CCleaner bij windows 10, werkt dat goed?

26-03-2017 11:39 5 berichten
Ik wil mijn laptop opschonen, want hij is erg traag.

Heb windows 10, werkt ccleaner daar goed op? Wie heeft ervaring?
werkt super, gebruikt ccleaner ook. maar denk eerder dat jou processoren niet allemaal aan staan. Elke windows selecteerd standaard 1 processor. terwijl je bv 8 processoren hebt bv de i7 core. om alle processoren aan te zetten ga je naar START > ZOEKEN > UITVOEREN > uitvoeren openen en geef in MSCONFIG. Dan opend een venster en ga je naar tablad Computer opstarten > Geavanceerde opties > Aantal processoren aanvinken dan verschijnt er een 1. klik daar op en selecteer de maximale getal bv 4 , 6 , 8. dan toepassen en okay en opnieuw starten. Dan zijn alle processoren actief. Dan start je ccleaner en doe je register scan, en opstart opties. er worden diverse programma's in de achtergronden gedraaid die je uit zetten kan met optie disable. Verwijder ook alle cookies en geschiedenissen. ook rechter muisknop op de C:/ dan eigenschappen dan schuif opruiming selecteren en vink je alles aan en laat zoeken, wanneer die klaar is selecteer je alles verwijderen. hiermee maak je vrije ruimte.
Dank je DJ Branco, het is een heel verhaal, maar ik ga er stapje voor stapje mee aan de slag!
quote:Renaissance schreef op 26 maart 2017 @ 11:47:

Dank je DJ Branco, het is een heel verhaal, maar ik ga er stapje voor stapje mee aan de slag! graag gedaan.. we horen het wel.. download ook meteen even Spy Hunter. doet ook wonderen. alleen die moet je kopen en of met crack hebben :P
Dat vinkje om het aantal processor cores te selecteren staat standaard uit, Windows gebruikt standaard alle cores. Een crack gebruiken bij een antispyware-programma, seriously?



Begin eens met handmatig overbodige programma's te deïnstalleren, kijk naar services op de achtergrond die misschien niet nodig zijn, maak je temp leeg, laat Windows de schijf opruimen. CCleaner doet mij teveel automatisch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven