Ergerlijke facebookberichten deel 3

26-07-2015 19:51 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
We kunnen weer verder!



Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik gooi er meteen een in.

Ik heb iemand op Facebook van wie ik vermoed dat haar huwelijk een beetje op zijn einde loopt. Zij is op vakantie met hun kind, hij is niet mee. Zij plaatst allemaal vakantiefoto's en hij schrijft er dingen bij als "Geniet er nog maar van, dit is nl. de laatste vakantie die ik financier."
Happy new topic!



Ik heb plaatjesplakrechten aangevraagd, nu hoeven jullie niet meer voor mij te plakken.
Wat is plaatjesplakrechten??
quote:S0LEIL schreef op 26 juli 2015 @ 19:56:

Ik gooi er meteen een in.

Ik heb iemand op Facebook van wie ik vermoed dat haar huwelijk een beetje op zijn einde loopt. Zij is op vakantie met hun kind, hij is niet mee. Zij plaatst allemaal vakantiefoto's en hij schrijft er dingen bij als "Geniet er nog maar van, dit is nl. de laatste vakantie die ik financier."



Auw...pijnlijk...

En iedereen volgt die "soap"
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Ik heb iemand op Facebook die zogenaamd steeds gehackt wordt door haar vriend. Vandaag stond er bijv. "Ik ben zo dronken! Binnen 10 minuten 7 shotjes vodka!!!" En dan als commentaar "Oh liefje! Sorry mensen, mijn vriend heeft mijn telefoon gehackt!"



Nog een pareltje vanmiddag, een man zette een foto van zijn slapende vrouw op Facebook met een uitgebreid verslag van hoe heerlijk ze snurkt.
oh had er ook eentje geopend
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 26 juli 2015 @ 19:56:

Ik gooi er meteen een in.

Ik heb iemand op Facebook van wie ik vermoed dat haar huwelijk een beetje op zijn einde loopt. Zij is op vakantie met hun kind, hij is niet mee. Zij plaatst allemaal vakantiefoto's en hij schrijft er dingen bij als "Geniet er nog maar van, dit is nl. de laatste vakantie die ik financier."Ooh wat errug!
Silence is golden. Duct tape is silver.
quote:Bumba1985 schreef op 26 juli 2015 @ 19:59:

Wat is plaatjesplakrechten??Als je zoveel reacties hebt geplaatst, kun je de mods vragen of je ook plaatjes mag " plakken".
Alle reacties Link kopieren
Ooh haha er zijn er dus nu 2. Nou ja dan hier ook maar happy new topic
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
quote:ana_isabel schreef op 26 juli 2015 @ 20:00:

[...]





Auw...pijnlijk...

En iedereen volgt die "soap"



Ik wel in elk geval

Hoewel zij er niet al teveel op in gaat. Jammer voor mij, wel verstandig van haar.
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 26 juli 2015 @ 19:56:

Ik gooi er meteen een in.

Ik heb iemand op Facebook van wie ik vermoed dat haar huwelijk een beetje op zijn einde loopt. Zij is op vakantie met hun kind, hij is niet mee. Zij plaatst allemaal vakantiefoto's en hij schrijft er dingen bij als "Geniet er nog maar van, dit is nl. de laatste vakantie die ik financier."Ooh wat erg om dit via fb te doen.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:missmisery schreef op 26 juli 2015 @ 20:01:

[...]



Ooh wat errug!A la toren c
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 26 juli 2015 @ 20:02:

[...]





Ik wel in elk geval

Hoewel zij er niet al teveel op in gaat. Jammer voor mij, wel verstandig van haar.Hehe idd. Wel mooi leedvermaak anders.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
quote:ana_isabel schreef op 26 juli 2015 @ 20:02:

[...]





A la toren c
Silence is golden. Duct tape is silver.
quote:S0LEIL schreef op 26 juli 2015 @ 20:02:

[...]





Ik wel in elk geval

Hoewel zij er niet al teveel op in gaat. Jammer voor mij, wel verstandig van haar. echt wel dat ik ook zou mee lezen!! (Doen ze toch echt zelf) gelukkig voor iedereen heb ik geen facebook.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb principieel geen Facebook. Egotripperij vind ik het. En wat andere allemaal plakken en zeggen is zo slaapverwekkend.

Liever het onflateuze celebs topic, dat is tenminste wel interessant
Ja en?
quote:missmisery schreef op 26 juli 2015 @ 20:03:

[...]



Love it! ..."Pannekoek"...
quote:snoopylynn schreef op 26 juli 2015 @ 20:04:

Ik heb principieel geen Facebook. Egotripperij vind ik het. En wat andere allemaal plakken en zeggen is zo slaapverwekkend.

Liever het onflateuze celebs topic, dat is tenminste wel interessant



Ja, en ??





quote:snoopylynn schreef op 26 juli 2015 @ 20:04:

Ik heb principieel geen Facebook. Egotripperij vind ik het. En wat andere allemaal plakken en zeggen is zo slaapverwekkend.

Liever het onflateuze celebs topic, dat is tenminste wel interessant Ik heb het ooit gehad en ik betrapte mijzelf erop dat ik ook zonodig moest laten zien hoe leuk mijn leven wel niet was...en mezelf doodergeren als een ander het nog overdreven leuker had. Niet uit jaloezie, maar verplaatst schaamte ofzo...Dus ik dacht " weg ermee!" Maar dit topic is wel pure ontspanning!!
Alle reacties Link kopieren
quote:snoopylynn schreef op 26 juli 2015 @ 20:04:

Ik heb principieel geen Facebook. Egotripperij vind ik het. En wat andere allemaal plakken en zeggen is zo slaapverwekkend.

Liever het onflateuze celebs topic, dat is tenminste wel interessant En toch even hier posten, zodat je alles rare berichten op Facebook mee kunt lezen?
quote:S0LEIL schreef op 26 juli 2015 @ 20:09:

[...]





En toch even hier posten, zodat je alles rare berichten op Facebook mee kunt lezen?



lezen kan zonder posten he

Ik kan er smakelijk om lachen.
Tijdje geleden iemand geblokkeerd die zo vaak half naakt op de foto ging, dat het me zwaar tegen begon te staan. De grens was een foto met hoogzwangere buik in een stringetje en bikinitop, toen was het afgelopen.

Iedereen die actief is op Facebook en fora houdt van aandacht, ik ook, maar je kan het ook overdrijven.
Tvp

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven