Draadloos laden iPhone

11-05-2015 19:25 30 berichten
Je telefoon/iPad opladen door hem op de voet van een Ikea lamp te leggen: goed!!

Maar als ik het zo lees kan dat dus niet zonder de apparaten in een hoesje te stoppen waardoor je de autolader/muziekafspeler onbereikbaar maakt? Klopt dat?
Alle reacties Link kopieren
Intresant. Ik lees mee!
Alle reacties Link kopieren
Ik zag die Ikea draadloos opladen ook en ben ook geïnteresseerd. Maar dat laadhoesje is in principe niet nodig. Maar op de Ikea pagina staat dat sommige merken/modellen niet ondersteunt worden. En dan kun je er zo'n hoesje omdoen. Maar het lijkt me sterk dat 1 vd meest populaire foons niet ondersteund wordt toch???

Ik heb niet gekeken welke merken het zijn.
Alle reacties Link kopieren
Kijk even de Vara kassa uitzending terug van afgelopen zaterdag.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 11 mei 2015 @ 19:49:

Kijk even de Vara kassa uitzending terug van afgelopen zaterdag.Hint??? :-)
Ciambella, iPhone ondersteund de technologie voor draadloos laden niet. Dat is wel helder.

Fame, ga ik doen straks!
Alle reacties Link kopieren
quote:Suze02 schreef op 11 mei 2015 @ 19:56:

Ciambella, iPhone ondersteund de technologie voor draadloos laden niet. Dat is wel helder.

Fame, ga ik doen straks!Oh echt? Wat slecht zeg dan ben ik ook niet meer geïnteresseerd.
Alle reacties Link kopieren
ik heb mijn (naar huidige normen, oude) samsung vandaag op dat ikea lampje gelegd toen ik er was.



maar hij laadde ook niet op, ik vrees dat hij te oud is en dat toen die technologie nog niet bestond :(
Up!



Vraag: weet iemand of er ook hoesjes bestaan die iPhone geschikt maken voor wireless laden waarbij de iPhone aansluiten op radio in auto nog wel lukt?
Niemand?
Waarom zou je draadloos willen laden?
quote:Moiren_ schreef op 13 mei 2015 @ 19:50:

Waarom zou je draadloos willen laden?Nou ik vergeet mijn kabel nog al eens
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 13 mei 2015 @ 20:42:

[...]





Nou ik vergeet mijn kabel nog al eens Moet je wel altijd een ikealamp bij de hand hebben
Alle reacties Link kopieren
In de handtas.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ikea is toch vast niet de enige die zoiets verzonnen heeft toch? Kan het me niet voorstellen
Alle reacties Link kopieren
Op nu.nl staat inderdaad dat ikea dit heeft bedacht allemaal. Ook de hoesjes voor de iphone, zodat je die ook draadloos op kunt laden bij ikeameubels.
Schattebout, ja jij Sterretje, op dat plaatje zie je dus direct wat het probleem is: de foon past nu wel op de Ikea lamp (ofzo ) maar niet meer op mijn carkit en dus geen muziek meer in de wagen: BummerT!



Dus, ik vraag het gewoon een 3e keer.... (Tis net een familie hiero hè ): kan het ook zonder dat zon hoesje mijn stekkerplug afsluit???
Oftewel: het is pas handig als het allebei kan, en met stekker, en zonder.
quote:Suze02 schreef op 13 mei 2015 @ 22:30:

Schattebout, ja jij Sterretje, op dat plaatje zie je dus direct wat het probleem is: de foon past nu wel op de Ikea lamp (ofzo ) maar niet meer op mijn carkit en dus geen muziek meer in de wagen: BummerT!



Dus, ik vraag het gewoon een 3e keer.... (Tis net een familie hiero hè ): kan het ook zonder dat zon hoesje mijn stekkerplug afsluit???Daar hebben ze dan weer bluetooth voor uitgevonden
Bluetooth heb ik alleen voor telefoonspeaker, ik kan er geen muziek mee afspelen.
Wat een rukradio in die bolide van jou dan. Ik zou een nieuwe kopen
Alle reacties Link kopieren
quote:Suze02 schreef op 13 mei 2015 @ 22:30:

Schattebout, ja jij Sterretje, op dat plaatje zie je dus direct wat het probleem is: de foon past nu wel op de Ikea lamp (ofzo ) maar niet meer op mijn carkit en dus geen muziek meer in de wagen: BummerT!



Dus, ik vraag het gewoon een 3e keer.... (Tis net een familie hiero hè ): kan het ook zonder dat zon hoesje mijn stekkerplug afsluit???Zelf een gaatje in het hoesje maken?
quote:Star schreef op 13 mei 2015 @ 22:36:

Wat een rukradio in die bolide van jou dan. Ik zou een nieuwe kopen



Auto bedoel je?

Ik zal eens overleggen met de baas...
quote:Amaqanda schreef op 13 mei 2015 @ 22:44:

[...]





Zelf een gaatje in het hoesje maken?



De lol van dergelijke hoesjes is dat er een plug in zit die dus juist dat gat af moet sluiten om te kunnen werken....



Tenzij er dus al hoesjes bestaan die de technologie op een andere manier aan de bewuste iPhone koppelen. Of het kreng kunnen jailbreken zodat ik er een app op kan zetten die het kan. Ofzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven