Ebook kopen en dan naar de ereader sturen; hoe?

13-07-2016 19:10 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,





Ik heb een ebook gekocht bij Bol.com. Voorheen verscheen zo'n ebook dan automatisch op mijn Kobo-ereader. Dacht ik. Laatste keer was een jaar geleden, dus ik weet het niet meer precies.



Maar ik ben een technische kneus, en nu werkt het dus niet (ook niet als ik de ereader aansluit aan de laptop), en ik heb geen idee wat te doen.



Kortom: hoe krijg ik mijn ebook van mijn laptop (de link heb ik opgeslagen) naar mijn ereader?



EDIT: HET IS AL GELUKT. Synchroniseren heet die button. *bloos*



Bedankt alvast!
Bij bol kan je dacht ik je kobo account aan je bol account koppelen. En dan wordt ie automatisch gedownload als je wifi verbinding hebt.
Alle reacties Link kopieren
https://nl.kobo.com/help/ ... -je-kobo-ereader-oplossen
Ik heb een kobo app op mijn laptop. Kobo account en bol zijn aan elkaar gekoppeld. Als ik de kobo app op de laptop open wordt die meteen ge-update met mijn laatste aankopen. Dan is het een kwestie van ereader aansluiten en overzetten
Alle reacties Link kopieren
Je kan ook inloggen bij bol op je computer en dan bij je digitale artikelen je e-book downloaden (op je compu). Dan via een kabeltje het e-book op je e-reader zetten.
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor jullie reacties, ik heb het inmiddels al gevonden.
Ah, hoe heb je het opgelost? Mij lukte het laatst ook niet dus ik heb t maar uit woede opgegeven.
Alle reacties Link kopieren
Oh het is al gelukt zie ik. Veel leesplezier!
Doe niet bij een ander wat je zelf niet wil!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven