Canon 1200D

03-01-2015 10:41 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik overweeg om de Canon 1200D te kopen.

Mijn vraag aan de kenners is of dit een goeie keuze voor mij is.



Ik heb momenteel de Canon Rebel, 8 jaar oud, erg veel gebruikt, maar hij is af. Langzaam, slechte belichting, onscherpe foto's. Ik reis veel, dus mogelijk zit er zand, of zout van de zee in de camera. Ik zou hem schoon kunnen laten maken, maar eigenlijk wil ik gewoon een andere camera, een upgrade.

Mijn huidige heeft geen hoog ISO gebruik, wat de 1200D wel heeft.



Ik heb meerdere lenzen, dus wil echt een Canon en geen Nikon, of ander merk.

Ik vind Canon gebruikers vriendelijk en ik ben er natuurlijk aan gewend.



Ik ben geen pro, doe het echt voor mijn plezier, maar vind het leuk om nieuwe dingen te leren en gebruik te maken van wat een spiegelreflex te bieden heeft.

Ik hoef dus niet de duurste van de duurste, maar gewoon een goeie camera die kwaliteit levert.



Ik heb een leuke aanbieding gevonden, dus wil de camera mogelijk vandaag gaan halen.

(ik woon niet in Nederland. Camera is £249 voor body en kit lens)
Alle reacties Link kopieren
Ik ken het type niet, maar als je meerdere lenzen hebt, kun je dan niet beter alleen een body kopen?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat was ook mijn bedoeling, maar mijn man wil graag mijn Canon Rebel gaan gebruiken en dan is het wel fijn dat we allebei een kit lens hebben. En als je het als een pakket koopt is het prijsverschil niet zo groot. En deze lens heeft image stabilisation, wat mijn andere kitlens niet heeft......
Alle reacties Link kopieren
net een paar reviews gelezen.

De 1200 is volgens deze reviews echt wel een leuke betaalbare camera.

hij doet met goed glaswerk nauwelijks onder voor de duurdere versies ( semi pro)



dus al ben ik geen kenner, ik denk dat je wel een goede aankoop doet aan deze.



Ik ben dan weer meer van de nikon kant.
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat Nikon ook erg goed is, maar ik ben inmiddels Canon gewend, en heb ook de lensen, dus ik blijf lekker bij Canon



Maar bedankt voor je reactie, zoals ik heb kunnen lezen is dit ook een goeie camera voor een mooie prijs.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven