Een eigen blog hebben

01-10-2014 16:19 1102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag!



Ik vroeg me af of er hier meerdere mensen zijn die een eigen site bijhouden? Misschien leuk om ervaringen uit te wisselen, elkaar tips te geven en feedback te krijgen?



Je mag hier de link naar je eigen blog posten mits deze niet commercieel is. Geen links naar webshops, websites die veel inkomen genereren of andere commerciele sites dus! Mensen die dit toch doen zullen gestaft worden.
Ow en ik liep al langer met het idee rond, maar heb vanavond toch de stap gezet om een tweede blog te beginnen! Een food blog, maar dan om een positieve draai te geven aan een vervelende situatie - namelijk bijna geen geld hebben voor boodschappen - en omdat ik binnenkort vast grappige dingen kan delen. *zit te prakkezeren hoe ze paaseitjes met bacon-chips gaat combineren, met verhalen van ex over de voedselbank in haar achterhoofd*



In ieder geval, dat blog kan ik hier dan wel weer delen, want ab-so-luut in de verste verte niet commerciëel, het is echt van me (ons) afschrijven om de boel een positieve twist te geven

http://eccentricbudgetfood.blogspot.nl/
En ik bedenk net dat ik op deze manier mijn anonimiteit hier compleet kwijt ben ... Ach, boeiend
Alle reacties Link kopieren
quote:Tenzij schreef op 14 oktober 2014 @ 20:33:

[...]



Er is toestemming gekomen vanuit de mods, heb de OP nu ook even aangepastDan neem ik aan dat mijn officiele waarschuwing ook komt te vervallen.
12 but mature for my age
Alle reacties Link kopieren
quote:knuffeltijgetje schreef op 15 oktober 2014 @ 21:36:

Ik vind het juist een leuke actie, en zoveel is het niet! De meeste blogs vragen ook op z'n minst dat je ze volgt via bv bloglovin' en een reactie achterlaat. Let er trouwens wel op dat van facebook een winactie om likes te krijgen niet mag, maar dat staat los van er veel voor moeten doen of niet, want wat er voor je winactie moet gebeuren is dus peanuts!



Sterker nog, ik heb meegedaan. Lijkt me wel lekker, zo'n blendertje, zeker omdat het makkelijker schoonmaken, pakken en bedienen is dan de blender op onze keukenmachine



Ik zag al dat je meegedaan had ja, leuk! En likes en shares mogen nu nog wel, gaat pas vanaf november in, maar lief dat je me er op wijst!



Fijn dat je het niet te veel vond om te doen, vind ik zelf namelijk ook absoluut niet!
Alle reacties Link kopieren
quote:knuffeltijgetje schreef op 15 oktober 2014 @ 22:33:

Ow en ik liep al langer met het idee rond, maar heb vanavond toch de stap gezet om een tweede blog te beginnen! Een food blog, maar dan om een positieve draai te geven aan een vervelende situatie - namelijk bijna geen geld hebben voor boodschappen - en omdat ik binnenkort vast grappige dingen kan delen. *zit te prakkezeren hoe ze paaseitjes met bacon-chips gaat combineren, met verhalen van ex over de voedselbank in haar achterhoofd*



In ieder geval, dat blog kan ik hier dan wel weer delen, want ab-so-luut in de verste verte niet commerciëel, het is echt van me (ons) afschrijven om de boel een positieve twist te geven

http://eccentricbudgetfood.blogspot.nl/Je mag mij altijd mailen als je tips nodig hebt, ik heb jarenlang van een minimaal budget rond moeten komen namelijk. Veel succes gewenst sowieso
Alle reacties Link kopieren
quote:straatmadelief schreef op 15 oktober 2014 @ 23:38:

[...]

Dan neem ik aan dat mijn officiele waarschuwing ook komt te vervallen. Dat zou je even in het modtopic moeten vragen!
Wat een leuk topic! Ik heb sinds ruim 2 jaar een eigen blog en ben nog verbaasd hoe groot het eigenlijk is geworden... Inmiddels haal ik er een (klein beetje) inkomen uit.



Leuk om elkaar tips etc te geven, tenzij zou je mij je blog kunnen doorsturen via pb? Lijkt me erg interessant! (Mijn blog gaat trouwens over heel iets anders hoor... Meer in de hoek van consuminderen etc.)
quote:Tenzij schreef op 16 oktober 2014 @ 09:55:

[...]





Je mag mij altijd mailen als je tips nodig hebt, ik heb jarenlang van een minimaal budget rond moeten komen namelijk. Veel succes gewenst sowieso

Dank je

Zoveel hadden we hiervoor ook niet te besteden, dus we zijn gelukkig aardig creatief met gezond eten en zo
Alle reacties Link kopieren
quote:doortje87 schreef op 16 oktober 2014 @ 10:01:

Wat een leuk topic! Ik heb sinds ruim 2 jaar een eigen blog en ben nog verbaasd hoe groot het eigenlijk is geworden... Inmiddels haal ik er een (klein beetje) inkomen uit.



Leuk om elkaar tips etc te geven, tenzij zou je mij je blog kunnen doorsturen via pb? Lijkt me erg interessant! (Mijn blog gaat trouwens over heel iets anders hoor... Meer in de hoek van consuminderen etc.)Leuk dat je ondertussen inkomen genereert met iets wat als hobby begon!
Alle reacties Link kopieren
Eerst heb ik altijd geblogd via web-log.nl. Vervolgens mee gestopt na alle veranderingen daar en nu via tumblr.com aan het bloggen.
You only live once, if you do it right: once is enough..
Alle reacties Link kopieren
Doortje, zou je jouw blog ook door willen sturen? (Of plaatsen, consuminderblogs zijn niet zo snel commerciëel geloof ik ) ben wel benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
quote:brokenlittleheart schreef op 16 oktober 2014 @ 15:34:

Doortje, zou je jouw blog ook door willen sturen? (Of plaatsen, consuminderblogs zijn niet zo snel commerciëel geloof ik ) ben wel benieuwd!Ze geeft aan er een beetje inkomen uit te halen, dan mag ze hem dus helaas niet plaatsen!
Alle reacties Link kopieren
quote:McShe schreef op 16 oktober 2014 @ 11:57:

Eerst heb ik altijd geblogd via web-log.nl. Vervolgens mee gestopt na alle veranderingen daar en nu via tumblr.com aan het bloggen.Waar blog je over ?
quote:brokenlittleheart schreef op 16 oktober 2014 @ 15:34:

Doortje, zou je jouw blog ook door willen sturen? (Of plaatsen, consuminderblogs zijn niet zo snel commerciëel geloof ik ) ben wel benieuwd!



Tenzij heeft inderdaad gelijk, ik haal er een (klein) inkomen uit, dus er zijn wel advertenties te vinden ;)



Je kunt mij pb-en als je wilt? Dan stuur ik je de link door…
Alle reacties Link kopieren
@doortje87 Je blog is leuk! Leest makkelijk weg ook Vind Je het misschien leuk om eens samen te werken? Dat we samen een artikel schrijven over een budgetvriendelijk weekmenu maken ofzo? Dat genereert voor ons allebei traffic
Je hebt van mij in ieder geval een PB, doortje ;)
Pb heb ik beantwoord!



Tenzij, dat is zeker een leuk idee, misschien via de mail even verder praten?
Alle reacties Link kopieren
quote:doortje87 schreef op 17 oktober 2014 @ 20:50:

Pb heb ik beantwoord!



Tenzij, dat is zeker een leuk idee, misschien via de mail even verder praten? Ik kan op jouw pagina geen contactinformatie vinden, kun je mij even contacten via het contact formulier op de site?
Alle reacties Link kopieren
Leuk onderwerp! Ik lees mee. Zit er ook al een tijd over na te denken om met een blog te beginnen, ie dat de vraag al eerder gesteld is, hoe begin je?

Ik heb al eens eerder websites gemaakt over een totaal ander onderwerp, de lay out etc vind ik erg leuk om te doen. Een logo wordt een uitdaging haha. Jullie zetten mij wel aan het denken, soms is praten erover het laatste duwtje in de rug. Dankjewel mensen
quote:ranonkel_tje schreef op 19 oktober 2014 @ 08:57:

Leuk onderwerp! Ik lees mee. Zit er ook al een tijd over na te denken om met een blog te beginnen, ie dat de vraag al eerder gesteld is, hoe begin je?

Ik heb al eens eerder websites gemaakt over een totaal ander onderwerp, de lay out etc vind ik erg leuk om te doen. Een logo wordt een uitdaging haha. Jullie zetten mij wel aan het denken, soms is praten erover het laatste duwtje in de rug. Dankjewel mensen

Beginnen is eenvoudig, wordpress-account maken en in vijf minuten heb je je blog.



Verder gaan is de uitdaging
Alle reacties Link kopieren
quote:eldorado schreef op 19 oktober 2014 @ 11:15:

[...]



Beginnen is eenvoudig, wordpress-account maken en in vijf minuten heb je je blog.



Verder gaan is de uitdagingInderdaad, het door blijven gaan is de uitdaging, dus niet na heel enthousiast met iedere dag een artikel beginnen en dan na 3 weken opgeven, wat je toch veel ziet gebeuren!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al een tijdje bezig met het bedenken van een nieuwe layout en heb na veel tekenwerk nu precies getekend hoe ik het wil hebben. Nu nog zo krijgen....argh! Zelf een theme maken is echt best lastig!
Alle reacties Link kopieren
Hoe kiezen jullie een winnaar als jullie een winactie hebben? Volkomen random door alle namen van d mensen die meedoen in een generator te stoppen die er dan een uitspuugt of kies je er echt bewust een uit? Zo ja op basis waarvan doe je dat dan?
Ik heb tot nu toe een random generator gebruikt, omdat dat het eerlijkst is als je mensen mee laat doen op basis van likes/volgers en/of simpelweg een reactie dat ze mee willen doen.



Als ik bewust iemand zou willen kiezen, zou ik mensen vragen zo creatief mogelijk antwoord te geven op een vraag, en daaruit het antwoord kiezen dat ik het leukst vind.
Oh ja, en een foodblog is best nog wel een hoop werk, heb ik gemerkt

Wel relatief lastig dat ik net begonnen ben nu het donkerder wordt: daardoor is het moeilijker om mooie foto's te maken, die niet óf donker, óf raar geflitst zijn. Maar tot nu toe doen we het aardig geloof ik. Niet geweldig (kan wat dat betreft niet wachten tot het weer lente wordt haha) maar ...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven