Bol.com Apple lightning kabel

05-01-2017 19:43 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo! Mijn Apple lightning kabel heeft het begeven. Normaal haal ik mijn kabeltjes in de Apple store/Switch store. Maar aangezien er enkele zaken in mijn bol.com winkelmandje liggen kies ik voor de gemakkelijkste oplossing en laat ik mijn kabeltje via bol.com thuis bezorgen.



Alleen vraag ik me af hoe je weet dat het wel degelijk een officiële apple kabel is?



https://www.bol.com/nl/p/ ... uggestionType=typedsearch



https://www.bol.com/nl/p/ ... 066376646/?bltg=itm_event=click&mmt_id=19b6f5bb653c2208&pg_nm=pdp&slt_id=prd_reco&slt_nm=product_recommendations&slt_pos=C1&slt_owner=ccs&itm_type=product&itm_lp=0&itm_id=9200000066376646&itm_role=in



Deze bv hebben allebei op de foto een officieel Apple tekentje staan, maar lijken we verdacht goedkoop
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat de originele alleen diegene zijn waar origineel bij staan, klopt ook beter qua bedrag

Dat Apple logo erbij is wel verwarrend
Alle reacties Link kopieren
Ik heb onlangs een officiële gekocht in een fysieke winkel en die was €24,99... ik heb echter geen idee hoe je het kan zien, al vind ik de prijs inderdaad wel erg laag!
Alle reacties Link kopieren
quote:Chellaa schreef op 05 januari 2017 @ 19:50:

Ik denk dat de originele alleen diegene zijn waar origineel bij staan, klopt ook beter qua bedrag

Dat Apple logo erbij is wel verwarrend



Bij deze twee staat er in de productbeschrijving dat het originele zijn. Heb er ook al gezien die naar de €20-€25 leunen. De prijs die ik normaal betaal in Switch.



Alleen vraag ik me af hoe je dan kun zien dat die werkelijk een echte Apple kabel is. Misschien is ook gewoon een fake en hebben ze een grotere winstmarge erop
Alle reacties Link kopieren
quote:tien_voor_tien schreef op 05 januari 2017 @ 19:50:

Ik heb onlangs een officiële gekocht in een fysieke winkel en die was €24,99... ik heb echter geen idee hoe je het kan zien, al vind ik de prijs inderdaad wel erg laag!Ja inderdaad! Normaal betaal ik ook rond de €20-€25
Alle reacties Link kopieren
Ik had laatst hetzelfde met apple koptelefoon. Echt heel onhandig dat ze net doen alsof het echt is. Ik zie bij de eerste link in de reviews zinnen als "bijna net zo goed als origineel" en "ziet er goed uit maar snel kapot". Dat was bij de koptelefoon ook en op basis daarvan maar besloten om de koptelefoon bij de Mediamarkt te bestellen ipv Bol.com.
Alle reacties Link kopieren
Bij die tweede staat in de omschrijving: "Usb lightning data/oplaadkabel 1 meter origineel van Mert Trading"... tsja dan kan je het inderdaad "origineel" noemen ja...
Dat logo staat erbij omdat je hem dus voor apple producten kunt gebruiken. Simpel.



Ze werken overigens perfect
Alle reacties Link kopieren
quote:mayolijn28 schreef op 05 januari 2017 @ 20:14:

Bij die tweede staat in de omschrijving: "Usb lightning data/oplaadkabel 1 meter origineel van Mert Trading"... tsja dan kan je het inderdaad "origineel" noemen ja...Lijkt jou deze een originele? https://www.bol.com/nl/p/ ... uggestionType=typedsearch
Alle reacties Link kopieren
Ik kan altijd heel moeilijk Apple producten vinden bij bol.com. Had ooit oortjes gekocht waar ook bij stond dat het om Apple oortjes ging (inclusief logo etc.).

Maar toen ze werden bezorgd bleken het toch nepperds te zijn: blijkbaar wordt onder 'apple-oortjes' verstaan dat het oortjes geschikt voor een apple-apparaat zijn.



Ik zou de kabel dus gewoon in de winkel kopen, als je per se een echte officiële kabel wil.

Ga er namelijk vanuit dat het een namaak kabel is (overigens zijn sommige namaakproducten ook van prima kwaliteit, daar niet van).
Vivo per lei
Alle reacties Link kopieren
quote:Gooloib schreef op 05 januari 2017 @ 20:21:

Dat logo staat erbij omdat je hem dus voor apple producten kunt gebruiken. Simpel.



Ze werken overigens perfect



Met een orgineel doosje van een Apple kabel er naast? Lijkt me eerder mensen proberen doen geloven dat het een orginele kabel is.



1x een niet orginele kabel gehad, batterij veel sneller op + gloei hete telefoon. Dit skip ik liever
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er gewoon eentje via amac of apple's eigen website kopen.
Alle reacties Link kopieren
quote:EliseR19920 schreef op 05 januari 2017 @ 20:35:

[...]





Lijkt jou deze een originele? https://www.bol.com/nl/p/ ... uggestionType=typedsearchHmm ik durf het niet met zekerheid te zeggen. Dat was voor mij ook de reden om hem niet via bol.com te kopen. Terwijl ik Bol.com echt een hele fijne webshop vind verder.
Alle reacties Link kopieren
quote:EliseR19920 schreef op 05 januari 2017 @ 20:35:

[...]





Lijkt jou deze een originele? https://www.bol.com/nl/p/ ... uggestionType=typedsearch

Geen idee, de prijs is hoger dan uit de andere linkjes omdat de kabel 2x zo lang is.

Kruidvat heeft ze ook hangen.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Als er bij "merk "staat: "Apple" dan is het origineel

Anders staat er bijvoorbeeld: merk: universeel
Ab imo pectore
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al jaren, tot tevredenheid, de lange kabels van de Hema, voor een paar euro. Heb ze op verschillende plekken liggen en als eens een stuk gaat is dat ook geen ramp.



Wat is voor jou de overweging om de originele versie te kopen? Omdat je geen garantie hebt als je telefoon stuk gaat door een fake-lader?

Heb je wel eens gehoord dat dat gebeurd is?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 05 januari 2017 @ 22:42:

Ik heb al jaren, tot tevredenheid, de lange kabels van de Hema, voor een paar euro. Heb ze op verschillende plekken liggen en als eens een stuk gaat is dat ook geen ramp.



Wat is voor jou de overweging om de originele versie te kopen? Omdat je geen garantie hebt als je telefoon stuk gaat door een fake-lader?

Heb je wel eens gehoord dat dat gebeurd is?Niet eens dat, bij die nepperds heb je gewoon heel snel een kink ik de kabel. Je kan elke maand een nieuwe aanschaffen. iPhone kabels van de Hema nog geen ervaring mee dus daar kan ik niks over zeggen
Alle reacties Link kopieren
quote:Bblientje schreef op 05 januari 2017 @ 23:22:

[...]



Niet eens dat, bij die nepperds heb je gewoon heel snel een kink ik de kabel. Je kan elke maand een nieuwe aanschaffen. iPhone kabels van de Hema nog geen ervaring mee dus daar kan ik niks over zeggenIk doe er echt heel lang mee, en vind ze ook stevig qua snoer en bij de aansluiting. En doordat ze 1,5 meter zijn, trek je ze ook niet snel stuk.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Deze zullen toch niet zo snel knikken?



https://www.kruidvat.nl/kruidvat-8-pin- ... /p/3922780
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 05 januari 2017 @ 22:42:

Ik heb al jaren, tot tevredenheid, de lange kabels van de Hema, voor een paar euro. Heb ze op verschillende plekken liggen en als eens een stuk gaat is dat ook geen ramp.



Wat is voor jou de overweging om de originele versie te kopen? Omdat je geen garantie hebt als je telefoon stuk gaat door een fake-lader?

Heb je wel eens gehoord dat dat gebeurd is?Bij een familielid van mij is 's nachts de adapter ontploft in het stopcontact. Was eentje van aliexpress, voor mij dus geen neppers!
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 05 januari 2017 @ 22:42:

Ik heb al jaren, tot tevredenheid, de lange kabels van de Hema, voor een paar euro. Heb ze op verschillende plekken liggen en als eens een stuk gaat is dat ook geen ramp.



Wat is voor jou de overweging om de originele versie te kopen? Omdat je geen garantie hebt als je telefoon stuk gaat door een fake-lader?

Heb je wel eens gehoord dat dat gebeurd is?Apple heeft iets inegbouwd waardoor sommige "nepperds" niet of nauwelijks werken.
Alle reacties Link kopieren
quote:vivamien schreef op 06 januari 2017 @ 08:15:

[...]



Apple heeft iets inegbouwd waardoor sommige "nepperds" niet of nauwelijks werken.Oh, dan heb ik mazzel met mijn nepperds.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Mijn Hema kabeltje deed het van de ene op de andere dag ineens niet meer.

Met de neppert die ik daarna had heb ik de batterij van mijn telefoon naar de filistijnen geholpen, die begon op te zwellen en barst nu uit de behuizing

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven