Cursor beweegt wel maar krijg geen tekst op beeld

12-04-2016 22:49 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Major problem., zoals in topictitel vermeld, er verschijnt geen tekst meer op het beeldscherm van mijn laptop.



Het ergste is dat ik dus ook niet kan inloggen. In het vak waar je je wachtwoord moet invoeren beweegt de cursor wel maar welke toets ik ook indruk, er verschijnt geen tekst. Kan iemand mij uit de brand helpen.
Alleen op Viva? Coockies weghalen.
Alle reacties Link kopieren
Gebruik je de pad van de laptop of een muis?
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Nou verdwijnt ook de melding WW invoeren. En mijn achtergrond is niet wat ik ooit heb ingesteld. Er heeft niemand aan mijn laptop gezeten.
Alle reacties Link kopieren
Ik neem aan dat je al opnieuw hebt opgestart?



Dit klinkt best naar. In het ergste geval kan de connectie tussen je toetsenbord en je moederbord kapot zijn....of los. Heb je zelf enig idee van hoe een laptop in elkaar zit?

Heb je ergens een los toetsenbord met USB-aansluiting? Interessant om te zien of dat wel werkt.........
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik de pad ik heb geen muis.
Alle reacties Link kopieren
Ooooooooooooooh wacht....hebben we het over inloggen bij Viva of Windows? Ik heb je mogelijk verkeerd begrepen.
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
quote:Moiren_ schreef op 12 april 2016 @ 22:51:

Alleen op Viva? Coockies weghalen.Ik kan niet eens inloggen...
Alle reacties Link kopieren
quote:Hayek schreef op 12 april 2016 @ 22:52:

Ik neem aan dat je al opnieuw hebt opgestart?



Dit klinkt best naar. In het ergste geval kan de connectie tussen je toetsenbord en je moederbord kapot zijn....of los. Heb je zelf enig idee van hoe een laptop in elkaar zit?

Heb je ergens een los toetsenbord met USB-aansluiting? Interessant om te zien of dat wel werkt.........Ja ik heb ook opnieuw opgestart. Ik heb geen los moederbord dus kan niet testen. Het ding is net 2 maanden geleden gekocht.
quote:Acer1968 schreef op 12 april 2016 @ 22:54:

[...]





Ik kan niet eens inloggen...

Maar alleen op Viva dus niet.

Coockies weg doe je via je browser.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hayek schreef op 12 april 2016 @ 22:53:

Ooooooooooooooh wacht....hebben we het over inloggen bij Viva of Windows? Ik heb je mogelijk verkeerd begrepen. Windows inderdaad . Beetje verwarrend. Zit nu op mijn mobiel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Moiren_ schreef op 12 april 2016 @ 22:57:

[...]



Maar alleen op Viva dus niet.

Coockies weg doe je via je browser.Nee ik bedoelde windows. Sorry voor de verwarring.
Alle reacties Link kopieren
quote:Acer1968 schreef op 12 april 2016 @ 22:56:

[...]





Ja ik heb ook opnieuw opgestart. Ik heb geen los moederbord dis kan niret testen. Het ding is net 2 maanden geleden gekocht.

Moederbord of toetsenbord?



Fijn dat 'ie net twee maanden oud is, dan is het in ieder geval nog garantie. Dat betekent ook dat je 'm niet open moet schroeven. Die schroefjes zijn vaak op een bepaalde manier verzegeld, waardoor ze kunnen zien dat je 'm hebt opengemaakt. Ik vrees dat er weinig anders opzit dan contact op te nemen met de winkel waar je 'm gekocht hebt.
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Acer1968 schreef op 12 april 2016 @ 22:59:

[...]





Nee ik bedoelde windows. Sorry voor de verwarring.Contact opnemen met microsoft?
Alle reacties Link kopieren
Heb je ergens een muis liggen? Misschien lukt het daarmee wel.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 12 april 2016 @ 23:01:

Heb je ergens een muis liggen? Misschien lukt het daarmee wel.Typen met een muis?
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hayek schreef op 12 april 2016 @ 23:00:

[...]



Moederbord of toetsenbord?



Fijn dat 'ie net twee maanden oud is, dan is het in ieder geval nog garantie. Dat betekent ook dat je 'm niet open moet schroeven. Die schroefjes zijn vaak op een bepaalde manier verzegeld, waardoor ze kunnen zien dat je 'm hebt opengemaakt. Ik vrees dat er weinig anders opzit dan contact op te nemen met de winkel waar je 'm gekocht hebt.Ach ik ben helemaal van de leg...toetsenbord bedoelde ik. Het vak waar je je wachtwoord in moet typen verschijnt inmiddels wel weer in beeld.
Welkerk is je laptop?
Alle reacties Link kopieren
Ik moet morgen dan maar een muis gaan halen. Heb er nu geen een liggen hier. He wat balen zeg. Heb het ding zo hard nodig.
Alle reacties Link kopieren
En wanneer je er een USB-toetsenbord aan hangt ?
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
quote:Hayek schreef op 12 april 2016 @ 23:02:

[...]



Typen met een muis?Cursor bewegen met een muis.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
?!?

Muis? Moedertoetsenbord? Www of ww? Viva windows of winkel?

... Of was het de ipad?

Alle reacties Link kopieren
Het is een lenovo laptop.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bitje93 schreef op 12 april 2016 @ 23:05:

En wanneer je er een USB-toetsenbord aan hangt ?Ik heb geen los toetsenbord hier Helaas.
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 12 april 2016 @ 23:05:

[...]





Cursor bewegen met een muis.De cursor bewegen heeft weinig zin in het inlogvenstertje van Windows.
Oh dear, how sad, never mind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven