Cursor beweegt wel maar krijg geen tekst op beeld

12-04-2016 22:49 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Major problem., zoals in topictitel vermeld, er verschijnt geen tekst meer op het beeldscherm van mijn laptop.



Het ergste is dat ik dus ook niet kan inloggen. In het vak waar je je wachtwoord moet invoeren beweegt de cursor wel maar welke toets ik ook indruk, er verschijnt geen tekst. Kan iemand mij uit de brand helpen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hayek schreef op 12 april 2016 @ 23:11:

[...]



De cursor bewegen heeft weinig zin in het inlogvenstertje van Windows.Cursor knippert idd wel. Dus pad is ook goed. Mijn toetsenbord werkt niet. Zou ik per ongeluk een toets aangeraakt kunnen hebben bij het afsluiten?
Alle reacties Link kopieren
Mijn beeldscherm ging in de slaapstand. Ik druk op een willekeurige toets en beeldscherm gaat weer aan. Het lijkt mij dat het toetsenbord dan wel gewoon werkt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Acer1968 schreef op 12 april 2016 @ 23:13:

[...]





Cursor knippert idd wel. Dus pad is ook goed. Mijn toetsenbord werkt niet. Zou ik per ongeluk een toets aangeraakt kunnen hebben bij het afsluiten?Zit er niet gewoon een toets klem? Er kan wel een kruimeltje van het één of ander tussen zitten waardoor een toets net niet terugschiet. Als je net als ik een zwart toetsenbord hebt, pak dan even een zaklampje.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:Acer1968 schreef op 12 april 2016 @ 23:13:

[...]





Cursor knippert idd wel. Dus pad is ook goed. Mijn toetsenbord werkt niet. Zou ik per ongeluk een toets aangeraakt kunnen hebben bij het afsluiten?Volgens mij kan dat niet. Al geprobeerd om in veilige modus op te starten?
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 12 april 2016 @ 23:16:

[...]





Zit er niet gewoon een toets klem? Er kan wel een kruimeltje van het één of ander tussen zitten waardoor een toets net niet terugschiet. Als je net als ik een zwart toetsenbord hebt, pak dan even een zaklampje.Nee niets te zien.
Alle reacties Link kopieren
quote:Acer1968 schreef op 12 april 2016 @ 23:15:

Mijn beeldscherm ging in de slaapstand. Ik druk op een willekeurige toets en beeldscherm gaat weer aan. Het lijkt mij dat het toetsenbord dan wel gewoon werkt.

Hm, interessant. Al geprobeerd om shift een seconde of tien ingedrukt te houden?

Edit: mogelijk de rechter shift........ik twijfel of het uitmaakt.
anoniem_271947 wijzigde dit bericht op 12-04-2016 23:20
Reden: Toevoeging
% gewijzigd
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
[quote]Hayek schreef op 12 april 2016 @ 23:16:

[...]



Volgens mij kan dat niet. Al geprobeerd om in veilige modus op te starten?[/quot



Hoe doe ik dat? En heeft dit gevolgen voor de standaard instellingen? En dus voor mijn garantie?
Bij zowel mijn Lenovo als die van mijn moeder was binnen paar maanden reparatie nodig. Dit klinkt wel als iets wat ik ook had, madat ik de batterij had laten leeglopen deed ie het weer en toen weer niet. Batterij eruit werkte ook wel eens
Alle reacties Link kopieren
[quote]Hayek schreef op 12 april 2016 @ 23:19:

[...]



Hm, interessant. Al geprobeerd om shift een seconde of tien ingedrukt te houden?

Edit: mogelijk de rechter shift........ik twijfel of het uitmaakt.[/quot



Hayek, mijn spatietoets doet het nu wel. Krijg bij het intoetsen puntjes te zien in de balk waar ik mijn WW moet invoeren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Acer1968 schreef op 12 april 2016 @ 23:20:

[quote]Hayek schreef op 12 april 2016 @ 23:16:

[...]



Volgens mij kan dat niet. Al geprobeerd om in veilige modus op te starten?[/quot



Hoe doe ik dat? En heeft dit gevolgen voor de standaard instellingen? En dus voor mijn garantie?In veilige modus opstarten heeft geen gevolgen voor de garantie. Volgens mij door tijdens het opstarten F8 in te drukken......
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Hayek schreef op 12 april 2016 @ 23:23:

[...]



In veilige modus opstarten heeft geen gevolgen voor de garantie. Volgens mij door tijdens het opstarten F8 in te drukken......Volgens mij is het niet zo makkelijk. Bij mij althans niet. Ik moet een aantal keer achter elkaar met de uitknop afsluiten, opstarten, afsluiten enz.
Alle reacties Link kopieren
quote:-MN-99-MN- schreef op 12 april 2016 @ 23:20:

Bij zowel mijn Lenovo als die van mijn moeder was binnen paar maanden reparatie nodig. Dit klinkt wel als iets wat ik ook had, madat ik de batterij had laten leeglopen deed ie het weer en toen weer niet. Batterij eruit werkte ook wel eensZou het een lenovo dingetje zijn denk je.
Alle reacties Link kopieren
quote:Acer1968 schreef op 12 april 2016 @ 23:22:

Hayek, mijn spatietoets doet het nu wel. Krijg bij het intoetsen puntjes te zien in de balk waar ik mijn WW moet invoeren.Dan lijkt het geen hardwareprobleem te zijn. Hoe kwam het dat de spatie het opeens ging doen?
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
quote:Moiren_ schreef op 12 april 2016 @ 23:24:

[...]



Volgens mij is het niet zo makkelijk. Bij mij althans niet. Ik moet een aantal keer achter elkaar met de uitknop afsluiten, opstarten, afsluiten enz.

Ook als je vanaf vlak na het biosscherm herhaaldelijk op F8 drukt?



Ik moet zeggen dat ik nog niet met Windows 10 gewerkt heb. Ik ben erg blij met Ubuntu.
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Hayek schreef op 12 april 2016 @ 23:26:

[...]



Ook als je vanaf vlak na het biosscherm herhaaldelijk op F8 drukt?



Ik moet zeggen dat ik nog niet met Windows 10 gewerkt heb. Ik ben erg blij met Ubuntu. Je komt gelijk in het startscherm. Voor die tijd kan je F8 drukken wat je wil, maar er gebeurt niets
Alle reacties Link kopieren
aan/uitknop enkele seconden ingedrukt houden totdat je een soort zucht hoort. Opnieuw opstarten en dan kan het zijn dat het euvel verholpen is.
Biertje?!
Alle reacties Link kopieren
quote:Moiren_ schreef op 12 april 2016 @ 23:24:

[...]



Volgens mij is het niet zo makkelijk. Bij mij althans niet. Ik moet een aantal keer achter elkaar met de uitknop afsluiten, opstarten, afsluiten enz.



Ik heb ook wel eens zoiets meegemaakt op mijn PC jaren geleden. Vond dat ook een heel gedoe.

En volgens mij lag toen de hele besturing plat. Ik doe dat liever niet ivm garantie.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hayek schreef op 12 april 2016 @ 23:25:

[...]



Dan lijkt het geen hardwareprobleem te zijn. Hoe kwam het dat de spatie het opeens ging doen?De shift toets 10 sec ingedrukt houden zoals jij zei. Heb nu rechts en links shift geprobeerd. Spatiebalk doet het nog steeds. De rest niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Moiren_ schreef op 12 april 2016 @ 23:27:

[...]



Je komt gelijk in het startscherm. Voor die tijd kan je F8 drukken wat je wil, maar er gebeurt niets Ah, ze maken het steeds makkelijker.
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
quote:Acer1968 schreef op 12 april 2016 @ 23:29:

[...]





De shift toets 10 sec ingedrukt houden. Zoals jij zei. Heb nu rechts en links geprobeerd. Spatiebalk doet het nog steeds. De rest niet.Weird. Dan zit er toch iets heel fout in je toetsenbordinstellingen. Probeer 'm in veilige modus opgestart te krijgen, dan kun je misschien iets aanpassen.......
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
quote:Schulten-Frau schreef op 12 april 2016 @ 23:27:

aan/uitknop enkele seconden ingedrukt houden totdat je een soort zucht hoort. Opnieuw opstarten en dan kan het zijn dat het euvel verholpen is.Hij gaat nu updaten..
Alle reacties Link kopieren
Gaat weer updaten.
Alle reacties Link kopieren
Niks mis met een update, lijkt me. Blijf relaxt, komt goed
Biertje?!
Alle reacties Link kopieren
Zou het een driverprobleem zijn?
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers.....mijn laptop werkt weer. Super bedankt allemaal voor het meedenken.



Schulten Frau had de gouden tip.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven