Downloaden

28-08-2007 22:29 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je gaat downloaden maak dan gebruik van een news server werkt snel en je hebt de laatste spullen als er vragen zijn hoe het werkt leg ik meer uit.
Alle reacties Link kopieren
Nou, vertel.
Alle reacties Link kopieren
Lime wire is een p2p netwerk als je via een news server gaat downloaden heb je eerst een betere snelheid en je hoeft niet je harde schijf te delen plus alle films en programma`s vindt je het eerst op een news server.
Alle reacties Link kopieren
En waar vind je zo'n newsserver? Welke raadt je aan? Ik heb het helemaal gehad met Limewire en ben op zoek naar een site waar ik muziek kan downloaden...
Alle reacties Link kopieren
Tja Jer... Ik ben ook op zoek naar info over nieuwsgroepen...

Kom maar op met je raad!
Alle reacties Link kopieren
Oke een news server werdt gebruikt om berichten achter te laten nu gebruikt men deze om films of programma`s te posten.

Dus worden geen bestanden gedeeld op je harde schijf maar op een server.

Deze kan je downloaden met verschillende programma`s zoals newsleecher of grabit en andere programma`s.

Let wel op het is niet zo dat iedereen het kan gebruiken je moet er even tijd voor maken maar dan wil je niet meer terug.

Je kunt een gratis versie downloadenn op de sites van grabit of newsleecher ik gebruik newsleecher omdat ik dat het makelijks vindt.

En ik gebruik de optie supersearch vindt met makelijker zoeken naar films en andere spullen.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik gig news maar je kunt ook gebruik maken van eweka en andere servers.

DIT zijn wel PAYED servers en moet je voor betalen.

Je kunt ook gebruik maken van de news server van je provider is meestal news.demon.nl of news.versatel.nl news.(provider).nl

De reden waarom ik een payed server gebruik is dat de download snelheid hoog is 1 dvd ongeveer een half uur.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb @ home maar vind daar de server niet van...
Alle reacties Link kopieren
[quote]jer_488 schreef op 29 augustus 2007 @ 14:17:

Ik gebruik gig news maar je kunt ook gebruik maken van eweka en andere servers.

DIT zijn wel PAYED servers en moet je voor betalen.



Ik gebruik ook grabit in combinatie met eweka.Op deze manier gebruik je alle news servers die er zijn.Is inderdaad veel makkelijker en sneller maar ligt wel aan de snelheid van je abo ook.Probeer ook eens Sabnzb,die werkt echt op de achtergrond.Wel je gegevens van eweka daarin ook verwerken net als bij grabit.
Alle reacties Link kopieren
Hoe duur is dit dan???

Ik ben me nu aan het verdiepen in Newsleecher, maar zonder de newesserver van @home kom ik niet ver
Alle reacties Link kopieren
jolantje schreef op 30 augustus 2007 @ 09:20:

Hoe duur is dit dan???

Ik ben me nu aan het verdiepen in Newsleecher, maar zonder de newesserver van @home kom ik niet ver
Jolantje kost 7,50 per maand en geen verplichting tot meer.Mail mij anders even leg ik het uit aan je.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je mijn msn gegeven...
Alle reacties Link kopieren
Mocht je er niet uit komen met Jannus57 hoor ik het wel voor je news server van de provider kijk even om hun site meestal is het news.providernaam.nl

Kan ook anders zijn Jannus heeft het over eweka een payed server de kosten zijn 7.50 geen verplichtingen.
Alle reacties Link kopieren
jolantje schreef op 30 augustus 2007 @ 09:32:

Ik heb je mijn msn gegeven...
Alles gelukt nu \\:-)//
Alle reacties Link kopieren
Oke weer een news server gebruiker ze zal er veel plezier aan hebben denk ik.

Het is veel beter dan de p2p netwerken.

Have Fun
Alle reacties Link kopieren
Ps laat even weten wat je er van vindt.
Alle reacties Link kopieren
[quote]jer_488 schreef op 30 augustus 2007 @ 13:15:



Ze heeft nu een payserver met grabit etc etc.
Alle reacties Link kopieren
Fun

Eweka 4 lijnen zeker.

Wat is jouw download snelheid mijn 1.7 mb/s
Alle reacties Link kopieren
Haha.. ja nu nog ff w88 totdat mijn account geactiveerd is... En dan kan ik beginnen... :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
jer_488 schreef op 30 augustus 2007 @ 13:33:

Fun

Eweka 4 lijnen zeker.

Wat is jouw download snelheid mijn 1.7 mb/s
Tegenwoordig 8 lijnen en mijn dowhload is 20 mb/s
Alle reacties Link kopieren
Fun

Snel moet ook maar eens gaan kijken.

Jolantje welkom bij de club. :jump:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven