Eci lidmaatschap

03-08-2016 17:29 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, Had een idee om lid te worden van eci maar zou graag eerst ervaringen willen lezen van andere dames die z'n lidmaatschap hebben, hier mijn vragen:

Is een eci lidmaatschap betrouwbaar?

Kost z'n lidmaatschap geld? (op de kwartaal afname na) en de belangrijkste zijn er ook echt voordelen van z'n lidmaatschap?



Graag hoor ik ervaringen van andere mensen met z'n lidmaatschap



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
jee dat dat nog bestaat. Vroeger lid geweest en altijd te laat met bestellen waardoor ik weer een kookboek of atlas oid kreeg (ook weleens een mooi boek hoor). Soms moest ik de laatste dag naar de ECI winkel (die was er toen , nu denk ik niet meer) om dan maar een boek te kopen.

Ik koop regelmatig boeken maar dit werkte bij mij niet. Maar dit was 25 jaar geleden :-).

Ik vond ze wel betrouwbaar, nooit problemen gehad, ook niet met opzeggen.
Alle reacties Link kopieren
Goh, inderdaad, bestaat dat nog?!?!

Ook jaren gedaan en net als jopee vaak te laat en op de laatste dag naar de winkel. Hebben ze nu nog steeds winkels?

Ik heb het lang gedaan omdat je steeds een goede aanbieding kreeg als je lid werd of bleef!
Everytime you make a typo, the errorists win.
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg me dat ook al af of dat nog bestaat. Volgens een bericht van 2 jaar terug is ECI failliet.

http://www.nu.nl/boek/3675231/boekenclu ... lliet.html
Biertje?!
Ook vroeger lid geweest. Altijd stomme boeken, nooit de nieuwste boeken.
quote:Schulten-Frau schreef op 03 augustus 2016 @ 17:34:

Ik vroeg me dat ook al af of dat nog bestaat. Volgens een bericht van 2 jaar terug is ECI failliet.

http://www.nu.nl/boek/3675231/boekenclu ... lliet.html



Cosmox is onlangs door ze overgenomen.



http://www.eci.nl/
Alle reacties Link kopieren
Ik heb op die manier een complete serie van disney voor mijn dochter gekocht, maar vond uiteindelijk het aanbod niet heel erg geweldig. Dat wil zeggen; na een jaar of vier ofzo had ik het wel gehad.



Maar ze houden zich keurig aan termijnen en leveringen, wat dat aangaat zijn ze net zo betrouwbaar als bijvoorbeeld wehkamp. En ik heb boeken gekocht die ik anders niet zo snel zou lezen en ook wel eens een boek besteld waarvan ik wist dat een vriendin het graag wilde hebben die bijna jarig was.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Oh er is een nieuwe ECI zie ik.

Nuja, ik zou me er niet aan wagen. Lees vooral eerst de voorwaarden maar eens goed door als je toch lid wilt worden.
Biertje?!
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 03 augustus 2016 @ 17:38:

[...]





Cosmox is onlangs door ze overgenomen.



http://www.eci.nl/Jup, ik zag het al..thx.
Biertje?!
Alle reacties Link kopieren
Waarom niet gewoon naar de boekhandel of Bol als je een boek wilt kopen? Die verplichte afname vind ik echt niets.
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
Zijn boeken dan veel goedkoper dan gewoon in de winkel, waar je kunt ruiken en voelen en kunt lezen of het wat voor je is?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Bol inderdaad, en als je gemotiveerd wilt worden om te lezen kun je beter bij een leesclub gaan.
Alle reacties Link kopieren
ik zou me goed in de prijzen verdiepen. Als je regelmatig boeken koopt kan het wat zijn. Maar wat is het aanbod, hebben ze ook nieuwere boeken of hebben ze nooit de boeken waar iedereen het op dit moment over heeft maar alleen oud..

En is het echt goedkoper dan bol.com, de bruna of welke boekhandel dan ook?
Ik vond het helegaar niks vroeger, dat ECI. Een soort ramsj, maar dan vroegen ze de hoofdprijs en je moest nog iedere drie maanden een boek afnemen ook ongeacht of er iets tussen zat wat je leuk leek. En je kon het boek ook niet even in je handen nemen om even te bladeren of de achterflap te lezen of er aan te ruiken. Echt ik wist niet hoe snel ik er weer van af moest, van dat ECI.
Alle reacties Link kopieren
Ik was vroeger ook lid, ooit eens zo'n abonnement laten aansmeren op het station. Ik kreeg er wel een 'gratis' monopoly-spel bij, dat ik overigens nooit gebruikt heb.

Ik was altijd te laat met die afname waardoor ik altijd een boek kreeg dat ik dan toch niet las. Uiteindelijk heb ik dat abonnement opgezegd, wel pas na 2 jaar denk ik. Want het eerste jaar was ik te laat, dat moest aangetekend voor een bepaalde datum.



Enkele maanden later kreeg ik opnieuw een lidkaart opgestuurd. Dezelfde dag nog een aangetekende brief gestuurd dat ik die écht niet wilde. 1 keer zo dom geweest maar echt geen 2de keer!
Rawr! It means 'I love you' in dinosaur.
Ik hou het wel bij de bieb. En kan ik de beste en leukste titels gewoon gratis reserveren.
Oh god ja, dat gedwongen boek-voor-eikels-die-niet-konden-beslissen. Dat was altijd zo'n boek dat de reguliere boekhandels aan de straatstenen niet kwijt konden en dan dumpte de wanhopige uitgever het maar bij ECI. Je zag ze altijd bij bosjes op de rommelmarkt liggen.
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp dus dat het geen succes is haha
TO, wat verwacht je dat dit lidmaatschap je gaat opleveren, behalve een stapel boeken die je ook elders kunt kopen?
Alle reacties Link kopieren
quote:sandra1905 schreef op 03 augustus 2016 @ 18:04:

TO, wat verwacht je dat dit lidmaatschap je gaat opleveren, behalve een stapel boeken die je ook elders kunt kopen?Nou volgens mijn tante extra korting maar daar ben ik sceptisch over daarom vraag ik jullie, haha maar hoor dat het geen succes is
Alle reacties Link kopieren
Je had het idee lid te worden, maar je vraagt je af welke voordelen er aan zitten. Als je de voordelen zelf nog niet weet, waarom zou je dan lid willen worden?
Alle reacties Link kopieren
quote:chocolol schreef op 03 augustus 2016 @ 18:08:

Je had het idee lid te worden, maar je vraagt je af welke voordelen er aan zitten. Als je de voordelen zelf nog niet weet, waarom zou je dan lid willen worden?

Ja goeie vraag :p

Ik lees best veel dus vandaar en vroeg me af of er voordelen zaten aan z'n lidmaatschap
Alle reacties Link kopieren
quote:Missbellydance schreef op 03 augustus 2016 @ 18:17:

[...]



Ja goeie vraag :p

Ik lees best veel dus vandaar en vroeg me af of er voordelen zaten aan z'n lidmaatschap



zoals genoemd wordt lid van de biebliotheek, daar kun je ook nieuwe titels aanvragen.

Verder kun je als je een boek heel snel wil hebben op markplaats.nl kijken
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het stom. Heel vroeger weleens gehad en ik vergat vaak te bestellen en dan krijg je echt hele stomme boeken thuis gestuurd.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik zat er ook over te twijfelen, je krijgt er best een leuke korting ivm de vaste boekenprijs en ik koop ook redelijk wat kinderboeken en dan maakt het niet uit of ze de nieuwste hebben. Ik zouballeen eerst kijken bij de mogelijke boeken voor de verplichte aanschaf of er wel iets tussen zit wat je wil. Dan aanmelden en direct weer opzeggen zodat je er nooit langer dan een jaar aan vast zin.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven