Birth Day Lieve Blancquaert kijken!

23-07-2015 20:39 18 berichten
Ja het is me dan toch gelukt! Sorry dat ik een nieuw topic geopened heb maar ik wilde dit toch direct met iedereen delen



Je kan alle afleveringen terug kijken via NPO plus. Je moet wel een account aanmaken.



Dan is het een klein beetje gekloot omdat het niet via Chrome af te spelen is maar ik ga nu toch echt ALLE afleveringen kijken



Voor wie ook gaat kijken veel plezier! misschien kunnen we er in dit topic nog wat over kletsen?
Alle reacties Link kopieren
Dat account, is dat gratis of betaal je nu wat om deze afleveringen te kunnen zien?
Is nu gratis 1 maand volgens mij
Alle reacties Link kopieren
Oeh, dank voor de tip! Ga ook alle afleveringen kijken! Heb tot nu toe alleen China en Brussel kunnen zien, want zit eigenlijk altijd in de auto op dat moment, maar vind t een prachtige serie. Hoor graag ook wat jullie meningen zijn, maar ga morgen voor 2 weken op vakantie, dus begin daarna pas met kijken
ik heb net Koeweit en Shanghai gekeken. Wat een verschil in opvoeding, tradities en de gedachte gang over baby's en wat er bij hoort.



Vind het echt leuk om te kijken en dat je soms echt blij kan zijn dat je het hier in Nederland (normaal gesproken) ook goed geregeld is
Na die maand via nl. ziet met een ander email adres aanmelden voor nog een maand gratis
Alle reacties Link kopieren
Daar dacht ik ook over na. Ik heb de helft van de afleveringen gezien.
Alle reacties Link kopieren
Mooie tip! Ik heb alleen die van Shanghai nog niet gezien.

Ik vind het echt mooi om te zien hoe culturen met baby's omgaan.

Soms zet het je wel aan het denken.

Maar vaak kom je toch tot de conclusie dat wij het best goed hebben en dat het kennisniveau soms zo anders is.
Alle reacties Link kopieren
goede tip! Ik wilde deze serie gaan terugkijken tijdens mijn zwangershapsverlof
Ik ook strandjutter



Eind Augustus mag de kleine man ter wereld komen.
Alle reacties Link kopieren
leuk Boterhammie! wij verwachten ons zoontje half september
Alle reacties Link kopieren
Thanks ik wilde de serie zien maar was het vergeten (maar 1 aflevering gezien).

Ik heb net India gekeken. Heftig.
.
Ik had me ook speciaal aangemeld bij npo plus voor deze serie, echt prachtig! Wilde dat er meer afleveringen waren. Ik heb mijn account ook weer opgezegd en je betaalt dan idd niks.
Er hoort ook een boek bij met hele mooie foto's.



http://www.bol.com/nl/p/birth-day/9200000012047458/
Alle reacties Link kopieren
Heeft een van jullie toevallig ook moeite met het terugkijken van de aflevering over Shanghai ondanks NPO Plus?

Ik krijg 'm niet te zien :(
Ik heb die al wel gezien. Heb je misschien problemen met google chrome?
Alle reacties Link kopieren
Nee in Internet Explorer druk ik op het pijltje en er komt niks hij blijft zwart...
Moet je even kijken of je je silver light instelling goed staat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven