Ergerlijke facebookberichten deel 3

26-07-2015 19:51 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
We kunnen weer verder!



Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Waarom niet tijdens? Elk uur is overdreven, maar ik heb deze vakantie wel een aantal foto's geplaatst en ik vind het ondertussen erg leuk om te zien waar mn zus allemaal is geweest en wat ze heeft gedaan.
Later is nu
quote:Dreamer schreef op 02 augustus 2015 @ 15:15:

Waarom niet tijdens? Elk uur is overdreven, maar ik heb deze vakantie wel een aantal foto's geplaatst en ik vind het ondertussen erg leuk om te zien waar mn zus allemaal is geweest en wat ze heeft gedaan.een aantal ala, maar er zijn echt mensen die de hele tijd fotos/updates geven, ik persoonlijk vind dat gewoon heel raar! alsof je tijdens je vakantie ook steeds gaat forummen... ik weet niet hoor maar als ik het naar mijn zin heb op vakantie no way dat ik dan an FB denk ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 02 augustus 2015 @ 15:15:

Waarom niet tijdens? Elk uur is overdreven, maar ik heb deze vakantie wel een aantal foto's geplaatst en ik vind het ondertussen erg leuk om te zien waar mn zus allemaal is geweest en wat ze heeft gedaan.Ik ook. Posten kost amper tijd en de oma's zijn meteen weer op de hoogte. Hartstikke handig!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
quote:mwa schreef op 02 augustus 2015 @ 15:02:

waar ik mij aan erger van die mensen die op vakantie zijn, en elk elk uur een foto of update posten wat ze aan het doen zijn... even serieus als je vakantie zo leuk is dan denk je daar uberhaupt toch niet aan? als je het dan doet NA dat je op vakantie bent geweest oke, maar tijdens?!Elk uur niet natuurlijk, maar vind het altijd leuk om 's avonds als ik zit te eten (en dus binnen wifi bereik ben) even wat highlights van de dag en eventueel m'n cocktail op facebook te zetten, te appen of te mailen. Er zijn namelijk mensen die met mij mee genieten als ik op reis ben. Met name natuurlijk m'n ouders, maar ook gewoon reislustige kennissen/vrienden op facebook.
Shoot first, ask questions later!
quote:redbuIIetje schreef op 02 augustus 2015 @ 16:36:

[...]



Elk uur niet natuurlijk, maar vind het altijd leuk om 's avonds als ik zit te eten (en dus binnen wifi bereik ben) even wat highlights van de dag en eventueel m'n cocktail op facebook te zetten, te appen of te mailen. Er zijn namelijk mensen die met mij mee genieten als ik op reis ben. Met name natuurlijk m'n ouders, maar ook gewoon reislustige kennissen/vrienden op facebook.



Ik kom uit een heel ander mileu en dat bedoel ik niet lullig of neerbuigend, maar mijn ouders of opa en oma zitten echt niet op FB.. En vind het veel leuker een etentje te geven bij thuis komt met vrienden en een keer met de fam om alles te laten zien. als ik op vakntie ben voel ik echt niet de drang om op FB te komen en fotos te posten, maar ieder zijn ding natuurlijk!



Vind het wel iets anders als je een wereld reis maakt..
Alle reacties Link kopieren
quote:mwa schreef op 02 augustus 2015 @ 16:40:

[...]





Ik kom uit een heel ander mileu en dat bedoel ik niet lullig of neerbuigend, maar mijn ouders of opa en oma zitten echt niet op FB.. En vind het veel leuker een etentje te geven bij thuis komt met vrienden en een keer met de fam om alles te laten zien. als ik op vakntie ben voel ik echt niet de drang om op FB te komen en fotos te posten, maar ieder zijn ding natuurlijk!



Vind het wel iets anders als je een wereld reis maakt..Mijn ouders zitten ook niet op FB, hen mail ik. Zelf geniet ik er ook altijd van als één van mijn facebookvrienden op reis gaat en dagelijks wat leuke foto's post. Heb het dan niet over types die bij een of ander suf all in resort liggen, maar over mensen die echt ergens naartoe gaan om het land te zien.
Shoot first, ask questions later!
Reisfoto's vind ik wel leuk. Ik heb zelf niets met reizen, maar mag graag de foto's van anderen bekijken. Beter dan 20 selfies met steeds een andere achtergrond. Of plaatjes met 'grappige' spreuken.



quote:redbuIIetje schreef op 02 augustus 2015 @ 16:42:

[...]



Mijn ouders zitten ook niet op FB, hen mail ik. Zelf geniet ik er ook altijd van als één van mijn facebookvrienden op reis gaat en dagelijks wat leuke foto's post. Heb het dan niet over types die bij een of ander suf all in resort liggen, maar over mensen die echt ergens naartoe gaan om het land te zien.Maar Redbulletje dat bedoelde ik dus niet, ik bedoel echt die lui die te pas en on te pas allerlei fotos posten en updates de hele dag door... dan denk ik altijd van als het zo gezellig is... waarom hou je je dan bezig met FB, doe dat lekker als je weer thuis ben in NL, ga nu lekker genieten.. maar goed het is geen wereld ramp ofzo :p Maar kan mij daar soms best wel aan ergeren
Alle reacties Link kopieren
Tja, een ander vind het weer supersaai om op de bank bij een ander vakantiefoto's te kijken (ik wel). Is op vakantie gaan tegenwoordig nog zo bijzonder dat er een etentje aan gewijd (geweid?) moet worden dan om ht na te bespreken? Dan vind ik het op Facebook posten veel minder onaangenaam
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
quote:boebezoebe schreef op 02 augustus 2015 @ 16:45:

Tja, een ander vind het weer supersaai om op de bank bij een ander vakantiefoto's te kijken (ik wel). Is op vakantie gaan tegenwoordig nog zo bijzonder dat er een etentje aan gewijd (geweid?) moet worden dan? Dan vind ik het op Facebook posten veel minder onaangenaam een welkoms etentje vind ik echt veel gezelliger, ik heb gewoon niks met dat zelfverheerlijking van je leven via FB en zeker niet als je lekker op vakantie bent, je post het toch voor je vrienden en fam, niet om iedereen te laten zien hoe geweldig je het hebt?! denk juist dat mensen die dat doen, niet zn leuke vakantie hebben... zelfde als steeds op je tel kijken, of bijv savonds op viva forum zitten... bij ons is elk gelegenheid een reden voor een etentje ach iedereen zo zijn ding he
Alle reacties Link kopieren
quote:boebezoebe schreef op 02 augustus 2015 @ 16:45:

Tja, een ander vind het weer supersaai om op de bank bij een ander vakantiefoto's te kijken (ik wel). Is op vakantie gaan tegenwoordig nog zo bijzonder dat er een etentje aan gewijd (geweid?) moet worden dan om ht na te bespreken? Dan vind ik het op Facebook posten veel minder onaangenaam Precies! Dan heb je tenminste nog de keus ze te negeren!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 02 augustus 2015 @ 16:48:

[...]





Precies! Dan heb je tenminste nog de keus ze te negeren! dit snap ik dan weer niet, mensen die je niet leuk vind heb je toch niet in je FB?! of is dat om aan een aantal vrienden te komen ofzo?
quote:mwa schreef op 02 augustus 2015 @ 16:50:

[...]



dit snap ik dan weer niet, mensen die je niet leuk vind heb je toch niet in je FB?! of is dat om aan een aantal vrienden te komen ofzo?Je hoeft niet alles leuk te vinden wat iemand post. Ik reageer op de dingen die ik leuk vind, de rest negeer ik gewoon. Ik vind alle ménsen die ik op FB heb leuk, maar ik vind niet alles wat ze pósten leuk. Hoeft ook niet, ik ben ook niet altijd leuk.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik Facebook voor vanalles. Heb op verschillende plekken in de wereld gewoond en gewerkt en vind FB een ideale lagdrempelige manier om in contact te blijven. Dus ik zie graag van oude en nieuwe vrienden foto's waarop ze het naar hun zin hebben (op vakantie of een bruiloft, of weet ik wat). Ik vind het dan geen zelfverheerlijking van ze, juist leuk om op de hoogte te blijven. Ik stoor me in ieder geval niet aan vakantie foto's of zo, vind het vooral leuk voor degene die ze plaatst dat ze er lol aan beleven. Soms is het aanleiding voor een kort berichtje heen en weer.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Wat een vreemde reactie. Ik heb het alleen over vakantiefoto's!



Vakantiefoto's zijn soms gewoon niet zo interessant. Als je ze gaat bekijken bij iemand thuis, dan moet je het soms beleefd uitzitten (als er niet zoveel aan is). Terwijl je de foto's op FB gewoon kan negeren.



Heeft echt helemaal niks met aantallen vrienden te maken.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
quote:mwa schreef op 02 augustus 2015 @ 16:48:

[...]





een welkoms etentje vind ik echt veel gezelliger, ik heb gewoon niks met dat zelfverheerlijking van je leven via FB en zeker niet als je lekker op vakantie bent, je post het toch voor je vrienden en fam, niet om iedereen te laten zien hoe geweldig je het hebt?! denk juist dat mensen die dat doen, niet zn leuke vakantie hebben... zelfde als steeds op je tel kijken, of bijv savonds op viva forum zitten... bij ons is elk gelegenheid een reden voor een etentje ach iedereen zo zijn ding heAls mijn ouders of ik terugkomen van 'n reis gaan we vanzelfsprekend uit eten om bij te praten, maar ik vind het erg prettig dat de foto's al grotendeels gefaseerd zijn langsgekomen via mail. En uiteraard ga je niet uit eten met al je FB kennissen! Heb nu eenmaal veel reislustige mensen op FB, dus het delen van reiservaringen is juist erg plezierig om mee te krijgen langs zo'n laagdrempelig medium.
Shoot first, ask questions later!
quote:mwa schreef op 02 augustus 2015 @ 16:40:

[...]





Ik kom uit een heel ander mileu en dat bedoel ik niet lullig of neerbuigend, maar mijn ouders of opa en oma zitten echt niet op FB.. En vind het veel leuker een etentje te geven bij thuis komt met vrienden en een keer met de fam om alles te laten zien. als ik op vakntie ben voel ik echt niet de drang om op FB te komen en fotos te posten, maar ieder zijn ding natuurlijk!



Vind het wel iets anders als je een wereld reis maakt.. Wat doe je hier tussen het gepeupel dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 02 augustus 2015 @ 17:04:

[...]





Wat doe je hier tussen het gepeupel dan?Inderdaad, is het vivafrum niet veel vulgairder dan FB?
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
quote:Star schreef op 02 augustus 2015 @ 17:04:

[...]





Wat doe je hier tussen het gepeupel dan?Ik bedoel meer dat mijn gezin of familie echt no way op FB zit... ik associeer dat toch met een bepaald soort lui vanuit een iets lagere klasse... dat jij het jou zo persoonlijk aantrekt vind ik rot voor je.. wat klaarblijkelijk kun jij je er in vinden en dat was zoals ik al aangaf totaal niet zo bedoeld
Alle reacties Link kopieren
quote:mwa schreef op 02 augustus 2015 @ 17:06:

[...]





Ik bedoel meer dat mijn gezin of familie echt no way op FB zit... ik associeer dat toch met een bepaald soort lui vanuit een iets lagere klasse... dat jij het jou zo persoonlijk aantrekt vind ik rot voor je.. wat klaarblijkelijk kun jij je er in vinden en dat was zoals ik al aangaf totaal niet zo bedoeld Haha! Ik heb advocaten, makelaars en managers op m'n FB. Echt lagere klasse hoor
Shoot first, ask questions later!
een forum vind ik toch wel iets anders, dan een social media platform als FB... zou het net zo raar vinden als mijn oma of moeder hier ook zit... beetje flauwe reacties... iedereen is anders, iedereen komt uit een heel ander familie met andere kijk op dingen...
Leuk juist die vakantiefoto's op Facebook.
quote:mwa schreef op 02 augustus 2015 @ 17:06:

[...]





Ik bedoel meer dat mijn gezin of familie echt no way op FB zit... ik associeer dat toch met een bepaald soort lui vanuit een iets lagere klasse... dat jij het jou zo persoonlijk aantrekt vind ik rot voor je.. wat klaarblijkelijk kun jij je er in vinden en dat was zoals ik al aangaf totaal niet zo bedoeld



Omdat ik je uitlach voel ik me aangesproken? Ah, milieu staat dus niet per definitie gelijk aan intellect.



Maar om het uit te leggen, ik lach je uit omdat je je milieu al eerder hebt aangehaald en ik je aandoenlijk vind.
quote:redbuIIetje schreef op 02 augustus 2015 @ 17:07:

[...]



Haha! Ik heb advocaten, makelaars en managers op m'n FB. Echt lagere klasse hoor Je snapt heus wel wat ik bedoel! Als ik soms keek bij collegas die hun ouders op FB had, was dat 9vd10 keer van dat sbs volk, overgewicht paffende op de foto etc etc etc, echt van die paupers. van dat soort lui heb ik het over, maar he iedereen zo zijn hobby
quote:Star schreef op 02 augustus 2015 @ 17:09:

[...]





Omdat ik je uitlach voel ik me aangesproken? Ah, milieu staat dus niet per definitie gelijk aan intellect.



Maar om het uit te leggen, ik lach je uit omdat je je milieu al eerder hebt aangehaald en ik je aandoenlijk vind.Klaarblijkelijk wel, anders zou je mijn reactie negeren toch als 'intellect'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven