Ebooks waar?

26-07-2014 00:04 125 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Sinds ik erachter ben gekomen dat ik ebooks via iBook kan lezen, ben ik helemaal verslaafd aan ebooks. Alleen waar kom ik aan ebooks? Op dit moment bestel ik al mijn ebooks via bol.com, maar ik vraag mij af of er nog andere manieren zijn? Via de bibliotheek waar ik lid van ben zijn alleen maar saaie boeken trouwens, dus dat is geen optie.



Hoe komen jullie aan ebooks?



Groetjes Mignon
Dat mag Luxaflex. GoT heb ik al.
PB vestuurd
Alle reacties Link kopieren
hoi sitar mijn email is twijfelmiep85@gmail.com,



Ga ik even voor jouw zoeken
quote:Luxaflex schreef op 26 juli 2014 @ 21:37:

PB vestuurdMijn mail geeft aan dat het emailadres niet klopt.
quote:twijlfelmiep schreef op 26 juli 2014 @ 22:24:

hoi sitar mijn email is twijfelmiep85@gmail.com,



Ga ik even voor jouw zoeken Er komt mail aan!
quote:twijlfelmiep schreef op 26 juli 2014 @ 12:37:

Cadou, heb je nog aanraders

Ben erg een fantasyfan!



Heb jij de tweede trilogie van kushiel's Dart etc?



Ik heb de hele schijfwereld serie van Terry Pratchett voor je, zijn leuk!

Weet niet of je ze al hebt(grote kans als je fantasyfan bent), maar heb eventueel ook voor je Artemis Fowl serie, Harry Potter serie, Rad des tijds serie, Praktisch alles van Robin Hobb, Hitchhiking guide to the galaxy, Game of thrones serie, Grijze jager serie, Duin serie, en veel van Raymond E. Feist. Roep maar als je iets ziet wat je aanstaat. Oh, en uiteraard Tolkien!

Alles Nederlands.



Zal even voor je kijken voor die naam wat jij noemt.
quote:Luxaflex schreef op 26 juli 2014 @ 21:29:

Cadou mag ik je mailadres? Kan je geen pb sturen, heb je niet aanstaan
quote:twijlfelmiep schreef op 26 juli 2014 @ 12:37:

Cadou, heb je nog aanraders

Ben erg een fantasyfan!



Heb jij de tweede trilogie van kushiel's Dart etc?Yep! Wel in het Engels.
Zijn er nog leden die hun ebooks willen delen met mij?



Ik lees graag chicklits Jill Mansell en Sophia Kinsella zijn wel favoriet. Andere schrijvers mogen uiteraard ook.

Waargebeurde verhalen hou ik ook erg van.

Boeken zoals 50 tinten mogen ook.



Waar ik echt niet van jou Is scifi, horror, enge wezens, zombies en geesten.



Verder word ik graag verrast
In het begin heb ik ze nog netjes gekocht, maar dat is op een enkele na passé.



Ik download ze, bewerk de xml-files, en test ze. Op het moment heb ik iets van 3000 titels die ik gedaan heb.

In begin haalde ik ze van torrents, maar tegenwoordig van een NZB-server, een stuk veiliger. Je moet dan wel

een programma hebben dat NZB-files kan verwerken en je moet lid zijn van een usergroup.
Alle reacties Link kopieren
Ik download oa boeken via bookozz.org, als je registreert met email kan je 10 downloads doen p/d en in verschillende talen en genres...ik scan ze altijd voor ik ze open maar tot nu toe (en al veel boeken er af gehaald :$) nog nooit een virus en/of virusmelding gehad.

Ze hebben niet de nieuwste boeken maar dat verwacht ik ook niet...lezen vind ik tijdloos en een boek van 10 jaar oud is net zo leuk/mooi/spannend dan eentje van 3 wkn oud
Alle reacties Link kopieren
Is Elly's choice al genoemd? Elke maand 10 boeken voor 3 euro.



Je mag de boeken niet zelf kiezen, dat doet Elly dus voor je, maar je hebt wel de keuze uit 3 pakketten: vrouw, man of literatuur.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben trouwens een brave koper, maar zet weleens ebooks over op de ereaders van familie of vrienden. Voorheen zou ik dan het papieren boek uitgeleend hebben, nu is het ebook op andermans ereader zetten.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
[quote]Cathelyne schreef op 09 oktober 2015 @ 16:33:

Zijn er nog leden die hun ebooks willen delen met mij?



[/quote



Ja hoor, laat maar weten hoe.
quote:kale62 schreef op 10 oktober 2015 @ 07:40:

[quote]Cathelyne schreef op 09 oktober 2015 @ 16:33:

Zijn er nog leden die hun ebooks willen delen met mij?



[/quote



Ja hoor, laat maar weten hoe.Ik stuur je een privé bericht met mijn email adres.
Alle reacties Link kopieren
quote:tonkje schreef op 09 oktober 2015 @ 17:49:

Is Elly's choice al genoemd? Elke maand 10 boeken voor 3 euro.

Je mag de boeken niet zelf kiezen, dat doet Elly dus voor je, maar je hebt wel de keuze uit 3 pakketten: vrouw, man of literatuur.



Dat heb ik ook! Niet alle boeken zijn even geweldig, maar met 10 boeken per maand hoeft dat ook niet.



Ook eens met de opmerking dat je een boek ook zou uitlenen. Dus vriendinnen lenen elkaar over en week ook eboeken uit. Dan weet je meteen dat je een boek krijgt dat die vriendin de moeite waard vond.
Ik ben op zoek naar bepaalde nederlandse epub books. Ik heb zelf alleen maar Engelse boeken in epub formaat. ( over 1000)

Wie wilt met mij pb-en en wellicht wat uitwisselen?
Alle reacties Link kopieren
Cathelyne...je mag me altijd een prive berichtje sturen. Heb duizenden boeken..
Alle reacties Link kopieren
Storytell heeft naast audiobooks ook e-books voor ¤9,95 p/mnd.

Als je je aanmeld krijg je de eerste twee weken gratis.
Alle reacties Link kopieren
Iemand die ebooks met me wil delen?
Alle reacties Link kopieren
http://www.gutenberg.org
Gisteren stond ik aan de rand van de afgrond. Vandaag ben ik een stapje verder.
Alle reacties Link kopieren
gratis boeken
@ reoba: je kunt buiten prima lezen op een e-reader. Je hebt geen last van spiegelingen. Ook kun je in de volle zon lezen, met en zonder zonnebril op.

Ik heb mijn Sony e-reader al jaren, ben er erg tevreden over! Koop wel een goed hoesje om je e-reader te beschermen. En als je geen ingebouwd licht op je e-reader hebt, is een hoesje met een lampje een aanrader. Anders kun je in het donker niet lezen.



@ Mignon: de tips die ik voor je heb qua verkoopsites e-books, zijn al genoemd.

Schrijf je verder in voor nieuwsbrieven van verkoopsites en uitgeverijen e-books . Vaak krijg je dan mail bij kortingsacties, soms zelfs een gratis e-book.
quote:nephthys schreef op 26 juli 2014 @ 19:10:

Het meeste werk gaat dan ook naar het schrijven, niet naar het drukken, en daar betaal je voor.



Auteurs krijgen, als ze niet in eigen beheer uitgeven, slechts een klein deel van de opbrengst van de verkoopopbrengst (vaak max. 10% waar je ook nog eens belasting over moet betalen). Veel schrijvers kunnen dan ook niet leven van hun boekverkoop. Simpelweg omdat ze daarvoor niet genoeg boeken verkopen. Dit wordt nog versterkt doordat auteurs geen cent krijgen voor alle illegale downloads van hun boeken.

Groot deel van opbrengst boekverkoop gaat naar uitgeverijen voor meelezen, advies, corrigeren boeken, boeken promoten, transport regelen naar de boekhandel/contact onderhouden met boekhandel, financieel risico kunnen opvangen bij tegenvallende boekverkoop waardoor hun investering hoger is dan de opbrengst e.d.
Alle reacties Link kopieren
quote:_mignon schreef op 26 juli 2014 @ 00:08:

Om nou iedere keer weer 15 euro neer te leggen voor een ebook. Ik lees nogal snel en ik lees een boek maar 1 keer. Ik ben dus benieuwd of er ook een andere manier is; maar ik ben niet op zoek naar iets illegaals.

Hoe deed je dat voor dat er ebooks waren?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven