Epub boeken Katie Fforde

24-10-2016 10:13 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar Epub bestanden van de volgende Katie Fforde boeken



Stoute schoenen

Halsbrekende toeren

Kunst en Vliegwerk

Wilde tuinen



Deze boeken wil ik ook echt wel kopen maar ze zijn niet officieel uitgegeven als Epub. Ik heb de gewone boeken wel maar dat leest gewoon niet meer lekker. Als iemand ze heeft, of weet waar ik ze kan kopen, dan hoor ik dat graag.
Alle reacties Link kopieren
Deze heb ik ook niet. Wel zes andere. Als ze niet als e-boek zijn uitgebracht zul je ze ook niet vinden denk ik.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Een preventieve waarschuwing vanuit het mod team ;). Gelieve alleen legale bronnen van deze boeken delen.



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Als ze niet als ebook zijn uitgegeven, zullen ze ook niet zo te vinden zijn.

Je zou kunnen proberen een kindle ebook te kopen en die om te zetten (schijnt te kunnen via calibre), als die wel verkocht worden. Maar ik heb daar geen ervaring mee, dus ik weet niet of en hoe dat precies werkt.
Alle reacties Link kopieren
Omzetten van Kindle naar epub kan inderdaad, maar betekent wel dat je DRM moet verwijderen. En dan komen we weer dicht tegen de waarschuwing van ModeratorViva aan....
Alle reacties Link kopieren
Als ik google zie ik dat bol.com ze heeft als epub
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Maar heb je ook op die link geklikt van bol,com?? Want dan ga je naar een ander boek van de schrijfster,

Ik hoop dat iemand het boek heeft ingescanned en zo er een epub van heeft gemaakt.



Bedankt voor jullie reacties. Ik denk dat ik mijn eigen boeken ga inscannen;-)
Alle reacties Link kopieren
Even een nieuwsgierige vraag maar hoezo lezen de gewone boeken niet lekker meer?
Alle reacties Link kopieren
Ik had dat ook nooit verwacht maar ik ben verslaafd aan mijn ereader. Er zit een ingebouwde verlichting in die je kunt dimmen. De verlichting komt van onder de randen en gaat over de tekst. Het is dus niet als een tablet waar het licht van achter de tekst komt.

Dus als je in de avond in een donkere hoek zit dan zet je het wat harder en als je in de avond in bed ligt doe ik het licht in de kamer uit en zet ik het heel zacht. Daar val je zo lekker van in slaap. Ik heb nog nooit zo lekker geslapen;-) Daarbij kun je het steeds op dezelfde manier vasthouden want je leest niet eerst de linker en daarna de rechter kant. Het ritselt niet als ik omsla En als laatst...als ik ergens ben heb ik de ereader in mijn tas en daar staan echt 1000 boeken op.
Alle reacties Link kopieren
Haha ik snap de voordelen van een ereader wel, heb er zelf ook een maar ik dacht dat je bedoelde dat er iets met die boeken was. Net als versleten schoenen of zo



Ik gebruik mijn ereader eigenlijk alleen tijdens vakanties, lees anders altijd echte boeken uit de bieb.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht ook dat ik dat zou gaan toen tot ik de nacht-voordelen door kreeg;-)
Alle reacties Link kopieren
Als je zelf de boeken hebt, dan zou je ze ook zelf kunnen inscannen als pdf en dan via calibre omzetten naar epub... dat lijkt me dan het enige dat overblijft.... (wel een enorme klus... dat wel)
Alle reacties Link kopieren
Ga ik ook doen. En ik heb via de fb pagina van Katie Fforde een berichtje gestuurd met de vraag of deze boeken nog als epub komen.

Heb gelukkig iemand in mijn omgeving met een geweldig scanapparaat. Dus dat stukje scheelt alweer,



Bedankt allemaal voor het meedenken.
Alle reacties Link kopieren
Tip, op de Duitse TV ZDF komen redelijk vaak verfilmingen van haar boeken.... Dus als je Duits goed is , is dat echt een aanrader
Als je het niet erg vindt om de Wilde Tuinen in het engels te lezen stuur me dan een pb. Sorry, Ik denk dat ik de boek toch niet heb.
Ik heb alleen Artistic License en The Rose Revived voor je
Alle reacties Link kopieren
Dojobo. Ik wist niet dat haar boeken verfilmd zijn. Wat leuk. Ga gelijk op zoek

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven