Ergerlijke facebookberichten deel 3

26-07-2015 19:51 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
We kunnen weer verder!



Stressed is just desserts spelled backwards
Taggen kunnen ze niet meer doen heb ik uit gezet ik zet zulke mensen meestal op ontvolgen maar als ik dat nu ga doen dan valt er niks meer te lezen zoveel mensen delen hem inmiddels.



Dat is ook wel een goeie chineesje200
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 22 november 2015 @ 20:30:

Is het niet veel fijner om iemand een persoonlijk berichtje te sturen i.p.v dit te gaan plaatsen?



"Er is niets pijnlijker dan toekijken hoe iemand aan het einde van zijn leven is door kanker. Proberen om er goed uit te zien, maar na de chemo weet je dat de persoon mentaal veranderd en in shock is. Ik weet dat vele van jullie niets geven om dit bericht omdat natuurlijk de kanker jullie niet geraakt heeft. Je weet niet wat het is om te vechten of een geliefde die de strijd verloren heeft tegen kanker. Voor alle mannen en vrouwen die ik ken, ik vraag jullie een kleine dienst en enkel sommige van jullie zullen het doen. Als je iemand kent die de strijd tegen kanker verloren heeft of iemand die er nog tegen aan het vechten is aub zet dit op je status voor 1 uur als teken van respect en herinnering. Kopieër dit en zet het op je status om de slachtoffers en families getroffen door kanker te steunen. Hou je vinger op dit bericht en kopieér het en zet het als status ."





Vandaag in mijn tijdlijn, het ultieme antwoord op bovenstaande stukje....



Even over het verzoek van delen van statussen over kanker:

Je hoeft niet zinloos toe te kijken. Misschien is het een beter idee om te kijken of je misschien iets kunt bedenken om het leven van deze mensen iets draaglijker te maken. Door even een bloemetje te brengen bij die zieke buurvrouw, of even een boodschap te doen voor je tante.

Wat dacht je van vrijwilligers werk?

Misschien als mantelzorger, vrijwilliger in een Hospice, of buddy?

Verder kun je natuurlijk ook gewoon wat geld doneren of als je daar niet genoeg van hebt een actie starten om geld in te zamelen voor de strijd tegen kanker. Iedereen heeft wel een talent. Ga kleedjes haken, viool spelen of armbanden rijgen, verzin wat, maar ga alsjeblieft niet steeds aan me vragen om een status over kanker op FB te delen...





Ik wilde het jullie niet onthouden... :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:strandmeisje schreef op 24 november 2015 @ 13:01:

[...]





Vandaag in mijn tijdlijn, het ultieme antwoord op bovenstaande stukje....



Even over het verzoek van delen van statussen over kanker:

Je hoeft niet zinloos toe te kijken. Misschien is het een beter idee om te kijken of je misschien iets kunt bedenken om het leven van deze mensen iets draaglijker te maken. Door even een bloemetje te brengen bij die zieke buurvrouw, of even een boodschap te doen voor je tante.

Wat dacht je van vrijwilligers werk?

Misschien als mantelzorger, vrijwilliger in een Hospice, of buddy?

Verder kun je natuurlijk ook gewoon wat geld doneren of als je daar niet genoeg van hebt een actie starten om geld in te zamelen voor de strijd tegen kanker. Iedereen heeft wel een talent. Ga kleedjes haken, viool spelen of armbanden rijgen, verzin wat, maar ga alsjeblieft niet steeds aan me vragen om een status over kanker op FB te delen...





Ik wilde het jullie niet onthouden... :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 22 november 2015 @ 20:30:

Is het niet veel fijner om iemand een persoonlijk berichtje te sturen i.p.v dit te gaan plaatsen?



"Er is niets pijnlijker dan toekijken hoe iemand aan het einde van zijn leven is door kanker. Proberen om er goed uit te zien, maar na de chemo weet je dat de persoon mentaal veranderd en in shock is. Ik weet dat vele van jullie niets geven om dit bericht omdat natuurlijk de kanker jullie niet geraakt heeft. Je weet niet wat het is om te vechten of een geliefde die de strijd verloren heeft tegen kanker. Voor alle mannen en vrouwen die ik ken, ik vraag jullie een kleine dienst en enkel sommige van jullie zullen het doen. Als je iemand kent die de strijd tegen kanker verloren heeft of iemand die er nog tegen aan het vechten is aub zet dit op je status voor 1 uur als teken van respect en herinnering. Kopieër dit en zet het op je status om de slachtoffers en families getroffen door kanker te steunen. Hou je vinger op dit bericht en kopieér het en zet het als status ."Ik zag deze vandaag voor het eerst, maar geplaatst door iemand die kanker gehad heeft. Dus ik reageer maar niet. Wat mij bij haar pas opviel, terwijl ik hier ook al gelezen had, was die laatste zin. Ik maar met m'n vinger op dat beeldscherm zitten, krijg wel vlekken, maar kopiëren ho maar.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
De reactie van Chineesje en de post van Strandmeisje vind ik goeie!
Later is nu
quote:single1985 schreef op 22 november 2015 @ 20:30:

Is het niet veel fijner om iemand een persoonlijk berichtje te sturen i.p.v dit te gaan plaatsen?



"Er is niets pijnlijker dan toekijken hoe iemand aan het einde van zijn leven is door kanker. Proberen om er goed uit te zien, maar na de chemo weet je dat de persoon mentaal veranderd en in shock is. Ik weet dat vele van jullie niets geven om dit bericht omdat natuurlijk de kanker jullie niet geraakt heeft. Je weet niet wat het is om te vechten of een geliefde die de strijd verloren heeft tegen kanker. Voor alle mannen en vrouwen die ik ken, ik vraag jullie een kleine dienst en enkel sommige van jullie zullen het doen. Als je iemand kent die de strijd tegen kanker verloren heeft of iemand die er nog tegen aan het vechten is aub zet dit op je status voor 1 uur als teken van respect en herinnering. Kopieër dit en zet het op je status om de slachtoffers en families getroffen door kanker te steunen. Hou je vinger op dit bericht en kopieér het en zet het als status ."



Deze kreeg ik ook op mijn timeline van een kennis (vroeger een vriendin). Maar kennis geworden. Want ik kreeg borstkanker. The full monty, ze heeft 1 keer een kaartje gestuurd en is nooit langsgekomen want 'dat vond ze moeilijk'. Ik was zo boos toen ik dit in mijn timeline zag staan dat ik gereageerd heb met een 'liever had ik dat je destijds de moeite had genomen om me een keer te bezoeken toen ik ziek thuis was, maar je prefereert dze status te delen'



Nu ben ik ontvriend. Wel heeft ze die hele status weggehaald, mijn post stond er namelijk al anderhalve dag voor ze hem zag en dus hadden weer veel mensen daarop gereageerd...
Alle reacties Link kopieren
Oei Orangetree. Hard maar zo waar!



Fout ook van haar, ze mocht 'm maar een uurtje laten staan. Dat ie weg is, ligt dus niet aan jouw antwoord maar hij stond er gewoon al te lang
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
bedankt strandmeisje, zoiets ga ik de volgende keer ook maar antwoorden
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:Dreamer schreef op 24 november 2015 @ 13:55:

Oei Orangetree. Hard maar zo waar!



Fout ook van haar, ze mocht 'm maar een uurtje laten staan. Dat ie weg is, ligt dus niet aan jouw antwoord maar hij stond er gewoon al te lang Dik anderhalve dag. De reacties die ze kreeg waren echt niet mals. Zo hypocriet, een beetje doen of je begaan bent met mensen terwijl je het in het echte leven zwaar laat afweten.
quote:strandmeisje schreef op 24 november 2015 @ 13:01:

[...]





Vandaag in mijn tijdlijn, het ultieme antwoord op bovenstaande stukje....



Even over het verzoek van delen van statussen over kanker:

Je hoeft niet zinloos toe te kijken. Misschien is het een beter idee om te kijken of je misschien iets kunt bedenken om het leven van deze mensen iets draaglijker te maken. Door even een bloemetje te brengen bij die zieke buurvrouw, of even een boodschap te doen voor je tante.

Wat dacht je van vrijwilligers werk?

Misschien als mantelzorger, vrijwilliger in een Hospice, of buddy?

Verder kun je natuurlijk ook gewoon wat geld doneren of als je daar niet genoeg van hebt een actie starten om geld in te zamelen voor de strijd tegen kanker. Iedereen heeft wel een talent. Ga kleedjes haken, viool spelen of armbanden rijgen, verzin wat, maar ga alsjeblieft niet steeds aan me vragen om een status over kanker op FB te delen...





Ik wilde het jullie niet onthouden... :-)



Die ga ik gebruiken bedankt!



Orangetree
quote:strandmeisje schreef op 24 november 2015 @ 13:01:

[...]





Vandaag in mijn tijdlijn, het ultieme antwoord op bovenstaande stukje....



Even over het verzoek van delen van statussen over kanker:

Je hoeft niet zinloos toe te kijken. Misschien is het een beter idee om te kijken of je misschien iets kunt bedenken om het leven van deze mensen iets draaglijker te maken. Door even een bloemetje te brengen bij die zieke buurvrouw, of even een boodschap te doen voor je tante.

Wat dacht je van vrijwilligers werk?

Misschien als mantelzorger, vrijwilliger in een Hospice, of buddy?

Verder kun je natuurlijk ook gewoon wat geld doneren of als je daar niet genoeg van hebt een actie starten om geld in te zamelen voor de strijd tegen kanker. Iedereen heeft wel een talent. Ga kleedjes haken, viool spelen of armbanden rijgen, verzin wat, maar ga alsjeblieft niet steeds aan me vragen om een status over kanker op FB te delen...





Ik wilde het jullie niet onthouden... :-)
quote:Orangetree schreef op 24 november 2015 @ 13:50:

[...]





Deze kreeg ik ook op mijn timeline van een kennis (vroeger een vriendin). Maar kennis geworden. Want ik kreeg borstkanker. The full monty, ze heeft 1 keer een kaartje gestuurd en is nooit langsgekomen want 'dat vond ze moeilijk'. Ik was zo boos toen ik dit in mijn timeline zag staan dat ik gereageerd heb met een 'liever had ik dat je destijds de moeite had genomen om me een keer te bezoeken toen ik ziek thuis was, maar je prefereert dze status te delen'



Nu ben ik ontvriend. Wel heeft ze die hele status weggehaald, mijn post stond er namelijk al anderhalve dag voor ze hem zag en dus hadden weer veel mensen daarop gereageerd...



Goed gedaan! Hopelijk is het eindelijk bij haar binnen gekomen.

Dat je haar niet eerder zelf ontvriend had trouwens, wat een slappe hap die griet
quote:Orangetree schreef op 24 november 2015 @ 13:50:

[...]





Deze kreeg ik ook op mijn timeline van een kennis (vroeger een vriendin). Maar kennis geworden. Want ik kreeg borstkanker. The full monty, ze heeft 1 keer een kaartje gestuurd en is nooit langsgekomen want 'dat vond ze moeilijk'. Ik was zo boos toen ik dit in mijn timeline zag staan dat ik gereageerd heb met een 'liever had ik dat je destijds de moeite had genomen om me een keer te bezoeken toen ik ziek thuis was, maar je prefereert dze status te delen'



Nu ben ik ontvriend. Wel heeft ze die hele status weggehaald, mijn post stond er namelijk al anderhalve dag voor ze hem zag en dus hadden weer veel mensen daarop gereageerd...



Geweldig Ik bedoel, dat je dat durft te zeggen. Ik had haar gewoon ontvriend.

Ik hoop dat het ondertussen beter met je gaat, trouwens.



Bij mij kwam er zowaar een plaatje voorbij waar ik me in kan vinden.



Ja joh, het is al heel lang geleden. Alles goed hier sindsdien
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 24 november 2015 @ 06:58:

Taggen kunnen ze niet meer doen heb ik uit gezet ik zet zulke mensen meestal op ontvolgen maar als ik dat nu ga doen dan valt er niks meer te lezen zoveel mensen delen hem inmiddels.



Dat is ook wel een goeie chineesje200Ik ga eens uitzoeken hoe je het taggen uit kunt zetten. Ik wist niet dat dit kon.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Alle reacties Link kopieren
quote:strandmeisje schreef op 24 november 2015 @ 13:01:

[...]





Vandaag in mijn tijdlijn, het ultieme antwoord op bovenstaande stukje....



Even over het verzoek van delen van statussen over kanker:

Je hoeft niet zinloos toe te kijken. Misschien is het een beter idee om te kijken of je misschien iets kunt bedenken om het leven van deze mensen iets draaglijker te maken. Door even een bloemetje te brengen bij die zieke buurvrouw, of even een boodschap te doen voor je tante.

Wat dacht je van vrijwilligers werk?

Misschien als mantelzorger, vrijwilliger in een Hospice, of buddy?

Verder kun je natuurlijk ook gewoon wat geld doneren of als je daar niet genoeg van hebt een actie starten om geld in te zamelen voor de strijd tegen kanker. Iedereen heeft wel een talent. Ga kleedjes haken, viool spelen of armbanden rijgen, verzin wat, maar ga alsjeblieft niet steeds aan me vragen om een status over kanker op FB te delen...





Ik wilde het jullie niet onthouden... :-)Amen!
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Alle reacties Link kopieren
quote:Orangetree schreef op 24 november 2015 @ 13:50:

[...]





Deze kreeg ik ook op mijn timeline van een kennis (vroeger een vriendin). Maar kennis geworden. Want ik kreeg borstkanker. The full monty, ze heeft 1 keer een kaartje gestuurd en is nooit langsgekomen want 'dat vond ze moeilijk'. Ik was zo boos toen ik dit in mijn timeline zag staan dat ik gereageerd heb met een 'liever had ik dat je destijds de moeite had genomen om me een keer te bezoeken toen ik ziek thuis was, maar je prefereert dze status te delen'



Nu ben ik ontvriend. Wel heeft ze die hele status weggehaald, mijn post stond er namelijk al anderhalve dag voor ze hem zag en dus hadden weer veel mensen daarop gereageerd... Pfff die mensen met dat soort drogredenen is bij mij snel ontvriend. Knap dat je zo hebt gereageerd! En klote dat je ziek moet zijn om je ware vrienden te leren kennen. Ik merk het nu ook... echt niet leuk!
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Alle reacties Link kopieren
Ik heb iemand die openbaar meerdere berichten en foto's van haar kinderen erop zet. Vind ik al irritant genoeg maar nog erger vind ik dat ze alles wat haar oudste kind mankeert op Facebook zet ( denken aan autisme) inclusief foto's van een huilend kind.



Ook heeft ze eens een oproep neergezet om geld te doneren aan haar omdat ze in de schulden zit .. Ga zo maar door.. Haar complete leven staat op Facebook ....



Inclusief dat een tampon in haar doos duwen al te pijnlijk is en bijna niet gaat. Dan vraag ik me af hoe groot het geslachtsdeel van haar partner dan wel niet is.
Dat zijn mensen die echt geen leven hebben die doen alles om aandacht te krijgen.



Ik snap toch al bijna niet dat je je berichten openbaar zet.
Alle reacties Link kopieren
En ja hoor... Het Borstkankerspel is er weer/nog steeds. Echt unbelieveable; want iedereen reageert oprecht blij omdat iemand zogenaamd 900 euro heeft gewonnen met een kraskaart.



Ik heb deze er maar in gegooid: 'nou, dan kan je mooi wat doneren aan het KWF. https://www.kwf.nl/doneren/pages/doneren.aspx



En nou maar wachten op de 'haha, je bent erin getrapt.'
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 25 november 2015 @ 21:41:

En ja hoor... Het Borstkankerspel is er weer/nog steeds. Echt unbelieveable; want iedereen reageert oprecht blij omdat iemand zogenaamd 900 euro heeft gewonnen met een kraskaart.



Ik heb deze er maar in gegooid: 'nou, dan kan je mooi wat doneren aan het KWF. https://www.kwf.nl/doneren/pages/doneren.aspx



En nou maar wachten op de 'haha, je bent erin getrapt.' Goeie reactie
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen week op mijn tijdlijn: "wat een verlies..." Waarop mensen haar begonnen te condoleren met haar moeder. Later reageerde ze dat haar moeder nog gewoon leefde en dat haar post sloeg op het verongelukte kind van een plaatsgenoot. Dit laatste is een ontzettend triest verhaal maar waarom nou op die manier je medeleven (in raadsels) betuigen. Ik zal het wel niet begrijpen
Alle reacties Link kopieren
Nou, wat een verrassing!



'Hebbes, je hebt gereageerd op mijn status... Bladiebla.'



Ik heb er maar even een post tegenaan gegooid.

'Het (borst)kankerspel duikt weer eens op in mijn tijdlijn. Ik doe er niet aan mee. Je maakt mensen namelijk absoluut niet meer 'aware' met flauwe statusupdates. Een (ex-)kankerpatiënt zal zich niet meer gesteund voelen doordat jij geen toiletpapier meer hebt en dus je nieuwe sokken gebruikt voor je diarree, lesbisch bent geworden, gaat trouwen, want je hebt toch een geldprijs gewonnen met een kraslot en een kind verwacht.



Het helpt wel als je doneert. Zodat er meer onderzoek mogelijk wordt. Dan ben je pas aware bezig!'



Flauwekul zeg! Infantiel ook vooral.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 25 november 2015 @ 22:00:

Nou, wat een verrassing!



'Hebbes, je hebt gereageerd op mijn status... Bladiebla.'



Ik heb er maar even een post tegenaan gegooid.

'Het (borst)kankerspel duikt weer eens op in mijn tijdlijn. Ik doe er niet aan mee. Je maakt mensen namelijk absoluut niet meer 'aware' met flauwe statusupdates. Een (ex-)kankerpatiënt zal zich niet meer gesteund voelen doordat jij geen toiletpapier meer hebt en dus je nieuwe sokken gebruikt voor je diarree, lesbisch bent geworden, gaat trouwen, want je hebt toch een geldprijs gewonnen met een kraslot en een kind verwacht.



Het helpt wel als je doneert. Zodat er meer onderzoek mogelijk wordt. Dan ben je pas aware bezig!'



Flauwekul zeg! Infantiel ook vooral.Prima reacties. Zo dom dat mensen dit maar blijven doen...
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
quote:xster schreef op 24 november 2015 @ 21:19:

Ik heb iemand die openbaar meerdere berichten en foto's van haar kinderen erop zet. Vind ik al irritant genoeg maar nog erger vind ik dat ze alles wat haar oudste kind mankeert op Facebook zet ( denken aan autisme) inclusief foto's van een huilend kind.



Ook heeft ze eens een oproep neergezet om geld te doneren aan haar omdat ze in de schulden zit .. Ga zo maar door.. Haar complete leven staat op Facebook ....



Inclusief dat een tampon in haar doos duwen al te pijnlijk is en bijna niet gaat. Dan vraag ik me af hoe groot het geslachtsdeel van haar partner dan wel niet is.Oh my god. Sommige mensen moeten echt tegen zichzelf in bescherming genomen worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven