Budget smartphone voor vriend

14-08-2015 11:36 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik zoek een budget smartphone voor mijn vriend. Hij wil het liefst een samsung.

De telefoon mag niet te groot zijn.

Hebben jullie enig idee welke smartphone een goede is?



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Ik zou eens oriënteren op Huawei. Betaalbare toestellen met goede specificaties.
Alle reacties Link kopieren
Wat is zijn budget?

Samsung S3/S4 mini's kosten al geen drol meer aangezien er nieuwere versies uit zijn
Shoot first, ask questions later!
Alle reacties Link kopieren
Geen Samsung maar erg goed voor de prijs:

Motorola Moto G (ik heb gen1)
Ik heb een Wiko!! Hiervoor had ik een Samsung en ik vergeet regelmatig dat ik nu een nieuwe telefoon heb, ze lijken echt enorm op elkaar, alleen dan veel goedkoper!
Budget is nogal een rekbaar begrip. Samsung S3 kost nu tegenwoordig nog 119 euro.

Ik zou eerder een oud model flagship kopen dan een of andere mini-versie, die houden het naar mijn ervaring minder lang vol.
Als het echt budget moet zijn, kijk eens bij coolblue tweede kansjes en dan voor huawai of wico, vandaag besteld, morgen in huis. Ze hebben ook samsung in de lijst staan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Uncharted schreef op 14 augustus 2015 @ 11:55:

Budget is nogal een rekbaar begrip. Samsung S3 kost nu tegenwoordig nog 119 euro.

Ik zou eerder een oud model flagship kopen dan een of andere mini-versie, die houden het naar mijn ervaring minder lang vol.

Mijn S3 mini doet het nog prima en ik heb er langer dan 2 jaar gebruik van gemaakt.

Ben nu recent over gestapt naar 'n Sony Xperia compact omdat ik bewust niet zo'n groot flagship toestel wil, ik vind dat niet lekker vasthouden zo'n groot ding.

Zelf hou ik er wel van een nieuw model te kiezen omdat ik er weer 2 jaar mee vooruit wil, maar als die jongen weinig budget heeft dan is 'n ouder model voor hem wellicht 'n prima optie.
Shoot first, ask questions later!
Alle reacties Link kopieren
moto g2015 8gb intern en hele aardige specs voor de 199 die dat ding kost.

de 16gb versie is nog niet leverbaar in benelux maar zou 249 kosten ( diuitsland??).
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Alle reacties Link kopieren
Je kan ook kijken op tweakers.net. Daar kan je onder andere per prijsklasse de volgens hen beste smartphones vinden met reviews en verkooppunten. Ik vind het een hele duidelijke en betrouwbare website.
Alle reacties Link kopieren
Ik werk in de telecom en kan je de Galaxy Core Prime adviseren. Die zit rond de 150 euro. Redelijk nieuw toestel, 8 GB intern geheugen (daar moet je wel goed naar kijken, 8 is wel wat je minimaal nodig hebt) en niet al te groot.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat als je een budget smartphone zoekt, je niet bij de grote merken moet kijken. Waarom wil hij zo nodig een Samsung?



Mijn advies zou een telefoon van Motorola zijn. Motorola Moto G is een top toestel. Gen1 of Gen2 zijn beide erg goed, en echte toppers voor die prijsklasse.
Alle reacties Link kopieren
Samsung Galaxy Young 2.

Snertcamera, maar internet doet het uitstekend.

Snoezekind kan er prima mee filmpjes kijken, zelfs op de school-wifi.



http://www.beslist.nl/ele ... _G130_Galaxy_Young_2.html
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:Maldiefje schreef op 14 augustus 2015 @ 13:59:

Ik werk in de telecom en kan je de Galaxy Core Prime adviseren. Die zit rond de 150 euro. Redelijk nieuw toestel, 8 GB intern geheugen (daar moet je wel goed naar kijken, 8 is wel wat je minimaal nodig hebt) en niet al te groot.



Als ik me er even mee mag bemoeien,,,,,ik heb dit toestel en het is een drama!

De accu is met een uur ongeveer leeg. Enja, zelfs met een nieuwe accu. Bij de winkel zeggen ze dat het een instap model is waar je niet veel van mag verwachten.
fout topic
Alle reacties Link kopieren
Ik zou eens kijken naar de HTC ONE (m7).



Sowieso zou ik kiezen voor een voormalig topmodel. Dus niet de Samsung budget rikketik core crapshit, maar de Galaxy S4 of S5, of note 2 of 3.



Die budgetversies hebben slechtere schermen, kleinere accu's, veel tragere processoren en mindere bouwkwaliteit.
Alle reacties Link kopieren
Motorola, hele complete telefoon voor een aardige prijs.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
Motorola Moto G inderdaad! Snel, redelijk scherm en camera en dat voor een budgetprijsje.
Ik zou ook Motorola aanraden als je een Android toestel wilt.



Reden hiervoor is dat Motorola Mobile van Google is, dus je krijgt een basis versie van Android meegeleverd zonder allerlei vreemde hacks of extra software die je niet kan verwijderen. Daarnaast krijg je hopelijk wat langer support (systeem updates voor bugs en beveiligingsproblemen) vergeleken met andere fabrikanten.



Op Tweakers had de Moto G toch een positief review gekregen: http://tweakers.net/video ... kleine-stapjes-terug.html
Doogee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven