Die irritante in-your-face-reclame van Viva

28-01-2017 15:19 13 berichten
Is er iemand die weet hoe je die onvoorstelbaar irritante in-your-face-reclame van VIVA enigszins weg kan krijgen?

Het overspoelt de helft van mijn scherm en dekt ook nog bepaalde functies af. Wegklikken gaat ook niet want voor je het weet heb je een ticket geboekt naar een familiepretpark met 1-ster bungalowtent in Oezbekistan tijdens het regenseizoen.



Ik heb geen pop-up blokkeer-programma, maar er is ook geen site waar dit zo prominent (lees irritant) je beeldscherm gijzelt als hier. Dus behalve hier red ik het prima zonder.



Wel heb ik vast een baksteen gepakt als laatste redmiddel .. maar misschien heeft iemand een andere suggestie?
Ad block en alleen hier in schakelen. Overigens snap ik niet dat je er op andere sites geen last van hebt want ik erger me dood als ik elders wel die reclame zie.



Veel van die reclames bevatten ook malware, dus ik vind het prima mijn recht om ze te blokkeren.
Alle reacties Link kopieren
Hier inderdaad veel erger dan op andere sites, zeker de laatste weken.

Ga ad block ook maar weer installeren.
Alle reacties Link kopieren
Hier Firefox met add-blocker. Zonder wordt ik helemaal tureluurs van al die reclame.
Well behaved women rarely make history.
quote:nienkejj schreef op 28 januari 2017 @ 15:24:

Hier inderdaad veel erger dan op andere sites, zeker de laatste weken.

Ga ad block ook maar weer installeren.Ja maar moet ik nou specifiek voor Viva een ad-blocker gaan installeren? das toch raar?
Ik bedoel .. serieus .. iedere keer douwe bob op je speaker als je met je muis toevallig in de buurt komt ..
Alle reacties Link kopieren
quote:strikjemetstippels schreef op 28 januari 2017 @ 15:21:

Ad block en alleen hier in schakelen. Overigens snap ik niet dat je er op andere sites geen last van hebt want ik erger me dood als ik elders wel die reclame zie.



Veel van die reclames bevatten ook malware, dus ik vind het prima mijn recht om ze te blokkeren.Ik Ad Block en Ghostery... scheelt een heleboel gelazer
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Op mobiel is het ook zo irritant, kan het alleen via de browser bekijken en regelmatig crasht de browser omdat er weer een of andere bewegende reclame voorbij komt. Of de advertentie is zo lang dat je er niet voorbij kan scrollen.
AdBlock installeren in Chrome. Ik gebruik Chrome ook op de mobiel, dus daar wordt de reclame ook geblokkeerd. Heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Ad block



Heerlijk, ook voor sites als NU of Facebook. Ik zou niet meer zonder willen en zou er zelfs voor betalen als het zou moeten. Zolang ik maar niet die irritante schijt-reclames heb.
Dus er is geen speciale oplossing specifiek voor dit forum?
Alle reacties Link kopieren
Oh joepie, Ad Block werkt!

Ik erger me ook altijd mateloos aan die reclames. Heb je 1x een paar schoenen bekeken dat je toch niet zo mooi vindt, blijft die advertentie je wekenlang achtervolgen op FB en Viva etc. Nee ik wil ze niet!

En bij Viva verspringt de pagina ook telkens terwijl je net op iets anders dacht te klikken.



En ik moest erg lachen om je vakantie in Oezbekistan in het regenseizoen
You can never have too many hats, gloves and shoes
quote:patsy--stone schreef op 29 januari 2017 @ 14:18:

Oh joepie, Ad Block werkt!

Ik erger me ook altijd mateloos aan die reclames. Heb je 1x een paar schoenen bekeken dat je toch niet zo mooi vindt, blijft die advertentie je wekenlang achtervolgen op FB en Viva etc. Nee ik wil ze niet!

En bij Viva verspringt de pagina ook telkens terwijl je net op iets anders dacht te klikken.



En ik moest erg lachen om je vakantie in Oezbekistan in het regenseizoen Ik vrees dat ik dan toch maar Ad block moet installeren .. voordat ik onverwacht mijn koffers moet pakken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven