Bestanden van ipad naar nieuwe pc overzetten

10-05-2015 23:54 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn pc is stuk gegaan en alles wat erop stond ben ik kwijt (behalve de echt belangrijke dingen waar ik backups van had gemaakt). Nu heb ik weer een nieuwe laptop en ik wilde mijn muziek en boeken (PDF formaat) die ik alleen nog op mijn ipad heb staan op mijn nieuwe laptop zetten. Op internet lees ik alleen maar dat, behalve als je de boeken en albums op itunes hebt gekocht, je bestanden alleen van je computer naar je ipad kan syncen en niet andersom. Ik kan nu dus niets meer op mijn ipad zetten via m'n laptop omdat ie dan tijdens het syncen al die boeken en albums van m'n ipad verwijderd.



Weet iemand of er een manier is om de boeken en muziek toch op mijn laptop te zetten?
Zou je het misschien naar jezelf kunnen mailen? Kan dat, of zijn de documenten te groot? Misschien alles op dropbox zetten en dan alles overnemen, gaat dat?

Ik ben er ook niet in thuis hoor
Alle reacties Link kopieren
quote:Schmett schreef op 11 mei 2015 @ 00:09:

Zou je het misschien naar jezelf kunnen mailen? Kan dat, of zijn de documenten te groot? Misschien alles op dropbox zetten en dan alles overnemen, gaat dat?

Ik ben er ook niet in thuis hoor Daar dacht ik ook al aan maar dat kan helaas niet :(
Alle reacties Link kopieren
Via dropbox of een cloud?
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Je hebt toch van die USB hubs of hoe heten ze, waar je bestanden van IPad op USB stick kunt zetten? Niet duur ook.
Alle reacties Link kopieren
En anders misschien via Wetransfer. Of een ITunes account maken en daar je muziek op zetten.
Alle reacties Link kopieren
Dat kan volgens mij niet. Ik ben ook ooit alles kwijtgeraakt. Goede les, maak nu dagelijks een volledige back up...... Balen!
Zonder oorzaak geen gevolg
Alle reacties Link kopieren
TO hier zijn speciale programmaatjes voor. Ik heb er wel eens gebruik van gemaakt, HD naar de klote en alle muziek weg maar teruggehaald van iPhone. Even googlen. Is geen freeware dus kost je een paar euro (rond een tientje geloof ik) maar beter dan alles opnieuw aanschaffen!
Gaat denk ik moeilijk, maar ben geen expert.

Heb je gegoogled? Als het kan, dan staat het daar



Overigens kan ik bijna niet geloven dat je niet meer aan je data kan komen, tenzij je harde schijf letterlijk aan diggelen is gevallen. Ga eens langs bij een datarecovery bedrijf, die hebben zo al je bestanden terug.
Alle reacties Link kopieren
Oh, je wil bij je bestanden op je pc? Je kunt toch je harde schijven eruit halen, die in een behuizing (laten) plaatsen ( externe HD wordt het dan) en die aan je laptop hangen
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
De harde schijf van m'n pc is stuk, heb hem er al uitgehaald maar ik kan er niets meer mee. Ik heb een programma gevonden waarmee ik ze misschien van m'n ipad kan halen. Vanavond even kijken.
Alle reacties Link kopieren
TO dit soort programmaatjes waarmee het kan worden vaak weggezet als "back up" solution. Het is maar dat je het weet en misschien makkelijker googlen. Het kan dus absoluut ik heb het zelf een keer gedaan. Weet alleen niet meer welk progje maar het was niet moeilijk te vinden.
Mocht je een harddisk recovery willen, kan je mij PM'en.
Alle reacties Link kopieren
@rastan

Bedankt Ik ben zoiets inderdaad al tegengekomen en ik denk dat ik inderdaad zo'n programma moet gebruiken. Ik laat het voor de zekerheid toch even door een vriend van me doen die echt alles van computers af weet.



@Muloza

Bedankt voor het aanbod Maar ik laat die zelfde vriend er nog wel even naar kijken, mocht het nog te redden vallen.
quote:hankypankyshanghai schreef op 11 mei 2015 @ 21:25:

@Muloza

Bedankt voor het aanbod Maar ik laat die zelfde vriend er nog wel even naar kijken, mocht het nog te redden vallen.Als er geen schade aan de platters is is ie altijd te redden .
Ik gebruik daar AnyTrans voor, maar er zijn meer van dergelijke software programma's voor. Heel simpel, google maar even!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven