Collega's te snel uitgenodigd op Facebook?

03-04-2014 15:46 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren had ik een uitstapje met mijn werk. We deden activiteiten waarbij we werden ingedeeld in teams met collega's van andere afdelingen. Hierdoor heb ik wat nieuwe collega's leren kennen

(ik werk al een paar jaar hier maar van andere afdelingen kende ik sommige mensen nog niet). Het was naar mijn mening een zeer leuke dag waarbij het heel gezellig was met die -voor mij- nieuwe collega's. We hadden het gepraat over Facebook en een paar collega's vertelden dat ze er vrij actief op waren en lieten me ook wat persoonlijke foto's zien (van hun kinderen bijv.) op hun pagina. Eenmaal thuis 's avonds ging ik op Facebook kijken en voegde ik die collega's waarmee ik de hele dag heb doorgebracht toe. Helaas hebben ze alle drie nog niet op mijn vriendschapsverzoek gereageerd. Aangezien ze vertelden dat ze behoorlijk actief zijn op Facebook heb ik het vermoeden dat ze mijn uitnodiging wel gezien, maar geweigerd hebben.

Ben ik te brutaal/te snel/te persoonlijk geweest door ze na één gezellige dag al toe te voegen? Als dat zo is, schaam ik me een beetje!



Voor de duidelijkheid: in mijn bedrijf hebben veel collega's elkaar als Facebook vriend (ik heb er ook zeker 10 in mijn vriendenlijst staan). En het gaat hhier niet om romantische interesse ofzo, we zijn allemaal getrouwd en het betreft mensen van verschillende leeftijden en mannen/vrouwen .
Alle reacties Link kopieren
Dus gisteravond toegevoegd?



Trek niet te snel conclusies.
quote:Scamp schreef op 03 april 2014 @ 15:49:

Dus gisteravond toegevoegd?



Trek niet te snel conclusies.



Inderdaad, misschien hebben ze het nog niet gezien.





OT, Scamp, jouw motto! food for thought.
Alle reacties Link kopieren
Misschien zijn zij allemaal serieus aan het werk en niet aan het facebooken/forummen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen collega's op Facebook en wil dat ook niet.