Disney Infinity 2.0 of 3.0?

24-11-2015 14:55 8 berichten
We willen dit spel graag kopen voor onszelf, maar twijfelen dus tussen de 2.0 en 3.0.



De 3.0 Starterpack komt met Star Wars waar we niet van houden. Daar moeten dus nog allemaal losse figuren bij gekocht worden.



De 2.0 daarentegen niet, die zou zo al leuk zijn én is veel goedkoper.



Maar: alle nieuwe figuren die nu uitkomen zijn niet te spelen op de 2.0, daar kunnen alleen 1.0 en 2.0 figuren op.



Dus: wat te doen?

Welke zou jij kiezen?

Totaal aantal stemmen: 12

2.0 (17%)
3.0 (83%)
Ik zou toch voor de 3 gaan. Daar kunnen alle poppetjes op.
Alle reacties Link kopieren
Zoek even door naar een 3.0 versie zonder de star-wars figuren.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
quote:jaw schreef op 24 november 2015 @ 17:39:

Zoek even door naar een 3.0 versie zonder de star-wars figuren.Bestaat dat dan? Ik kan het nergens in de gangbare winkels vinden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bibi1973 schreef op 24 november 2015 @ 18:42:

[...]





Bestaat dat dan? Ik kan het nergens in de gangbare winkels vinden.De kans is klein. Disney zit helemaal in het promoten van de Star Wars. Er zal pas na de kerst zoiets verschijnen. Of er moeten eerder veel klachten komen. Al komen de reacties al hier en daar los dat mensen afzien van aanschaf omdat dat de enige keuze is die er is.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
quote:jaw schreef op 25 november 2015 @ 12:59:

[...]





De kans is klein. Disney zit helemaal in het promoten van de Star Wars. Er zal pas na de kerst zoiets verschijnen. Of er moeten eerder veel klachten komen. Al komen de reacties al hier en daar los dat mensen afzien van aanschaf omdat dat de enige keuze is die er is.



Dus feitelijk wordt dat niet geleverd in NL.



Weet jij wellicht iets van het upgraden van 2 naar 3 dmv een softwarepakket dat je kunt kopen?
Alle reacties Link kopieren
Als je starwars niet leuk vind kun je beter voor 2.0 gaan.



3.0 is echt vooral star wars. Wij hebben hier thuis alle, dus 1.0 - 2.0 - 3.0. De basis waar de poppetjes opgezet worden is hetzelfde.

De software die verschillend is bevat de werelden, bij 3.0 vooral star wars. In de toybox - de vrije speelmodus kunnen denk bij 2.0 ook 3.0 poppetjes.



Oh ja voor degenen die zeiden van niet, in 3.0 is ook een wereld van inside out. Dus niet alleen star wars
Ik heb nu op marktplaats een grote set gezien met 1.0 en heel veel poppetjes. Ik overweeg die te kopen en dan de software van 3 erbij aan te schaffen. Iemand hier ervaring mee?



Star Wars vinden wij niks. Dus jammer dat 3.0 niet een set met Disney karakters heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven