Is echt lachen, vooral haar voedselfoto's. Maar soms doet ze ook hele rare dingen, dan gaat ze recepten plaatsen van 'geneeskrachtige dranken', met heel veel knoflook en zo. En dan kan ik het niet laten natuurlijk, en dan wordt het heibel. Maar tot nu toe ben ik nog niet geband.O goed dat je het zegt, die moet ik ook weer even gaan volgen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kootsies schreef op 02 december 2016 @ 00:57:

Jezus krijst op een trekker, da's ook alweer een tijd geleden.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Ik vermaak me kostelijk hier
Oh ja, ben eens gepermaband op een aquariumforum. De dame die het forum beheerde was totaal niet voor rede vatbaar. Als ik terecht geband word hoor je me echt niet, maar ik stelde gewoon een vraag waarom ze met twee maten mat. kon direct voorgoed vertrekken. Kan daar nu nog pissig om worden.
Alle reacties Link kopieren
Mijn tweede ban voor het verbeteren van een spelfout, verder was ik gewoon heel lief zoals altijd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Zij zei trouwens dat ik mekkerde, vond ik heel onaardig.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
En ze heeft haar spelfout verbeterd!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven