Beschrijf je laatste ban

01-12-2016 18:21 476 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van " we willen alles van elkaar weten " beschrijf hier je laatste ( of raarste of eerste ban / waarschuwing . Mag op dit forum zijn, maar ook op andere fora.

Relevant is :



- wat had je gedaan

-wat ging er aan vooraf

-was het terecht

- wat heb je er van geleerd

- gaat het je nog een keer gebeuren





Shoot !!!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:JustcallmeTuT schreef op 01 december 2016 @ 18:33:

On topic. Ik ben best wel eens recalcitrant geweest omdat ik wel eens wilde weten hoever je mag gaan om een ban te krijgen.

Nooit een waarschuwing, laat staan ban gehad.

Snap er niks van. Dat heb ik ook, dat ik echt dat dat ik een ban zou krijgen of op zijn minst een waarschuwing. Misschien zijn we gewoon niet belangrijk genoeg of te oninteressant om gestafd te worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 01 december 2016 @ 18:33:

Mijn eerste was wegens zwaaien in het modtopic. Iemand met wie ik altijd hartstikke leuk had zitten forummen ging ineens wegens omstandigheden anonimiseren, en toen wenste ik haar sterkte en ik zette daar dus een bij. Dat was dus mijn eerste ban, en niet meteen van de krimp, want 48 uur.



Mijn raarste was een Officiële Waarschuwing. Iemand opende een topic over dat ze als werknemer van een supermarkt nogal raar behandeld was door haar werkgever, terwijl iemand anders net een topic had geopend over iemand die in een supermarkt had gepoept. Dus zette ik, bij wijze van grapje, een linkje van dat supermarktpoeptopic in dat topic van die zielige werknemer, met de vraag of ze soms al wraak had genomen. Foute boel, want even later kreeg ik een waarschuwing. Dat het linken naar andere topics verboden was, en op de man natuurlijk. Terwijl er dus in de huisregels heel duidelijk staat aangegeven dat quoten uit andere topics niet mag, maar linken wel. Echt, mijn onderkaak lag op de grond.Die eerste alinea komt me bekend voor
...
Verder dan een waarschuwing ben ik nog nooit gekomen.

Eerste waarschuwing voor een 'hapoy new topic' in het mod-topic. Ging niks aan vooraf dan het openen van het nieuwe topic. Het was vast terecht en kan vast nog wel eens gebeuren.



Tweede waarschuwing was voor het melden en bekend maken van een ongewenst privé-bericht. Reden was stemmingmakerij, waarschuwing was terecht. Geen spijt van en zou best nog eens kunnen voorkomen.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 december 2016 @ 18:30:

[...]



Nee, je bent echt het grootste watje wat hier forumt. Sorry.



Tsja..

Ik ben irl wel een stuk stoerder.

Hier denk ik vaker, ach never mind, ik ken je niet eens echt.



Maar ben ook bang voor de mods natuurlijk.

Hier wordt je echt gestraft voor wat je zegt
- wat had je gedaan

Mijn mening verkondigd over een bepaalde bevolkingsgroep

-wat ging er aan vooraf

Exact weet ik het niet meer, maar volgends mij had iemand problemen met die cultuurgroep en werd dat door sommige nog goed gepraat ook en heb ik mijn duidelijke mening hierover gegeven.

-was het terecht

Nee naar mijn mening niet en ik heb er nog geen spijt van

- wat heb je er van geleerd

Dat je hier voorzichtig moet zijn met wat je zegt

- gaat het je nog een keer gebeuren

Dat weet je nooit
Alle reacties Link kopieren
quote:takkentrol schreef op 01 december 2016 @ 18:36:

[...]





Ik ben net zo braaf vrees ikEn dat voor een takkentrol
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn allerbeste forumvriendinnetje van toentertijd "Cakecup", gecomplimenteerd met woorden als trut, kutwijf en takketrol. Dat was nl onze manier van lief doen.

Toen ik in conclaaf lag met een nare forummeneer heeft hij me gestaft en ben ik om de scheldwoorden geband. Toen ik mod uitlegde hoe de verhoudingen lagen met CC is de ban teruggedraaid.

Jammer voor de forummeneer die mij stom vindt.
...
Alle reacties Link kopieren
Niemand met een hele terechte ban wegens schelden, op de man, het plaatsen van NAW gegevens ? Wat een saaie, brave gevallen, zeg.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 december 2016 @ 18:43:

Niemand met een hele terechte ban wegens schelden, op de man, het plaatsen van NAW gegevens ? Wat een saaie, brave gevallen, zeg.Ik kreeg er eentje vanwege zure visgleuf zeggen. Telt dat ook?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 december 2016 @ 18:43:

Niemand met een hele terechte ban wegens schelden, op de man, het plaatsen van NAW gegevens ? Wat een saaie, brave gevallen, zeg.Jaweeeeel (schelden geloof ik, en op de man, en niet één post maar veel meer in een uur tijd). Maar dat was dus geen rare ban. Niemand heeft me er verder ook over gehoord hoor, over die ban. Ik had hem er graag voor over.
Alle reacties Link kopieren
een officiële waarschuwing voor trollhunten. Ik had opgeschreven, dit is een trolltopic bij iets wat me overduidelijk nep leek, maar de rest nog niet had ik het idee. Ik dacht ik zeg het even.

Ik wist oprecht niet dat je dat niet mocht doen.



verder bij een ander forum kreeg ik een ban na een grapje tegen een moderator. Ik heb geleerd daar niet meer terug te komen.
quote:Philae2 schreef op 01 december 2016 @ 18:43:

[...]



Ik kreeg er eentje vanwege zure visgleuf zeggen. Telt dat ook?Zoiets heb ik ook wel eens gezegd. Geen effect.
Alle reacties Link kopieren
quote:Philae2 schreef op 01 december 2016 @ 18:43:

[...]



Ik kreeg er eentje vanwege zure visgleuf zeggen. Telt dat ook?Alleen als je het tegen de mod zei.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik plaatste als eerste bericht hier een quote + een link van een boek + mijn eigen commentaar erbij.

Dat werd als spam gezien, wat ik niet had kunnen denken omdat in datzelfde topic ( ook 1 op dezelfde pagina) links van andere boeken geplaatst waren.

Heb er wel over heen en weer gemaild, maar ban bleef staan.

Dat vond ik mijn raarste - en eigenlijk enige- ban (hier).

Op een ander forum kreeg ik eens een ban omdat ik geen afbeelding mocht plaatsen ( van een peace-teken) zonder commentaar erbij, omdat dan niet duidelijk was wat ermee bedoeld werd.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 december 2016 @ 18:43:

Niemand met een hele terechte ban wegens schelden, op de man, het plaatsen van NAW gegevens ? Wat een saaie, brave gevallen, zeg.Ik dus, en waarschuwing want was nog niet toe aan een ban.
Alle reacties Link kopieren
Oh joh alleen maar bans hier. Just telling the truth
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
quote:simbalabimba schreef op 01 december 2016 @ 18:47:

Ik plaatste als eerste bericht hier een quote + een link van een boek + mijn eigen commentaar erbij.

Dat werd als spam gezien, wat ik niet had kunnen denken omdat in datzelfde topic ( ook 1 op dezelfde pagina) links van andere boeken geplaatst waren.

Heb er wel over heen en weer gemaild, maar ban bleef staan.

Dat vond ik mijn raarste - en eigenlijk enige- ban (hier).

Op een ander forum kreeg ik eens een ban omdat ik geen afbeelding mocht plaatsen ( van een peace-teken) zonder commentaar erbij, omdat dan niet duidelijk was wat ermee bedoeld werd.Jij had toch een perma?
Alle reacties Link kopieren
Vroeger kon je nog een beetje creatief schelden zonder geband te worden. Dan wenste je iemand eeuwige jeuk en te korte armen. Nu is het 24 uur brommen als je " ga je lekker " oid schrijft. Het forum vertrut.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:JustcallmeTuT schreef op 01 december 2016 @ 18:47:

[...]





Zoiets heb ik ook wel eens gezegd. Geen effect. Je moet het ook wel tegen de goede zeggen
Alle reacties Link kopieren
Vooral opd e man spelen, maar sommige viva dames hebben dat even nodig.
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Alle reacties Link kopieren
- het was niet terecht

- geleerd dat 1 + 1 niet altijd 2 is, gelijk hebben niet gelijk is aan gelijk krijgen, maar soms dan uiteindelijk toch weer een soort van wel

- ja het kan dus zomaar nog eens gebeuren

- geleerd van een waarschuwing dat ik goed moet oppassen met quoten uit een ander topic
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 01 december 2016 @ 18:48:

[...]

Jij had toch een perma?Ja, dat was 'm dus.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Alle reacties Link kopieren
Ik weet de email waaronder ik aangemeld ben hier niet meer, dus misschien heb ik wel waarschuwing(en) gehad, het zal me aan m'n gleuf jeuken
Alle reacties Link kopieren
quote:OldWood schreef op 01 december 2016 @ 18:54:

Ik weet de email waaronder ik aangemeld ben hier niet meer, dus misschien heb ik wel waarschuwing(en) gehad, het zal me aan m'n gleuf jeuken ik staf je wegens het gebruik van het woord gleuf
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ooit een ban gekregen voor "pesten" . Omdat ik zei tegen een to dat ze ook wel een beetje van een relletje hield. Dat mocht blijkbaar niet. Kostte me 24 uur.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven