Betalingen via Ideal.

09-09-2015 09:43 10 berichten
Eens kijken of iemand dé gouden tip heeft ( behalve niet meer kopen via de website)

Ik heb een account lopen bij limango maar de ene keer kan ik wel betalen via Ideal Rabo, en dan weer een hele periode niet.

Natuurlijk staat er voldoende saldo op. Maar met doorverwijzen van limango winkelwagen naar Ideal Rabo gaat het al fout..

Ik heb eerst limango een mail gedaan met hoe ik dit kan oplossen, de tip die zij gaven heb ik gedaan,browser caché leeg maken, alle coockies etc gewist voor ik naar de winkel ging. Niets helpt.

Ze mogen mij niet als klant. ( grapje)

Ik heb het met verschillende browsers geprobeerd.



Iemand een tip hoe ik daar wél kan winkelen?

Met andere online winkels heb ik totaal geen problemen.
Klinkt als een bug op die website....
Alle reacties Link kopieren
Zijn er geen andere manieren van betalen?
Een ander manier om te betalen is er niet, een credit card heb ik niet.

En over de bug, zo dacht ik er ook over, ik heb precies de tekst in de mail gezet naar limango die te voorschijn komt als ik ga betalen van winkelwagen naar Ideal met de foutmelding.
Alle reacties Link kopieren
Wat gebeurt er dan als je niet kan betalen via Ideal? Komt er een foutmelding, en zo ja welke foutmelding? En wanneer komt deze? Of ziet hij de gehele optie Ideal niet? Of herkent de bank jou niet? Zoveel dingen waar het fout kan gaan, dus als je iets meer info kan geven is dat wel fijn.
Ik heb dit ook weleens als ik met Safari internet, dan schakel ik over naar Chrome en dan is er niets aan de hand.
No request was received, or the request was not recognized



Er is een fout opgetreden in het betaalverzoek. Neem contact op met uw leverancier.

--

Bestelling via chrome gedaan zelfde krijg ik met andere browsers te zien
Probeer het eens via een ander pc, tablet, telefoon?
quote:Zo.maar schreef op 09 september 2015 @ 12:46:

Probeer het eens via een ander pc, tablet, telefoon?ook geprobeerd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bromelia schreef op 09 september 2015 @ 10:26:

Een ander manier om te betalen is er niet, een credit card heb ik niet.

En over de bug, zo dacht ik er ook over, ik heb precies de tekst in de mail gezet naar limango die te voorschijn komt als ik ga betalen van winkelwagen naar Ideal met de foutmelding.Vreemd via veel winkels online kan je op meerdere manieren betalen, misschien een andere aanbieder vinden om spullen te kopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven