E-books gratis downloaden

18-12-2013 15:58 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Xxxxx
anoniem_45941 wijzigde dit bericht op 07-02-2017 15:55
Reden: Vervelende reacties
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Tenzij je suggesties als 'bol.com' etc wilt, is dit een topic waar je beter mee kunt stoppen want topic is illegaal.

Overigens, google eens op 'spotnet apple' en je komt al een stuk verder. En er zijn meer nzb-gebaseerde programma's. Je moet je wel in de materie ietwat verdiepen dan kom je echt een eind.
Het is toch niet illegaal om gratis boeken te downloaden? Volgens mij zijn er zelfs 'officiële' sites waar je gratis boeken hebt, IBooks bijvoorbeeld.
Alle reacties Link kopieren
Dropbox.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Via een torrentsite wil het nog wel eens lukken. Ik ken de discussies hier maar download al mijn muziek en boeken over het algemeen online. En nee, daar voel ik me niet schuldig over.
Alle reacties Link kopieren
quote:betjebig schreef op 18 december 2013 @ 16:12:

Het is toch niet illegaal om gratis boeken te downloaden? Volgens mij zijn er zelfs 'officiële' sites waar je gratis boeken hebt, IBooks bijvoorbeeld.

Die haal je niet met Spotnet binnen. Ik lees de context, TO noemt het woord 'gratis' nergens.

En ja, ook ik download maar ik weet ook dat het uitgebreid gaan staan vertellen wat en waar je een ban op kan leveren wegens 'warez talk'.
Installeer een programma als bittorrent op je pc, google op torrentsites et voila.
Alle reacties Link kopieren
Uhm Tia. TO noemt het weldegelijk in de TT.
quote:Tia.Dalma schreef op 18 december 2013 @ 16:18:

[...]TO noemt het woord 'gratis' nergens.Uuh, topic titel?
quote:Nemesis. schreef op 18 december 2013 @ 16:29:

Uhm Tia. TO noemt het weldegelijk in de TT.Juist ja
Op Smashwords kun je gratis boeken downloaden en dat is gewoon legaal. Schrijvers kunnen instellen dat hun e-book gratis gedownload mag worden. Dit doen ze dan als promotie.
Via het Gutenberg Project kun je ook heel veel boeken voor niks downloaden. Zijn allemaal oude boeken waar geen rechten meer aan zitten, veel klassiekers. Moet je van houden natuurlijk. Ik heb een paar weken geleden Alice in Wonderland, Huck Finn, Moby Dick en Pride and Prejudice gedownload.
Alle reacties Link kopieren
Akkoord, maar dan nog: context! 'eBooks gratis downloaden' is iets anders dan 'gratis eBooks downloaden', zeker als je het dan in je OP ook nog eens over Spotnet hebt. En dat is beduidend géén Adobe Digital Editions-kloon.
Alle reacties Link kopieren
First to Read van Penguin, mag je meeloten voor nieuwe ebooks. Wel Engels.Ze hadden eerder dit jaar nog de nieuwe Elizabeth Gilbert (helaas toen niet ingeloot).
quote:Nemesis. schreef op 18 december 2013 @ 16:16:

Via een torrentsite wil het nog wel eens lukken. Ik ken de discussies hier maar download al mijn muziek en boeken over het algemeen online. En nee, daar voel ik me niet schuldig over.Foei foei! Vergeet dan vooral niet peerblock eerst op te starten...
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle tips.

Inmiddels heb ik al een en ander gedownload , zelfs de allernieuwste boeken , geweldig !!



Wat een gezeur zeg over mijn topic / titel........
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels zijn er veel torrent sites niet meer helaas , nu ben ik weer op zoek??

Iemand nog goede tips, alvast bedankt......
Alle reacties Link kopieren
Misschien werkt deze link nog, 10 boeken gratis.



http://index.ellyschoice.nl/fletcher/
Alle reacties Link kopieren
Lid worden van de bieb. Via bibliotheek.nl kun je dan duizenden e-books lenen.
...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben lid maar ik vind het aanbod niet geweldig eerlijk gezegd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Farida999 schreef op 19 december 2013 @ 13:17:

Wat een gezeur zeg over mijn topic / titel........Ehhh, gokje hoor... maar misschien komt dat doordat jouw vraag neerkomt op: welk type aluminium tas kan ik het beste gebruiken om winkeldiefstal te plegen?
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Nou,nou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Farida999 schreef op 07 februari 2017 @ 07:09:

Nou,nou.????
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
quote:Farida999 schreef op 07 februari 2017 @ 07:09:

Nou,nou.Patsy Stone heeft toch gewoon gelijk? Of denk je dat schrijvers, uitgevers, redacteuren, vormgevers, vertalers, drukkers en alle anderen die aan een boek werken dat gratis willen doen omdat ze geen huur of hypotheek hoeven te betalen, nooit met de auto of trein gaan en eten van de lucht?
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Wat laf om nu, ruim twee jaar na dato, je OP leeg te halen. Patsy-Stone heeft gewoon gelijk. Jij krijgt toch ook salaris van je baas aan het eind van de maand?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven